Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dadelijk cafeïne (bakkie leut) Om de 2 dagen microdosering lsd Bijna dagelijks wiet vapen"
"Mijn bad dragon icm een mini magic wand, oh en de womanomizer heb ik ook maar ik vind er niks aan"
"Lieve mede vrouwelijke psychonauten, al mogen mannen natuurlijk ook hun duit in het zakje doen als ze willen . Let wel op geachte lezers, deze dame is lang van stof en hoort zichzelf graag kwebbelen. Voor de eindconclusie en concrete vraag kun je naar het eind scrollen en de context waar de vraag uit is ontstaan overslaan Gister tijdens een trip (4-aco-met) viel me iets opmerkelijks op, ofja vanmorgen besefte ik het pas eigenlijk. De trip ging erg lekker, alles was mooi, happy en de muziek in mijn koptelefoon klonk fantastisch. Dansend in de kamer en genietend van alle patronen en kleuren die ik zag met ogen open en dicht bleef er iets knagen. Alles wat mijn lieve man deed viel telkens licht verkeerd, vaak kon ik het dan vrij snel rationaliseren en verklaren maar toch bleef een soort van irritatie en frustratie mbt wat hij zei of deed zich opbouwen. Met als gevolg dat ik van de meest nutteloze dingen een discussie maakte en alles als kritiek of aanval op mezelf betrok. Let wel, in de tussentijd bleef mijn mindset eigenlijk prima en happy. Ik kon maar niet begrijpen dat mijn man maar niet luisterde naar wat ik zei en niet en snapte wat ik bedoelde! De arme kerel wist zich op een gegeven moment geen raad meer met me......ik heb een openbaring riep hij ineens.....je luisterd gewoon niet! Op dat moment werd ik daar best boos om, nu besef ik dat ik inderdaad een plaat voor mn kop had formaatje texas! Want vanmorgen begon er een lampje te branden! Ik zit momenteel (i know TMI) in die tijd van de maand inclusief razende hormonsters door mijn lijf. Dus toen kwam de vraag, kwam de geïrriteerde rand van mijn trip daardoor. Konden mijn hormonen daadwerkelijk zo'n uitwerking hebben op een trip? Dus op naar mijn grote vriend Google, na een aantal ingewikkelde maar verhelderende medische verslagen en artikelen klinkt het best plausibel. De werking van diverse psychedelica hecht zich aan dezelfde 5HT receptoren die ook van slag zijn tijdens die tijd van de maand. Dus nu de vraag! (Jaja eindelijk !) Wie heeft deze ervaring ook ooit gehad? Dat je trip zowel negatief of positief werd beïnvloed door je hormoonhuishouding? Wat merkte je dan en hoe voegde zich dat in je trip? En ik ben erg benieuwd naar de wetenschappelijke verklaring erachter! Iemand nog een toevoeging hierop of een link naar relevante informatie hierover? Bedankt voor het lezen van mijn boekverslag"
"@Miems Heb je niet HG (hyperemesis gravidarum)? Een vreselijke zwangerschapskwaal waar medicatie voor is. Geen idee of het help, maar kan me voorstellen als de misselijkheid al wat verminderd is, dat het afbouwen ook een beetje minder zwaar valt. Ik ben geen arts maar heb hier helaas wel ervaring mee."
"Legio Patria Nostra zei: Ik denk, dat misselijkheid bij een afbouw, thuishoort, en géén zwangerschapskwaal is. Als je zwanger bent, is volgens mij het nemen van ieder medicijn dan ook, een zaak voor de arts om te adviseren. Natuurlijk kun je deze kwestie altijd voorleggen aan de arts. Klik om te vergroten... Oh begrijp me niet verkeerd, ze moet dit absoluut met een arts overleggen!!! En ik heb geen ervaring met het afbouwen van zoiets heftigs en dus ook geen idee wat voor klachten erbij komen kijken. Ik weet alleen wat HG is en wat dat alleen al met je kan doen zonder dat er nog iets anders bij komt kijken. Opperde het idee omdat ze zelf meerdere malen aangeeft voornamelijk door de zwangerschap niks binnen te kunnen houden. Heel veel sterkte met alles @Miems"
"Rivalrie zei: Haha hoezo schreeuwen? Was gewoon copy paste omdat ik niet wist hoe je het schrijft 🤣 Klik om te vergroten... Hahaha dan moet de copy paste niet zo schreeuwen en ik had dat inderdaad ook al gevraagd. Alleen dat is namelijk al de hel!! @Miems ik hoop dat het goed met je gaat lieve schat en met de kleine ook, weet dat we hier aan je denken en met je meeleven!"
"Wat ben je een kanjer!!! Je kunt dit, nu al trots op je . Emesafene zetpillen heb ik ook gehad, werkte prima om me toch enigszins menselijk te voelen. Heel veel sterkte verder en fijn om te horen dat je zoveel steun van je omgeving hebt"
"Man en ik hebben ook al kaartjes en gaan zeer zeker, oppas voor het kroost is al geregeld. De eerste keer voor ons maar nu al ontiegelijk veel zin in!!!"
"Wat een report, applaus zeg!! Ik moet toch eens echt op zoek gaan naar gelijkgestemden in mn omgeving... want zo'n avond......fak...willik ook!!"
"Wiet Hasj Edibles Ketamine 2 fdck 4 ho met Truffels 1p lsd Ald 52 3 mmc 3 cmc 5 apb 5 ampb 6 apb 4 fma 2 cb fly Xtc Alcohol (momenteel mee gestopt) Op het moment staat alleen DOC nog op de planning om te proberen, voor de rest sta ik open om nog wat nieuwe research chemicals te proberen. Evt speed ben ik ook benieuwd naar, voor de rest zoals coke, meth of heroïne heb ik geen interesse in. Oh en alcohol word ik sinds de geboorte van onze jongste vreemd genoeg erg ziek van dus voorlopig geen alcoholische versnaperingen voor mij."