Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugval?

Terugval?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heehee ik heb gisteren 3cmc besteld en vandaag gebruikt. Nu voel ik me aardig klote want ik wou doorzetten! Is dit nu een terugval hoe moet ik het zien? Wat stom van mezelf dat ik weer gebruikt heb maar ik weet dat ik ook sterk kan zijn! Graag tips en liefde
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diekemv zei:
Heehee ik heb gisteren 3cmc besteld en vandaag gebruikt. Nu voel ik me aardig klote want ik wou doorzetten! Is dit nu een terugval hoe moet ik het zien? Wat stom van mezelf dat ik weer gebruikt heb maar ik weet dat ik ook sterk kan zijn! Graag tips en liefde
Klik om te vergroten...
Als je nog wat over hebt door de plee spoelen en niet opnieuw bestellen! Verwijder eventuele telefoonnummers etc.
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Als je nog wat over hebt door de plee spoelen en niet opnieuw bestellen! Verwijder eventuele telefoonnummers etc.
Klik om te vergroten...
Ja heb ik gedaan want dit is gewoon niet goed
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diekemv zei:
Ja heb ik gedaan want dit is gewoon niet goed
Klik om te vergroten...
Nou je hebt de eerste stappen alweer ondernomen meid. Touwtjes weer oppakken, de regie ligt bij jou!
Maar een klein foutje of een kleine terugval, hoe je het ook wilt noemen, kan er gewoon bijhoren! Je hebt nog helemaal niet gefaald, als je hierna weer doorzet. Schouderklopje voor hoe ver je al bent gekomen en heel veel succes met de rest. You got this, wees een beetje lief op deze oudjaarsdag voor je eige❤️
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Terugval in? Ken je verhaal niet hé. Dat weet je zelf het beste.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diekemv zei:
Ja heb ik gedaan want dit is gewoon niet goed
Klik om te vergroten...

Dit is sowieso een stap in de goede richting. Weggooien en beseffen dat het jou geen goed doet. Een kleine terugval is normaal hoor. Inzien dat het niet goed was of schaamte hebben voor het gebruik is een vooruitgang in het proces! Blijven doorzetten nu!!
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
Terugval in? Ken je verhaal niet hé. Dat weet je zelf het beste.
Klik om te vergroten...
Heb nu 3cmc gebruikt gebruikte voorheen altijd 3mmc
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Diekemv zei:
Heb nu 3cmc gebruikt gebruikte voorheen altijd 3mmc
Klik om te vergroten...
Wat maakte dat je het bestelde dit keer?
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Wat maakte dat je het bestelde dit keer?
Klik om te vergroten...
Ik had er trek in en wou met oud en nieuw niks saais
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diekemv zei:
Ik had er trek in en wou met oud en nieuw niks saais
Klik om te vergroten...
Ik merk dat ik de neiging heb met gestrekt been in te gaan, maar dat kan je denk ik niet gebruiken.

Wees aardig voor jezelf. Probeer te bedenken wat je de volgende keer anders kan doen om te voorkomen dat je het bestelt. Anders blijf je in die cirkel ronddwalen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wie is het ermee eens dat men weleens zegt:. "Een terugval hoort erbij"?
Ik ben het er igg n i e t mee eens.
Met een terugval verzwak je je eigen positie tov het middel in kwestie, naast het feit dat het niet bepaald je ego streelt om dat zo maar te zeggen.
Die uitspraak vind ik de ernst van een terugval ondermijnen.
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Ik merk dat ik de neiging heb met gestrekt been in te gaan, maar dat kan je denk ik niet gebruiken.

Wees aardig voor jezelf. Probeer te bedenken wat je de volgende keer anders kan doen om te voorkomen dat je het bestelt. Anders blijf je in die cirkel ronddwalen
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat ik effe kan spuien op het forum

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."