Je kan met je nagel kleine stukjes afbreken , makkelijker is om de hasj te verwarmen en er dunne sliertjes van te kneden en die in je joint te stoppen.
als je goede polm hebt, dan moet je het vlugjes verhitten met je aansteker en kun je er met je duim dunne schilfers afduwen.
dan verkruimelt het helemaal door de druk van je vinger
Je kunt er wel een rolletje van draaien, maar ik denk dat het beter brandt en meer binnenkrijgt als je het gewoon verkruimelt (als het niet lukt zonder te verhitten moet je dat wel doen, lijkt me logisch). Ik denk niet dat alles goed verbrandt omdat er te weinig zuurstof bijkomt als je het in een rolletje draait.
heb 5 euro polm gehaald
het is licht kneedbaar,hoe verkruimel ik het, kan dat ook zonder het eerst te verwarmen?
een beetje verwarmen is hoe dan ook het makkelijkst .
ik vind persoonlijk sliertjes niet echt lekker, je kan het beter heel fijn kruime zodat er meer brandoppervlak is, lekker lekker.
Ik heb 't gewoon gekocht en lopen kloten totdat het bijna poeder was,
die "jeugd van tegenwoordig" ook, moeten alles maar vragen.
gooi 't in n grinder samen met een beetje tabak. misschien niet even geod voor je grinder maar scheelt je de moeite.
Verwarmen op een lepel met een aansteker dan verkruimelen.
Wholesale Brand Sunglass
We offer you Brand Sunglass related with products,the Wholesale Brand Sunglass picture-related products,poor prices and other information,wholesale or retail,and the Brand Sunglass related products introduced, related products, please contact with [email protected]
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.