Het mag van die geene wel alleen die is nu al moe wn blijft helemaal nuchter. Dus die wil waarschijnlijk al rond 2en slapen dus niet zoveel waard
#2
Is iemand misschien ervaren met xtc in een thuis setting nemen met iemand anders alleen jij neemt. Is dat leuk? Misschien voor vanavond
#3
Nee ik adviseer je niet te doen. Het is niet leuk inje eentje als de ander nuchter is. Je zit in eenheel andere vibe en stemming.
Bewaar het voor een keer dat je wel met anderen kan nemen.
#4
Ow, en zeker als die ander het iet weet. Dan is het helemaal af te raden. Door de spanning valt het niet goed.
#5
Wat De Dunne zegt. Daarbij: alleen (zonder iemand erbij) mdma is ook zeer de moeite waard.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.