Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Veel mensen ervaren hartkloppingen, pijn op de borst, blauwe ledematen, tintelende vingers.. Zaken die erop duiden dat de bloeddruk en hartslag hoog zijn en de bloedvaten sterk samengeknepen. Dat zijn dus ook sterke aanwijzingen dat NEP ernstige hart- en vaatproblemen kan veroorzaken zoals een hersenbloeding of hartinfarct. Klik om te vergroten... Klopt. Ik ervaarde een sterke druk op de borst, hartkloppingen, een zeer onregelmatige hartslag en flinke kortademigheid in de comedown van NEP. Ik was zo kortademig dat ik na elke zin buiten adem was. Genoeg redenen om in de comedown al het restant door het toilet te spoelen. Echt gevaarlijk spul!"
"Neo-Shulginist zei: Ja dat zijn (voor)tekenen van een hartaanval. Fijn dat het bij jou weer goed is gekomen. Normaal adviseer ik om direct medische hulp te zoeken als je deze combinatie van klachten ervaart. Dus absoluut niet iets wat we voor lief moeten gaan nemen dat dit kennelijk bij NEP 'hoort'. Juist een belangrijke reden om NEP links te laten liggen. Of dus om zeer voorzichtig te zijn met gebruik. Klik om te vergroten... Ik heb toen geen medische hulp ingeschakeld en na een paar uur verdwenen de klachten gelukkig. Maar ik ben dan ook nog vrij jong en gezond, dat is wellicht mijn geluk geweest. Het was in ieder geval voor mij reden genoeg om NOOIT meer NEP aan te raken. Ik las voor ik het probeerde al wel wat verhalen van mensen die zulke klachten ervaarden na NEP, maar die deden voornamelijk belachelijke hoeveelheden. Zolang ik geen grote hoeveelheden neem zal het wel goedkomen dacht ik. Ik heb het steeds "netjes" tussen de 25 en 35 mg per keer en 2 tot 3 uur tussen de dosissen gehouden. Tijdens de roes zelf ervaarde ik geen van deze klachten, wat het ook makkelijker maakte voor mezelf om steeds bij te nemen. Echt pas op het moment ik niet meer bijnam en in de comedown terecht kwam begonnen al deze enge klachten."
"jokersnif zei: Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapen Klik om te vergroten... Dan denk ik dat je geen echte Xanax hebt. 8 uur slaap is normaal, daar heb je echt geen Xanax voor nodig. 10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt."
"_shikantaza zei: Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD. Klik om te vergroten... Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren."
"Manu76 zei: Veel dodelijke ongelukken met drugs worden veroorzaakt door combinatie van drugs. Iemand die vanalles neemt en veel alcohol en troep en die dan nog even dit soort hoeveelheden Benzodiazepines erachteraan tikken lopen wel extra risico. Klik om te vergroten... Dat is zeker waar! 40 biertjes achter elkaar kan ook fataal zijn. Vandaar dat ik dacht dat 40 dosissen alprazolam ook fataal zou kunnen zijn. Maar goed, gezond zal het sowieso niet zijn!"
"jokersnif zei: Nee de ld50 dat is de dosis waar 50% van de mensen als ze die zoude nemen dood aan zou gaan is tussen de 333 en 2100 mg per kg lichaamsgewicht dus 10 mg is bij lange na niet genoeg om iemand te doden tenminste als je niet combineert en is het dus nog steeds een aardig veilige dosis Ik ga niet zomaar iets innemen zonder onderzoek of het dodelijk is en combineren doe ik niet Ik weef wel dat t echte is omdat vriende van mij zonder tolerantie van n halve al gaar waren maar ik pak t wel met enige regelmaat en ook andere benzos dus deed nie veel Klik om te vergroten... 333 tot 2100 mg alprazolam per kg lichaamsgewicht? Geloof je het zelf?"
"Haha, ik heb meerdere keren hardop moeten lachen om je report. Bedankt! Ik "durf" nog geen LSD te nemen, maar ik ben tegelijkertijd wel heel erg nieuwsgierig aan het worden."
"Mindless zei: Dankje!! Doe het op je eigen tijd: wanneer jij voelt dat je er klaar voor bent. En laat je ook niet teveel afschrikken door de helaas nog steeds wat negatieve reputatie van LSD. De mensen die er verkeerd op gaan, gaan er praktisch altijd verkeerd op omdat ze het, ja eigenlijk toch wel: verkeerd, onverstandig gebruiken. Denk aan een totaal ongeschikte setting met teveel drukte en/of mensen die geen goede vibe hebben, denk aan zelf niet goed (genoeg) in je vel zitten, denk aan mixen met andere drugs zoals wiet. (Don't) Je kansen op een goede ervaring zijn zo makkelijk te maximaliseren (nooit te garanderen) door al deze dingen goed aan te pakken. Ga er bijvoorbeeld veel over lezen hier of elders. En zorg ook (als de mogelijkheid er is) bij de eerste keren voor een goede tripsitter met ervaring. Dit wil je niet missen in je leven! Klik om te vergroten... Ik heb überhaupt nog nooit échte psychedelica gedaan. Ik heb een keer 2C-B geprobeerd om mee te beginnen, maar helaas te laag gedoseerd en niets van gevoeld. Dat wil ik binnenkort nog een keer proberen om er een beetje kennis mee te maken. De stap daarna is truffels en als dat ook bevalt, durf ik op het juiste moment wellicht wel een keer LSD aan. Qua disso's alleen ketamine gedaan."
"Ik gebruik soms Ksalol alprazolam 1mg om te kunnen slapen na drugsgebruik. 0,5 mg is hier vaak al genoeg voor. Van 1mg kan ik al amper op m'n benen staan, dus gebruiken voor een presentatie lijkt mij niet heel verstandig. Ik sluit mij aan bij @Relmuis . Propanolol is een medicijn wat goed bij jouw klachten past, mits je dit niet gaat gebruiken in alle situaties waarin jij angst of stress ervaart. Mij heeft Propanolol in ieder geval ooit heel goed geholpen om mijn praktijkexamen voor de auto te halen. Zonder dat pilletje had ik totale black-outs tijdens het rijexamen. Gewoon naar de huisarts gaan en eerlijk je verhaal vertellen, dan wilt hij het vast wel (eenmalig) voorschrijven. Succes!"
"jokersnif zei: Goedenavond, Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg 02:00 nu wachten tot ik t voel 02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha 03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah Klik om te vergroten... Een gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben. Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt. Hoe dan ook: pas op met Xanax!"