Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pure liefde! voor de rest lsd is heel fijn heb ik gemerkt"
"Tijdloos zei: 6-apb zou een goede zijn is mijn ervaring Klik om te vergroten... Ook voor een beginnende?"
"Nickje zei: 5-MAPB is ook een alternatief voor XTC, beetje persoonlijk of je 6-APB of 5-MAPB leuker vindt. 6-APB duurt een stuk langer, 5-MAPB een beetje langer dan XTC. Beiden zijn ook iets helderder in 't hoofd dan XTC, wat minder "golvend" sommigen vinden dat juist prettig, ikzelf hou daar juist van vandaar dat ik XTC nog steeds beter vindt. 5-MAPB is ook minder stimulerend/energiek dan XTC, wat meer relaxend. Dan 4-FMA misschien: zit een beetje tussen 3-MMC en XTC, dus stimulerend/energiek maar ook een beetje praterig wordt je er van. Ik combineer zelf wat RC's om dicht in de buurt van XTC effect te komen maar dat ga ik niet aanraden qua risico's. 4-FMA is nog niet helemaal duidelijk of en hoe schadelijk het is maar ik zou altijd beginnen met een relatief lage dosering om te starten, op Psychonaut wiki kun je daarover informatie vinden. In elk geval minimaal 2-3 maanden pauze aanhouden met al dit soort middelen. Alle genoemde stofjes zijn legaal verkrijgbaar. Tenslotte: als je 5-MAPB of 6-APB bestelt vraag dan of het succinaat of zout/HCL is. Aanbevolen doseringen zijn meestal voor de zoutvorm gegeven, succinaat is op 60-70% van de sterkte dus bijv. capsule 100mg 5-MAPB succinaat is ca. 65mg zoutvorm. Zou voor een 1e x sowieso voldoende moeten zijn. Veel plezier! Klik om te vergroten... Super bedankt!"
"SneeuwStorm zei: @darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus? Klik om te vergroten... Ja! Mrloverdj zei: Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma) Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling. Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed! Klik om te vergroten... Die overprikkeling komt meestal van andere dingen vandaan maar misschien kan dit extra zijn door drugs.. maar zo ervaar ik het zelf niet."
"Mrloverdj zei: Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma) Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling. Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed! Klik om te vergroten... Een tripmiddel of serotonineboost..."
"SneeuwStorm zei: @darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus? Klik om te vergroten... Is het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?"
"Spyro zei: Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden. Klik om te vergroten... Spyro zei: LSD kan wel. Had het nu meer gericht over XTC, my bad. Maar of je zo vaak LSD moet doen is een tweede... Kost toch wat tijd om je trip te verwerken. Zou persoonlijk beide middelen niet zo vaak gebruiken want de ‘magie’ gaat er aardig vanaf, imo. Klik om te vergroten... Thanks iedereen! Voor het reageren..."
"wapboy zei: Nu is de vraag natuurlijk....wat gaat het worden Klik om te vergroten... Ik heb 3mmc besteld en 6apb..."
"Heehee ik heb gisteren 3cmc besteld en vandaag gebruikt. Nu voel ik me aardig klote want ik wou doorzetten! Is dit nu een terugval hoe moet ik het zien? Wat stom van mezelf dat ik weer gebruikt heb maar ik weet dat ik ook sterk kan zijn! Graag tips en liefde"
"Haiii.. Ik heb vanavond voor de eerste keer 2cb gebruikt. Ik dacht eigenlijk dat ik opgelicht was maar 15 minuten merkte ik dacht ik licht werd in mijn hoofd. Na 20 minuten begon alles te zweven en te draaien. Alles werd mooier! Nu heb ik wel eens truffels gedaan en lsd maar 2cb moest ik ook een keer proberen. Ik vond het anders dan truffels en lsd. Andere patronen en kleuren. Ik heb eigenlijk de hele tijd op bed gelegen omdat ik niet op men benen kon staan. En op de bank was voor mij ook niet te doen. In bed lekker gespacet.. Ik had naast 2cb ook xtc op maar daar merkte ik niet veel van, misschien omdat de 2cb overheerste. Naja ik heb weer een avondje gespacet en het was leuk! Dus 2cb is wel een aanrader!"