Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEindhoven - Waar en wat?

Eindhoven - Waar en wat?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snooker. Fijne shop om te zitten of partijtje te poolen. Toen ik er was hadden ze heeerlijke amnesia. En je krijgt een soort van flippo's in je zakje wiet. Als je er 10 van dezelfde kleur verzamelt, krijg je een zak gratis, whee.
d
duveltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke shop kunnen jullie me aanraden in Eindhoven. Zoek vooral relaxte shop met vriendelijk personeel waar je niet buiten gestaard wordt. Mogen jullie meteen ook een wiedje aanraden.

Ik heb wel eens rondgekeken maar raak er niet echt uit of ik nu in de Grasshopper, Euro-Garden, Sindbad of The Pink moet wezen.

Ik ken verder alleen WitteW. Had graag een relaxte, sjah wat kan ik zeggen, high en het mag wat aan de smaak zijn. Ik ga liever niet helemaal weg.

:wave:

Oh...valt er verder nog iets te beleven in Eindhoven? Literair cafeetje ofzo? :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind http://www.new-wave.nl/ en Indian http://www.indian-dylan.nl/ (maar die is ver uit het centrum) wel relaxte shops om te gaan zitten en een potje te schaken of pokeren. Grashopper is alleen een drukke afhaalbalie eigenlijk.
http://www.zoekned.nl/Eindhoven/732489_Koffieshop+Casablanca kom ik wel eens voor de lagere prijzen. Dit is wel een tent waar je weer buitengekeken word.
Andere shops kom ik nooit dus kan ik niets over zeggen.

Waar ik wel eens kom:
-Irish pub: http://www.kroegpagina.nl/osheas/
-De cafees met terras aan de markt. overdag is het er binnen niet al te druk en zit je er wel relaxed. (of op terras, maar daar is het gelijk veel te druk)
-http://www.kies.com/netwijzer/cafnbein.htm

Ik bestel zelf ook altijd WW of als ik hash koop, crystal van de Indian. Ben ook niet zon merken onderzoeker.

Waarom doen mn links het niet ?
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
new wave
pink
grasshopper
grass company..
uh t begijntje.. (boven je wiet/hash halen en dan lekker onder in t cafe met een pilsje oproekn :))
d
duveltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok bedankt! Ga waarschijnlijk langs de Indian voor crystal en ww. Kan ik meteen me lidgeld recupereren. Misschien voor de gein ook even langs de New-Wave aangezien ik die nog niet vernoemd had gezien.

Nog ff een vraagje. Ik had ook graag meteen een simpel vaporizer pijpje meegenomen (type amazing bubble). Kan ik daarvoor terecht in één van de shops? Voel er niet zo voor om via Azarius te kopen...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
highlander in tongerlo moet je proberen, vraag daar higlander special een van de beste wietsoorten van eindhoven, of het relax is weet ik niet, in elke geval wel rustig nooit meer dan 5,6 mensen gezien bijelkaar in die shop :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hasj heeft smaak en een high. :wink:
En anders wiet roken zonder tabak.

Pak hasj soortjes a la Afghaan, Maroc of Pollum. Zachte hashjes :wink:
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
snooker vind ik wel geschikt maar als je echt relaxed wil zitten zou ik zoals al gezegd naar de indian of new wave gaan...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
new wave valt idd wel goed mee... :)
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damn, een puntensysteem dus...godverdomme dat hebben ze van mij gejat :P . Tijden terug, bij m'n eerste jointje had ik dat verzonnen toen ik er nog nooit van gehoord had. En iedere keer als ik dat weer hoor krijg ik weer die geweldige flashbacks terug naar die eerste keer :hearteyes:

ontopic:
in eindhoven alleen nog maar in de new-wave geweest. ik vond hem wel chill, toen ik er was waren d'r maximaal 10 man binnen dus wel lekker rustig :) de enige die ik ken daar maar wel een aanrader!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#11
^

zeker een aanrader alleen sávonds vaak erg druk :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."