Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuggesties voor rc's?

Suggesties voor rc's?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey peeps.

Iemand nog een idee voor een leuke rc?
Mijn intresses zijn breed zo lang ik hem maar niet helemaal de pan uit flip.
(Niet echt bekent met trippen) psychidelica dus.

Iemand suggesties?

Tot nu toe van rc's gebruikt

3-mmc
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.Pilska zei:
Hey peeps.

Iemand nog een idee voor een leuke rc?
Mijn intresses zijn breed zo lang ik hem maar niet helemaal de pan uit flip.
(Niet echt bekent met trippen) psychidelica dus.

Iemand suggesties?

Tot nu toe van rc's gebruikt

3-mmc
Klik om te vergroten...

Ik raad 6apb aan. Voelt als MDMA maar duurt ongeveer 2 tot 3 keer zo lang. Heeft minder heftige pieken en voelt meer uitgesmeerd. Ook de inwerktijd is veel langer, meestal tussen de 1,5 a 2 uur.

Orale dosis van 100/150 milligram wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren. Hoge dosissen kunnen licht psychedelisch worden. Raad je sterk af te herdoseren. Heb zelf een keer 200 genomen en twee uur daarna nog eens 200. Was opzich een leuke ervaring maar veel en veel te sterk waardoor ik er niet zo van kon genieten.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 2 maanden geleden voor de laatste keer 4F gebruikt als RC, beviel prima (gebruik verspreid over 2 jaar met dit stofje meerdere keren) aangezien ik van de M altijd zo waus ben. Je kunt mijn rapport hierover terugvinden onder RC.

Vind 6Apb wel erg interessant nu 4F niet te krijgen is. Ik lees alleen rapportjes van jaren terug. Ook op Google en Engelse sites. Iemand nog een update of iets dergelijks?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het nog ergens kunt vinden: 4-mmc, methoxetamine of 2C-T-7(of eigenlijk elke 2C-T wel) zijn zeker de moeite waard. :wink:
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Ik raad 6apb aan. Voelt als MDMA maar duurt ongeveer 2 tot 3 keer zo lang. Heeft minder heftige pieken en voelt meer uitgesmeerd. Ook de inwerktijd is veel langer, meestal tussen de 1,5 a 2 uur.

Orale dosis van 100/150 milligram wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren. Hoge dosissen kunnen licht psychedelisch worden. Raad je sterk af te herdoseren. Heb zelf een keer 200 genomen en twee uur daarna nog eens 200. Was opzich een leuke ervaring maar veel en veel te sterk waardoor ik er niet zo van kon genieten.
Klik om te vergroten...

Voelt als MDMA, blijft het love gevoel dan ook hangen??? Heb als alternatief 4F gebruikt, was ook zo lekker lief. Maar wil niet helemaal waus zijn.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pollewop zei:
Voelt als MDMA, blijft het love gevoel dan ook hangen??? Heb als alternatief 4F gebruikt, was ook zo lekker lief. Maar wil niet helemaal waus zijn.
Klik om te vergroten...

Als je met love gevoel het gelukzalige en verliefde gevoel door de verhoogde serotonine in je brein bedoelt, ja, dat heb je zeker, en dit geval zelfs langer als bij MDMA.

Er zijn wel mensen die het maar een “slap aftreksel” vonden. Dat heb ik zelf nooit begrepen aangezien ik er altijd heel goed op ging.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
BasvanHoven zei:
Er zijn wel mensen die het maar een “slap aftreksel” vonden. Dat heb ik zelf nooit begrepen aangezien ik er altijd heel goed op ging.
Klik om te vergroten...
Vind het ook zeker geen slap aftreksel, al is 6-apb wel een stukje subtieler. Wellicht minder geschikt voor feesten en meer voor thuis(?)
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#8
BasvanHoven zei:
Als je met love gevoel het gelukzalige en verliefde gevoel door de verhoogde serotonine in je brein bedoelt, ja, dat heb je zeker, en dit geval zelfs langer als bij MDMA.

Er zijn wel mensen die het maar een “slap aftreksel” vonden. Dat heb ik zelf nooit begrepen aangezien ik er altijd heel goed op ging.
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik zeker, dat gelukkige verliefde. Wij doen alleen maar gebruik in een thuissetting omdat ik vind dat je er dan meer van mee krijgt en op een festival ben ik echt bezig met muziek en mensen om me heen. Thuis geniet ik echt meer. Wil alleen van dat waus zijn af en meer “in love” zijn :hearteyes:
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#9
6-apb lijkt me wel een intressant stofje.
Alleen het put je seratonine uit en dat is op het moment niet helemaal waar ik naar zoek.

Mxe lijkt me wel intressant alleen de een zegt het is de shit en de ander vind het meuk.

2cb familie nog nooit gehad 2ct-....
Is soort van 2cb met wat upper effecten. Redelijk intressant. Misschien dat eens een poging geven. Oja en las dat 2ct-7 ook moa remmers heeft en er mensen aan dood zijn gegaan in combi met mdma.

4-mmc nergens meer te krijgen in iedergeval niet bij een vendor.

Misschien 3-mmc nog een do over geven.

Al die andere middelen zo als 2-fa 3-fpm ofzo iets. lijkt me niet zo veel. Misschien dit wiekend maar terug naar wat ouderswets keta snuffelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."