#1
Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik ga met awakenings voor de vierde keer XTC gebruiken, alleen is de vorige keer nu ruim 2 maanden geleden. De voorgaande keren liet ik er altijd onbewust 4 a 5 maanden tussen zitten. Heeft het nu invloed op het effect? Of is het zo dat wanneer ik het goed doseer, ik hetzelfde gevoel wel zal ervaren?
Ik was gewoon even benieuwd ik hoop dat jullie me een beetje bij kunnen praten (:
Ik was gewoon even benieuwd ik hoop dat jullie me een beetje bij kunnen praten (:
