Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Minimaal anderhalve maand pauze als k echt een leuk feest op de planning heb"
"FredKroket zei: Elke dag speed gebruiken is gewoon.enorm slecht voor je lijf en mentale gezondheid, dat valt niet te ontkennen. Maar ben blij voor je dat het werkt voor jou. Klik om te vergroten... Hoe zit dat dan met mensen die dagelijks Adderall moeten innemen?"
"Ik pak soms in 1 keer de hoeveelheid die jij over heel de dag hebt genomen (ook in capsules). En ik heb dit gevoel nog niet gehad. Ik denk om die reden niet dat het aan de hoeveelheid ligt, maar dat je het zo over de dag verspreid had. (mogelijk idd allemaal opstapelende pieken zoals Harry al zei) Weet je trouwens wel zeker dat er 15 mg in je pillen zitten en niet een stuk meer? Of vul je zelf capsules met een mg weegschaal?"
"FredKroket zei: 1,5 maand pauze is sowieso te kort. Klik om te vergroten... Klopt, ik zei ook minimaal."
"Hopelijk heeft iemand anders dit ook meegemaakt. Ik heb tijdens heel het corona gedoe geen xtc gebruikt, bijna 2 jaar niks aan drugs gedaan. Nou is het zo dat ik voor corona xtc altijd heel goed voelde, ik ging er heerlijk hard op, praatte met alles en iedereen, genoot van het gevoel etc. Maar sinds corona voorbij is, en ik bij een nieuwe dealer mijn xtc haal, voel ik er bijna niks meer van. Eerst duurde het ook altijd maar 3 kwartier tot een uur voor ik iets voelde, en nu duurt het soms wel 2 uur lang! Zelfs als ik wat minder heb gegeten. Als ik dan eindelijk iets voel, krijg ik het misschien een half uur een stuk warmer, en krijg ik niet eens meer zin om helemaal los te gaan. Ipv dat sta ik eerder de rest van de avond strak naar het podium te staren en wil ik alleen nog maar een beetje bewegen, geen zin om rondjes te lopen en mensen te ontmoeten etc. Ik heb altijd minimaal een pauze van 1,5 maand ertussen gehouden. Ik heb dit al bij 2 verschillende pillen gehad (ook een keer een andere dealer geprobeerd, wel uit dezelfde stad, komt dit spul uit hetzelfde lab per stad ofzo?) Ik heb 1 keer ook xtc pillen gehad van compleet iemand anders, andere stad, en die voelde juist wel heel goed, zoals typisch xtc! Heeft iemand dit probleem ook? Ik ben ten einde raad, zou het enorm jammer vinden als ik het typische xtc gevoel niet meer mee ga maken.. Ik ben niet depressief, sterker nog, ik heb alles op orde, hou van mijn dagelijkse leven, zit veel beter in mijn vel dan voor corona, dus daar kan het ook niet aan liggen."
"Ze Herbs Mang zei: Je zal minder energie hebben wat bij XTC bij mij in ieder geval altijd een kutgevoel gaf en maagzuur a.f. Keto dieet doe je voor je gezondheid lijkt mij, dat combineren met drugs is zonde van je keto toch? Aan de andere kant vliegen de kilos er wel af 😜 Klik om te vergroten... Minder energie vergeleken met iemand die "normaal eet" en die XTC gebruikt bedoel je? Zolang XTC er niet voor zorgt dat ik uit ketose raak, en ik toch hetzelfde voel als "normale eters" zou dit echt perfect zijn, vandaar dat ik me dit afvraag. Ik kan me heel vaag herinneren dat iemand op een forum ooit zei dat als je het keto dieet volgt, je niks van xtc voelt. Maar dit kan ook aan zijn situatie / eten / dosis etc hebben gelegen die avond. Dus ik hoop dat een fellow keto dieet volger goed nieuws voor me heeft :P als het elkaar totaal niet in de weg zit heb ik best of both worlds, kilos eraf met een smile op mijn gezicht haha"
"Ik ben heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die wel is XTC hebben genomen terwijl zij in ketose waren / het keto dieet volgen. Klopt het dat wanneer je in ketose bent, je de XTC minder goed tot bijna niet zal voelen? Of is dit juist helemaal niet waar?"
"Neo-Shulginist zei: De MDMA in XTC-pillen zal het gewoon doen. Let wel even op dat je het best wat duiker kan innemen als je misselijk word, moet braken of je slap voelt. Als je lang geen koolhydraten binnenkrijgt en veel lichaamsinspanning hebt, dan kan je lichaam te veel vetten verbranden. In ernstige gevallen kun je daar heel ziek van worden. Klik om te vergroten... Klinkt logisch, bedankt voor de heads up. Is dit de reden waarom mensen altijd adviseren om veel koolhydraten te eten voordat je xtc gebruikt? Zodat je genoeg energie hebt? Ik dacht dat juist xtc er voor zorgt dat je energie krijgt."
"Neo-Shulginist zei: Spaghetti (bolognese), sushi, of noedelsoep zou ook prima zijn hoor 😁 Mijn persoonlijke favoriet voor dergelijke avonden is linzensoep. Klik om te vergroten... I'd kill for spaghetti na al deze tijd het keto dieet volgen 😜"
"Neo-Shulginist zei: MDMA activeert een deel van het zenuwstelsel wat ervoor zorgt dat je lichaam in een soort vluchtstand komt te staan. Bloed gaat naar de spieren en je stofwisseling schakelt over op snel beschikbare brandstof. Als er geen suiker beschikbaar is, dan wordt vet, of zelfs spieren, afgebroken om energie vrij te maken. Een keto-dieet doet iets soortgelijks met de stofwisseling. Het gevaar daarvan is dat MDMA de noodrem van het lichaam kan blokkeren waardoor er processen kunnen ontstaan die gevaarlijk zijn. Niet dat het meteen gevaarlijk is om in keto aan de MDMA te gaan. Maar het is wel verstandig wat dextro en frisdrank bij de hand te houden, en om dan niet vol te gaan stampen de hele nacht. Klik om te vergroten... Dan ga ik gewoon lekker "normaal eten" en aan de koolhydraten, een paar dagen van tevoren voor het feest. Kan ik eindelijk weer is aan de pizza en friet e.d. dan maar even uit ketose, ik doe zulke avonden liever zo veilig mogelijk."