Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey mensen, Hoe gaat het met iedereen? Ik kwam dit tegen op een site... En heeft iemand hier verstand van of dit ooit geprobeerd? Ben nieuwschierig of dit werkt volgens science :P Wist niet waar ik dit precies moest plaatsen. Oja en ik heb geen site vernoemd of andere dingen in de foto's die niet mogen hoop ik? Groeten Mr.Pilska fijn wiekend iedereen !♡"
"Hallo forum leden. Even een kort vraagje, ik was benieuwd of bepaalde drugs ook vitaminen op gebruiken of wegnemen?"
"Wat hier word gezegt spreekt mij erg aan, ik moet binnen kort ook naar de psycholoog. waarschijnlijk heb ik ook add en ik ben indd wie ik ben maar mijn leven lijd er momenteel erg onder sinds 2 jaar. ik weet niet meer hoe ik mij moet voelen voel mij wazig, angst aanvallen kan niet nadenken concentratie van niks kan niks onthouden. sociaal slecht niet op woorden kunnen komen. 1 opleiding verpest nu bezig met een nieuwe opleiding niveau lager. ik weet niet of iemand tips heeft ik word namelijk helemaal gek."
"@acht.zes zelf had ik daar ook aan gedacht. Ik heb toen wel een tijdje drugs wat misbruikt. Maar niet heel erg Heb alles bekeken waar het aan kon liggen. Heb met een psycholoog gesproken.en die denkt ook sterk aan een add. En heb van drugs een pauze gehad van dik 6 maand maar alles bleef en ik heb veel aspecten van add zei de psycholoog ze willen nu alles goed uitzoeken ben ook erg druk in mijn hoofd. Van bijvoorbeeld een joint krijg ik rust in mijn hoofd maar moet het niet als uitvlucht gaan gebruiken en zien. Dus rook nu alleen nog maar wiekends. Fijne avond."
"Goeiemiddag Ik heb toevallig met oud en nieuw ook wat meph weten te bemachtigen. Ik heb het wel gesnoven had daar voor ook al ervaring met 3 - mmc ook leuk goedje. Ik heb het gesnoven en ga ik ook niet weer doen. Volgende keer word het een bommetje. Heb 3 keer een dosis gehad van 100mg en dat heeft mij zoet gehouden tot half 8 smorgens daarna op bed gegaan. Voor mij was het als leip zijn van de mdma alleen dan minder de weg kwijt. Oja snuif het niet krijg je een week lang een snot neus met bloed neuzen en het brand heel erg Veel plezier!!"
"Hey peeps. Iemand nog een idee voor een leuke rc? Mijn intresses zijn breed zo lang ik hem maar niet helemaal de pan uit flip. (Niet echt bekent met trippen) psychidelica dus. Iemand suggesties? Tot nu toe van rc's gebruikt 3-mmc"
"Hey peeps from the forum. 3-MMC A copple of question Is goedje goed? Nee maar serieus. Heeft iemand ervaring met dit spul. Hoe voel je je? Is het zo slecht en bloedvaten vernauwend dat je om duveld? Is het leuk om op een festival tedoen? Slapen? De kater van 1 - 10? Im fine - i feel braindead En eventuel andere leuk aanteraden stofjes. Niet perse in de mix. Maar bijvoorbeeld een betere aanrader. Ps keta word gebruikt na het festival"
"Fenrir thanks voor de snelle reactie. En mooi dat je mijn naam leuk vind. Ik snap wat je bedoelt. Ik heb wel gegoogled Maar antwoorden van mensen persoonlijk Vind ik veel fijner maar dat ligt misschien aan mij. En het forum is er juist om tekunnen vragen. Toch?"
"Hey fenrir hoop dat je een beetje door je plafond dienst bent gekomen. Je weet dus wel wat ik bedoel. Wat jij daar nu neer zet is ongveer wat ik bedoel. Maar dan anders verwoord En hoe wist je dat ik 420jaar oud ben Okey back on topic meer mensen die mij antwoord kan en wil geven over dit onderwerp. Festival is zaterdag"
"6-apb lijkt me wel een intressant stofje. Alleen het put je seratonine uit en dat is op het moment niet helemaal waar ik naar zoek. Mxe lijkt me wel intressant alleen de een zegt het is de shit en de ander vind het meuk. 2cb familie nog nooit gehad 2ct-.... Is soort van 2cb met wat upper effecten. Redelijk intressant. Misschien dat eens een poging geven. Oja en las dat 2ct-7 ook moa remmers heeft en er mensen aan dood zijn gegaan in combi met mdma. 4-mmc nergens meer te krijgen in iedergeval niet bij een vendor. Misschien 3-mmc nog een do over geven. Al die andere middelen zo als 2-fa 3-fpm ofzo iets. lijkt me niet zo veel. Misschien dit wiekend maar terug naar wat ouderswets keta snuffelen."