Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC eens gebruiken?

Welke RC eens gebruiken?

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
6-apb zou een goede zijn is mijn ervaring
Klik om te vergroten...
Ook voor een beginnende?
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hai welke naast 3mmc rc eens gebruiken... iets richting 2cb xtc... alvast bedankt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
6-apb zou een goede zijn is mijn ervaring
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een of andere cathinone, ze zijn allemaal heerlijk voor masturberen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
darkvampiregirl zei:
Ook voor een beginnende?
Klik om te vergroten...

J
Mijn ervaring is dat dat prima kan. Hier zijn de effecten:


Summary

A stimulant, empathogen and analog of MDA. Typically more visual than MDMA or MDA, as well as having a much longer onset and duration. Users often report a slightly more psychedelic headspace as well. Commonly sold as an alternative to MDMA and MDA.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
5-MAPB is ook een alternatief voor XTC, beetje persoonlijk of je 6-APB of 5-MAPB leuker vindt. 6-APB duurt een stuk langer, 5-MAPB een beetje langer dan XTC. Beiden zijn ook iets helderder in 't hoofd dan XTC, wat minder "golvend" sommigen vinden dat juist prettig, ikzelf hou daar juist van vandaar dat ik XTC nog steeds beter vindt. 5-MAPB is ook minder stimulerend/energiek dan XTC, wat meer relaxend. Dan 4-FMA misschien: zit een beetje tussen 3-MMC en XTC, dus stimulerend/energiek maar ook een beetje praterig wordt je er van. Ik combineer zelf wat RC's om dicht in de buurt van XTC effect te komen maar dat ga ik niet aanraden qua risico's. 4-FMA is nog niet helemaal duidelijk of en hoe schadelijk het is maar ik zou altijd beginnen met een relatief lage dosering om te starten, op Psychonaut wiki kun je daarover informatie vinden. In elk geval minimaal 2-3 maanden pauze aanhouden met al dit soort middelen. Alle genoemde stofjes zijn legaal verkrijgbaar. Tenslotte: als je 5-MAPB of 6-APB bestelt vraag dan of het succinaat of zout/HCL is. Aanbevolen doseringen zijn meestal voor de zoutvorm gegeven, succinaat is op 60-70% van de sterkte dus bijv. capsule 100mg 5-MAPB succinaat is ca. 65mg zoutvorm. Zou voor een 1e x sowieso voldoende moeten zijn. Veel plezier!
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nickje zei:
5-MAPB is ook een alternatief voor XTC, beetje persoonlijk of je 6-APB of 5-MAPB leuker vindt. 6-APB duurt een stuk langer, 5-MAPB een beetje langer dan XTC. Beiden zijn ook iets helderder in 't hoofd dan XTC, wat minder "golvend" sommigen vinden dat juist prettig, ikzelf hou daar juist van vandaar dat ik XTC nog steeds beter vindt. 5-MAPB is ook minder stimulerend/energiek dan XTC, wat meer relaxend. Dan 4-FMA misschien: zit een beetje tussen 3-MMC en XTC, dus stimulerend/energiek maar ook een beetje praterig wordt je er van. Ik combineer zelf wat RC's om dicht in de buurt van XTC effect te komen maar dat ga ik niet aanraden qua risico's. 4-FMA is nog niet helemaal duidelijk of en hoe schadelijk het is maar ik zou altijd beginnen met een relatief lage dosering om te starten, op Psychonaut wiki kun je daarover informatie vinden. In elk geval minimaal 2-3 maanden pauze aanhouden met al dit soort middelen. Alle genoemde stofjes zijn legaal verkrijgbaar. Tenslotte: als je 5-MAPB of 6-APB bestelt vraag dan of het succinaat of zout/HCL is. Aanbevolen doseringen zijn meestal voor de zoutvorm gegeven, succinaat is op 60-70% van de sterkte dus bijv. capsule 100mg 5-MAPB succinaat is ca. 65mg zoutvorm. Zou voor een 1e x sowieso voldoende moeten zijn. Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Super bedankt!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#8
@darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma)

Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling.
Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed!
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwStorm zei:
@darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus?
Klik om te vergroten...
Ja!

Mrloverdj zei:
Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma)

Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling.
Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed!
Klik om te vergroten...
Die overprikkeling komt meestal van andere dingen vandaan maar misschien kan dit extra zijn door drugs.. maar zo ervaar ik het zelf niet.
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma)

Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling.
Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed!
Klik om te vergroten...
Een tripmiddel of serotonineboost...
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#12
SneeuwStorm zei:
@darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus?
Klik om te vergroten...
Is het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
darkvampiregirl zei:
Is het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat Lsd wel kon omdat het totaal iets anders is. Ik geloof je uiteraard, maar kan je meer info geven waarom niet?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#15
darkvampiregirl zei:
Is het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Zie ook de reply van Spyro. Bijvoorbeeld 5-MAPB is een vergelijkbare serotine booster. Er zijn hier mensen op het forum die daar veel meer over weten. Psychonautwiki.org kan ook helpen. Let - vooral in deze lastige periode - goed op jezelf. Please
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Ik dacht dat Lsd wel kon omdat het totaal iets anders is. Ik geloof je uiteraard, maar kan je meer info geven waarom niet?
Klik om te vergroten...
LSD kan wel. Had het nu meer gericht over XTC, my bad. Maar of je zo vaak LSD moet doen is een tweede... Kost toch wat tijd om je trip te verwerken. Zou persoonlijk beide middelen niet zo vaak gebruiken want de ‘magie’ gaat er aardig vanaf, imo.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb wel het gevoel dat 6abp een mindere serotonineboost geeft dan mdma.
Voel de dagen na 6abp me beter dan na mdma gebruik terwijl 6abp toch wel stuk langer duurt.
Heb aan het einde van 6abp ook nog wel eens een keertje een halfje xtc genomen maar daar word je ook niet beter van,dus voor mij 6abp....lange werking en dag erna niet zo slecht.....en wel ontzettend geil haast bij het kinky af tijdens gebruik.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
darkvampiregirl zei:
Thanks iedereen! Voor het reageren...
Klik om te vergroten...
Nu is de vraag natuurlijk....wat gaat het worden :blush:
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden.
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
LSD kan wel. Had het nu meer gericht over XTC, my bad. Maar of je zo vaak LSD moet doen is een tweede... Kost toch wat tijd om je trip te verwerken. Zou persoonlijk beide middelen niet zo vaak gebruiken want de ‘magie’ gaat er aardig vanaf, imo.
Klik om te vergroten...
Thanks iedereen! Voor het reageren...
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#20
wapboy zei:
Nu is de vraag natuurlijk....wat gaat het worden :blush:
Klik om te vergroten...
Ik heb 3mmc besteld en 6apb...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."