Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maat heeft me pas 2 kleine plantjes gegeven ze zijn ongeveer 8 cm lang... kan iemand wat tips geven om er toch nog iets van af te halen( als het al vrouwelijke planten zijn) alvast bedankt"
"ronimoon zei: Je kan ze alleszins niet meer via natuurlijk licht kweken, daarvoor is het al veel te laat. grtz Klik om te vergroten... dat dacht ik al heb ze al onder een bureaulampje staan :P goed warm en goedkoop... werkt dit ook denk je ? en hoevaak moeten die dingen water hebben ? ik heb wel gehoord 18 uur licht klopt dit ?"
"zaandammer zei: maar ik kan je vertellen dat je eigenlijk niks met die plantjes kunt doen bureaulamp kan je niet mee kweken je moet bijvoorbeeld een hps lamp hebben Klik om te vergroten... tja heb ze gekregen dacht probeer t even.. maar toch groeien ze wel onder die lamp hahaha ik verwacht er trouwens ook niet echt veel van maar vond het toch proberen waar en toch groeien ze dus ik denk dak ze laat staan mss dat t toch wat word zo voor t raam toch bedank in ieder geval"
"Aldous zei: Je hebt geen vloeibare ket maar ket opgelost in water. Als je kristallen wil moet je alleen het water laten verdampen... dit kan op verschillende manieren --> in een pannetje op het vuur, microwave of gewoon aan de lucht. Als je alles in 1 keer wilt maken zou je het in een bekerglas op een kookplaatje kunnen indampen. Als je maar kleine beetje tegelijk wil maken is het makkelijkste om het in een eierpannetje ff op het vuur te zetten. Als ik me niet vergis zal in totaal waarschijnlijk ergens tussen de 25 -100 gram moeten oplever afhankelijk afhankelijk van de concentratie (moet op het orginele label staan). Succes ermee! Klik om te vergroten... kijk dat is wel een mooie hoeveelheid heb de fles zonder label helaas dus dat wordt nog maar afwachten..."
"el_colombiano zei: gelukt nog? Klik om te vergroten... ... praat me er niet over men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren"
"Qocaïne zei: Nakkie zei: el_colombiano zei: gelukt nog? Klik om te vergroten... ... praat me er niet over men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren Klik om te vergroten... Nou.. lekker dan? Waar slaat dát nou weer op! Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel! En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt Klik om te vergroten... hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terug staat menne broer daar met die fles in zun hand.. hij is net gestopt met drugs... ofja met coke en xtc, blowen doet ie nog wel, magoed hij vind dat ik dat ook moet doen en nam menne fles in"
"hahaha al die taktieken... gewoon een junk die bij de manege schoonmaakt die ff snel 20 euro wou verdienen... was een pool ofzo"
"snooker vind ik wel geschikt maar als je echt relaxed wil zitten zou ik zoals al gezegd naar de indian of new wave gaan..."
"zaagmans zei: Moet als laatste wel effe zeggen dat ik na +/- 1996 iegenlijk nooit meer MDA gevonden heb. Begin 90 wel vaker. Klik om te vergroten... der is bij ons iemand mee aan komen zetten van de week een zakje met poeier/kristallen zij dat het mda was ga t vanavond maar even testen dan als het zo goed schijnt te zijn"
"ik heb zon fles ketamine... van de manege maar kan ik daar ook van dien kristallen van maken ? hoe moet dat dan ? en wat heb ik nodig ?"