Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels

Eerste keer truffels

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou.. Ik zou wel eerst thuis beginnen, indien weinig ervaring. Als je naar het bos gaat, daar de trip begint en het pakt onverwacht nogal intens uit, dan is het wel kut dat je niet 123 thuis bent!
Je kan wel na de piek naar buiten gaan, dichtbij huis, als het goed voelt.
F
FenomenaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moest je barken?! Hahaha
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de volgende keer. Er moet minimaal twee weken tussen zitten wanneer je truffels gaat consumeren. Anders treedt er tolerantie op.
Er is een leuk boekje van Arno Adelaars. Alles over paddo's. Misschien kun je dat eerst lezen. Boekje leest makkelijk weg. Geeft iets meer diepgang over paddo's.
Of je leest de trip reports voor ervaringen:)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prachtig tripreport. Nieuwe shakespeare, mensen. :handok1:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fenomenaal zei:
Moest je barken?! Hahaha
Klik om te vergroten...
Nooit gehad? Dat je in het rond begint te blaffen? :wink:

@darkvampiregirl

Film kijken op truffels is wel zeer vermakelijk hoor, maar ik raad je aan ook eens een keer alle schermen uit te zetten en je omgeving te verkennen, vooral de natuur. Dan komen truffels veeeel meer tot hun recht. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Green Dude zei:
Wat mindless zegt, truffels zijn iets wat de natuur ons geeft en komen naar mijn mening ook veel beter tot hun recht in de natuur. Een bos of het strand opzoeken is voor mij bijna een vereiste tijdens een trip.
Klik om te vergroten...
Echt de natuur in is het beste, maar de grootste stap is denk ik van een virtuele realiteit (internet, film, whatsapp, etc.) naar je daadwerkelijke omgeving. De natuur is ook gewoon vlakbij te vinden. De lucht buiten, de natuurlijke elementen zoals wind, water. Bomen en planten buiten. Zelfs je omgeving binnen in je huis is al veel beter dan met je hoofd in een virtuele realiteit zitten. Geen wonder dat je met dat laatste nooit goed in een trip komt. :)

Terence McKenna noemde het:

"The felt presence of direct experience"
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Nooit gehad? Dat je in het rond begint te blaffen? :wink:

@darkvampiregirl

Film kijken op truffels is wel zeer vermakelijk hoor, maar ik raad je aan ook eens een keer alle schermen uit te zetten en je omgeving te verkennen, vooral de natuur. Dan komen truffels veeeel meer tot hun recht. :)
Klik om te vergroten...
Wat mindless zegt, truffels zijn iets wat de natuur ons geeft en komen naar mijn mening ook veel beter tot hun recht in de natuur. Een bos of het strand opzoeken is voor mij bijna een vereiste tijdens een trip.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Echt de natuur in is het beste, maar de grootste stap is denk ik van een virtuele realiteit (internet, film, whatsapp, etc.) naar je daadwerkelijke omgeving. De natuur is ook gewoon vlakbij te vinden. De lucht buiten, de natuurlijke elementen zoals wind, water. Bomen en planten buiten. Zelfs je omgeving binnen in je huis is al veel beter dan met je hoofd in een virtuele realiteit zitten. Geen wonder dat je met dat laatste nooit goed in een trip komt. :)

Terence McKenna noemde het:

"The felt presence of direct experience"
Klik om te vergroten...
Couldn't agree more! Gsm op stil of het liefst gewoon thuislaten :wink:
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Echt de natuur in is het beste, maar de grootste stap is denk ik van een virtuele realiteit (internet, film, whatsapp, etc.) naar je daadwerkelijke omgeving. De natuur is ook gewoon vlakbij te vinden. De lucht buiten, de natuurlijke elementen zoals wind, water. Bomen en planten buiten. Zelfs je omgeving binnen in je huis is al veel beter dan met je hoofd in een virtuele realiteit zitten. Geen wonder dat je met dat laatste nooit goed in een trip komt. :)

Terence McKenna noemde het:

"The felt presence of direct experience"
Klik om te vergroten...
ja dit was echt fucked up... ik wou graag naar buiten maarja die avondklok he pffff kut corona
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb vrijdag voor het eerst truffels gedaan. Ik had vorige week een poging gedaan maar toen had ik ze gegeten en ik moest barken (super kut dus)
Nu heb ik vrijdag truffelthee gezet en dat ging prima (smaak valt best mee).
Ik ging na een uur best lekker! Heb Alice In Wonderland gekeken(oude film) en lekker gerelaxt.
Heb veel lachbuien gehad en super veel energie!
Ik wist dus helemaal niet dat dit legaal was.
Maar super tof spul dus! Maar niet om te eten🤢
Ik ben blij dat ik mijn ervaring kan delen! Dankjewel🤩
Kusjes.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wees wel op je hoede dat psychedelics op hogere dosis heel intens kunnen zijn. De dichter je bij ego dood kom de absurder de ervaring word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."