#1
Je zal minder energie hebben wat bij XTC bij mij in ieder geval altijd een kutgevoel gaf en maagzuur a.f.
Keto dieet doe je voor je gezondheid lijkt mij, dat combineren met drugs is zonde van je keto toch? Aan de andere kant vliegen de kilos er wel af 😜
Minder energie vergeleken met iemand die "normaal eet" en die XTC gebruikt bedoel je?
Zolang XTC er niet voor zorgt dat ik uit ketose raak, en ik toch hetzelfde voel als "normale eters" zou dit echt perfect zijn, vandaar dat ik me dit afvraag.
Ik kan me heel vaag herinneren dat iemand op een forum ooit zei dat als je het keto dieet volgt, je niks van xtc voelt. Maar dit kan ook aan zijn situatie / eten / dosis etc hebben gelegen die avond.
Dus ik hoop dat een fellow keto dieet volger goed nieuws voor me heeft :P als het elkaar totaal niet in de weg zit heb ik best of both worlds, kilos eraf met een smile op mijn gezicht haha