Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke dinsdagavond naar een praatgroep :)

Elke dinsdagavond naar een praatgroep :)

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoiii mensen.. sommige weten van jullie dat ik graag wil stoppen met drugs.

Ik heb anderhalf jaar lang intensief drugs en verschillende drugs gebruikt. Maar ik wil graag stoppen.

Ik ben in die tussentijd anderhalve maand clean geweest. Maar weer een terugval gehad😞 ik weet dit hoort bij het proces van helen. In 1 keer stoppen van intensief drugs gebruiken is ook moeilijk.

Vanaf morgenavond (dinsdag 11-01-2022) begin ik met herstellen van drugs. Ik ga vanaf nu (proberen) elke dinsdagavond naar een praatgroep te gaan bij mij in de buurt!

Deze praatgroep is voor mensen die willen herstellen voor oa verslavingen en andere dingen die ze hebben meegemaakt.

Ik hoop dat dit mij gaat helpen en dat ik alles weer een beetje op de rit krijg🥰

Nu lig ik vaak heel de dag op bed en heb ik geen structuur in mijn leven. Heb last van depressieve klachten en andere shit.

Ik wou dit graag met jullie delen en heb dan ook besloten om jullie op de hoogte te houden van mijn herstel van drugs. Ik zal soms nog wel praten op het forum. En dan via dit topic.

Heel veel knuffels en kusjes van mij!😘❤
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diekemv zei:
Hoiii mensen.. sommige weten van jullie dat ik graag wil stoppen met drugs.

Ik heb anderhalf jaar lang intensief drugs en verschillende drugs gebruikt. Maar ik wil graag stoppen.

Ik ben in die tussentijd anderhalve maand clean geweest. Maar weer een terugval gehad😞 ik weet dit hoort bij het proces van helen. In 1 keer stoppen van intensief drugs gebruiken is ook moeilijk.

Vanaf morgenavond (dinsdag 11-01-2022) begin ik met herstellen van drugs. Ik ga vanaf nu (proberen) elke dinsdagavond naar een praatgroep te gaan bij mij in de buurt!

Deze praatgroep is voor mensen die willen herstellen voor oa verslavingen en andere dingen die ze hebben meegemaakt.

Ik hoop dat dit mij gaat helpen en dat ik alles weer een beetje op de rit krijg🥰

Nu lig ik vaak heel de dag op bed en heb ik geen structuur in mijn leven. Heb last van depressieve klachten en andere shit.

Ik wou dit graag met jullie delen en heb dan ook besloten om jullie op de hoogte te houden van mijn herstel van drugs. Ik zal soms nog wel praten op het forum. En dan via dit topic.

Heel veel knuffels en kusjes van mij!😘❤
Klik om te vergroten...
Hele dappere zet in de goede richting!! 😘
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is echt heel goed van je!!!
Wens je alle kracht toe, steun zul je hier zeker van alle kanten krijgen 🍀 :kissingheart:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben heel laat ermee maar zie het nu pas!

Wil je heel veel sterkte wensen! Als ik in het lekker lullen topic praat denk ik altijd aan je maar ben 'blij' dat je er niet bent daar. Althans als in hoe het eerst was. Ik gun je het proces naar het clean worden met een mooi eindresultaat. :grin:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Diekemv Wat goed dat je nu voor je herstel wilt gaan en naar die praatgroep gaat👍 Inmiddels zijn we bijna een maand verder, dus ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe die zelfhulpgroep je bevalt?
Ik ga zelf ook naar zulke groepen en ik heb er veel steun aan iig. Veel succes en zet hem op meis 💪
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook begaan het met je gaat en wat de praatgroep je heeft opgeleverd. Ik heb de doorzetting niet om zoiets trouw en week na week te blijven doen. Ik heb veel bewondering voor mensen die zelfhulpgroepen als hulpmiddel inzetten.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe gaat het nu met je?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."