Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Ja goeie tip, ik sta ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dat is stap 1. Klik om te vergroten... Dat wordt een Drugsforum meeting op Boom volgend jaar dan! 😁"
"LucidLucy zei: Meh... Zou toch wel eens een keertje naar Portugal willen voor Boom of ZNA Gathering. Anoebis - Dance Temple - Boom Festival 2025 @anoebis on.soundcloud.com Klik om te vergroten... Je kan in september/oktober weer een kaartje voor Boom kopen! Daar moet je dan als de kippen bij zijn want het is binnen enkele uren uitverkocht."
"Om je vraag te beantwoorden kun je de drugs alsnog laten testen. Als je bij het testpunt zegt dat je er klachten van hebt gekregen dan is de kans groot dat ze jouw sample door het testapparaat halen om te zien wat het is. Zo kan je ook helpen om andere mensen te waarschuwen. Want als jij deze drugs geleverd hebt gekregen dan kan dat ook iemand anders gebeuren. Stuur ook even een bericht naar de dealer. Misschien weet die niet eens dat hij/zij andere zooi aan het verkopen is. Als de dealer je klachten niet serieus neemt dan weet je gelijk met wat voor type je te maken hebt..."
"LucidLucy zei: Misschien maar eens inschrijven op de mailing list ofzo haha Klik om te vergroten... Ja die Boom nieuwsbrief is wel essentieel inderdaad. En je moet er even goed doorheen lezen want het is meestal doorspekt met allerlei spiritueel gewauwel. Maar op een gegeven moment staat daar dan de datum in waarop ze de kaarten verkopen. Voor dat moment moet je echt even vrij nemen van werk en een uur van te voren inloggen op hun portal. Want anders kom je niet aan bod."
"Litwick zei: Vraag me alleen af of het mogelijk is om als Belg te laten testen in Nederland? Klik om te vergroten... Kort gezegd, nee. In België is er een ander drugs monitoring systeem, van Modus Vivendi. Zie ook de volgende link: TRIP - Modus Vivendi Analyse de produits psychotropes TRIP ou Testing Rapide et Itinérant de Produit Psychotropes consiste à analyser le contenu et le dosage des composants contenus dans les produits psychotropes en circulation afin de réduire les risques liés à leur consommation. L’analyse des produits psychotropes... modusvivendi-be.org"
"Litwick zei: MISSELIJK Heel erg benauwd en moeilijk ademen Moeilijk met wandelen Lichte tremor in handen Onregelmatige hartslag (een dag later nog steeds last van) Klik om te vergroten... Als je deze symptomen ervaart moet je even medische hulp zoeken, want dat zijn kenmerken van een hartaanval. Dat kan gebeuren bij overstimulatie van stimulanten. Dit keer is het goedgekomen, maar als het fout gaat met je hart is het meteen fataal. Ook kan kortdurend hartfalen blijvende schade veroorzaken. Medische hulp kan ervoor zorgen dat hartfalen niet dodelijk of schadelijk is. Maar dan moet je dus wel op tijd in het ziekenhuis zijn. Vooral benauwd zijn en moeilijk ademen zijn kenmerken dat het echt gevaarlijk wordt."
"Ik vind Tripswitch behoorlijk underrated. Het is te techno-achtig om psytrance te noemen, te uptempo om echt ambient te zijn en teveel breakbeat om techno te heten. Maar het heeft dus alledrie een beetje in zich: techno, psytrance en ambient. En dan ook nog lekker dromerig maar dan toch wel met een energiek randje?"
"FredKroket zei: En op de kop, bbbeter! Klik om te vergroten... In de Nederlandse vlag staat het rood voor het volk, het wit voor de kerk, en blauw voor de adel. Door de vlag ondersteboven te hangen, plaats je symbolisch de adel boven het volk. Op Koningsdag is dat op zich een relevante boodschap. Wat dat betreft zou ik die vlag dan het liefst halfstok ondersteboven hangen. Maar ik vrees dat zoiets straks wordt gezien als een doodsbedreiging aan het Koningshuis. Een beetje zoals BBB de dood heeft verklaard aan de helft van de natuurgebieden in Nederland. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon ga huilen in een hoekje."
"Britt4x4 zei: Ben even benieuwd. Ik heb een "stealth" camper en heb weinig zin om een heel weekend mijn lichaam naar de klote te helpen met drugs op een festival, dus ga maar een dag en daar kan je dan weer geen tickets voor kopen, dus dacht ik, ik kan gewoon op de normale parkeerplaats staan en in onze bus slapen. (Als je er verstand van hebt en goed kijkt zie je wel dat het een camper is). Ben alleen bang dat ze dan midden in de nacht op je busje komen kloppen ofzo, hoe streng wordt daarop gecontroleerd vraag ik me af. Heeft iemand hier ervaring mee? Klik om te vergroten... Veel vrienden van mij doen dit, en het is bijna nooit een probleem. Het hangt natuurlijk wel een beetje af waar je het doet en of dat overlast kan veroorzaken. Als het festival campertickets verkoopt, maar jij koopt die niet en gaat dan illegaal kamperen, ja dan kun je wel gezeik verwachten. Ook met privé parkeerplekken moet je een beetje oppassen. Maar bijvoorbeeld vorige week stonden twee van mijn vrienden met hun camper geparkeerd op een parkeerterrein naast een discotheek in Amsterdam, en daar kraait geen haan naar."
"Als je iets meer underrated feestmuziek zoekt dan kom je al snel bij de tekno. Eigenlijk zijn alle tekno-artiesten per definitie underrated. De meesten maken alleen platen en die kan je nergens kopen; alleen ruilen of krijgen bij andere teknoërs. Maar deze is wel op YouTube gezet en daar ben ik best dankbaar voor."