#1
En die gelukstofsjes, is dit dan dopamine? Want mijn naam heeft wel dopamine erin staan maar is gewoon omdat ik adhd heb en weet dat ik speed neem voor het dopamine tekort. Maar in geval het de dopamine is wist ik niet dat je dit zo goed kon voelen.Dat noemen ze gelukstofjes die vrij komen in je hersenen. Misschien ben je supergevoelig en voel je die neuronen en axonen helemaal los gaan in jouw hersenen.
En heb je ook als iets frisdrank drinkt dat je dit hevig voelt voor een paar seconden, ik heb het wel juist nog maar met coca cola. Andere cola of frisdrank creëert dit effect niet bij mij.Ik heb dit ook! Heerlijk is het. Vooral op het achterhoofd