Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gram

hoeveel gram

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Hoeveel gram komt er van een plantje afghaan, die ik gewoon op de vensterbank heb staan?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
het hangt er vanaf hoe groot ie is/wordt. Meestal worden vensterbank plantjes niet echt al te groot, maar je kan er toch wel minimaal een dikke 50 tot 60 euro zak vanaf halen.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien klinkt het heel dommaar wat is afghaan ?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afghaan is hasj :wink:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hasj is toch gewoon gepersde wiet ? Bedoelt ie een wietplant dan :confused: ?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jadi zei:
Afghaan is hasj :wink:
Klik om te vergroten...

ja, maar in dit geval is afghaan een plant :wink:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, hasj is de "hars" van de plant.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, spreekt voor zich, he :wink:
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#9
afghaan

ja afghaan is meestal hasj, maar zonder het tot hasj te persen kun je het ook als goed wietje roken.
Ik geloof dat afghaan wiet hier bij de coffeeshops gewoon te krijgen is.

zou ik er hasj van persen, is dat rendabel? hoeveel hasj komt envan een gram afghaan wiet?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#10
:openmouth: Er komt geen hasj uit wiet, hasj komt uit de plant...
Zucht, wiet zijn gewoon de toppen van de plant :mrgreen:
Correct me if im wrong, btw
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://users.skynet.be/karperen.westvla ... 0maken.htm

De hasj is dus de geperste hars van de wietplant IMHO kun je dus hasj zowel uit de plant als uit de wiet persen...
als je hasj uit wiet perst wordt het denk ik een sterkere hasj als uit de plant?
En dus als de wiet droog is, kan ik daarnaast <uit de plant> alsnog hasj maken?

Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) haha, jij wil ook alles weten he?
Zoek anders gewoon op wikipedia
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#13
jaa ik gebruik het zelf niet, ik heb voor de gein plantjes op mijn vensterbank gezet.. ik was alleen nieuwsgierig wat ik met het product ervan moest doen... dus vandaar hoeveel gram, verkopen? hasj van maken? weggeven? weggooien?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#14
je mag het wel aan mij geven :beer:
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#15
bron?

okee:

een artikel in de elsevier, rond 2000.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...
Klik om te vergroten...

:confused:

bron?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#17
sjaartrol zei:
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen... de pollen worden dan met een mes afgeschraapt en hasj van geperst...
Klik om te vergroten...

:confused:

bron?
Klik om te vergroten...
:P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#18
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...
Klik om te vergroten...

Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil :mrgreen:
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P
Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo :confused:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Radeon915 zei:
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...
Klik om te vergroten...

Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil :mrgreen:
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P
Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

Kijk! , Dat is dus de nieuwe manier van jezelf hars(j)en:P
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
The Used zei:
Radeon915 zei:
digi zei:
Ik weet wel dat op grote wietvelden meestal een naakte vrouw, of iemand in rubber pak, door wietvelden rennen...
Klik om te vergroten...

Een naakte vrouw of iemand in een rubber pak... hmm wel een beetje een groot verschil :mrgreen:
T lijkt me zomaar een nogal plakkerige bedoening als je er eenmaal doorheen bent :P
Misschien handig als ze zich eens wilde harsen ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

Kijk! , Dat is dus de nieuwe manier van jezelf hars(j)en:P
Klik om te vergroten...

kreeg ik me toch laatst een haar bij men hasj...


... weet ik ook meteen waar dat vandaan kmomt :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."