Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met een pauze van ruim 2 maanden

XTC met een pauze van ruim 2 maanden

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TripzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik ga met awakenings voor de vierde keer XTC gebruiken, alleen is de vorige keer nu ruim 2 maanden geleden. De voorgaande keren liet ik er altijd onbewust 4 a 5 maanden tussen zitten. Heeft het nu invloed op het effect? Of is het zo dat wanneer ik het goed doseer, ik hetzelfde gevoel wel zal ervaren?

Ik was gewoon even benieuwd ik hoop dat jullie me een beetje bij kunnen praten (:
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey tripzy.
De regel is inderdaad 3 maand,
Maar ik weet dat er meer mensen zijn die ook wel eens een keer smokkelen en het na 2 maanden doen. Ik wil niet zeggen dat het goed zal zijn. Maar uit eigen evaring ben ik er zeker van dat je gewoon je aan 1 mg de 1kg houdt of 1.5mg de 1kg houdt je zeker een leuk feestje zal houdt. Zou zeker niet veel hoger gaan doseren krijg je alleen maar bijwerkings van ( het brakke gevoel)

Peace :rock:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou me daar niet te druk om maken. Drie maanden is de richtlijn, maar het is geen exacte wetenschap (alhoewel natuurlijk wel het meest verstandig ^^). We zondigen allemaal wel eens. Twee maanden zou normaal wel voldoende moeten zijn om weer een 'full experience' te ervaren, hou je inderdaad wel gewoon aan een verantwoorde dosering.

Veel plezier!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Valt me ook op dat ik steeds vaker "1 maand" hoor/lees als advies. Zelfs die gozer van "The Drugs Classroom" die geeft in zijn laatste video aan een maand te adviseren, omdat die drie maanden nergens op gebaseerd zouden zijn. Hij verteld in dit filmpje over die theorie. Ik heb die man best hoog zitten qua kennis.
Maar goed, ook zijn mening is uiteindelijk maar gewoon een mening. Ik zou er niets over durven adviseren maar zeker 2 maanden zou ik me echt niet druk om maken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
We zondigen inderdaad allemaal wel eens. Ik heb letterlijk de handleiding geschreven over MDMA hier, en ik heb het eens 2 dagen na elkaar gebruikt :sweatsmile: (Dat viel, gek genoeg, erg tegen overigens.)
Twee maanden is prima te doen een keer!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je dat voor een keer doet is het geen probleem denk ik. Verder houdt jij je goed aan de rust tijd. Denk wel aan je dosering.
Veel plezier!
T
TripzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik heb er nu al helemaal weer zin in. Uit eigen ervaring gesproken is het alleen maar leuker als je rustig begint en daarna wat meer neemt om vervolgens op je hoogtepunt te pieken (:

Fijne dag allemaal!!
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fenrir zei:
We zondigen inderdaad allemaal wel eens. Ik heb letterlijk de handleiding geschreven over MDMA hier, en ik heb het eens 2 dagen na elkaar gebruikt :sweatsmile: (Dat viel, gek genoeg, erg tegen overigens.)
Twee maanden is prima te doen een keer!
Klik om te vergroten...

Ik heb zelfs een keer 3 dagen gebinged. Doe ik echt nooit meer, de derde dag voel je er zo weinig van. Je krijgt alleen wel de nare bijeffecten. Snap niet dat je het “gek” vindt dat de ervaringen tegenviel.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
BasvanHoven zei:
Ik heb zelfs een keer 3 dagen gebinged. Doe ik echt nooit meer, de derde dag voel je er zo weinig van. Je krijgt alleen wel de nare bijeffecten. Snap niet dat je het “gek” vindt dat de ervaringen tegenviel.
Klik om te vergroten...

Mijn "gek genoeg" was ironisch, ik wist ook wel dat ik stom bezig was :wink:

Tripzy zei:
Bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik heb er nu al helemaal weer zin in. Uit eigen ervaring gesproken is het alleen maar leuker als je rustig begint en daarna wat meer neemt om vervolgens op je hoogtepunt te pieken (:

Fijne dag allemaal!!
Klik om te vergroten...

Ook een fijne dag! Have fun!
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Mijn "gek genoeg" was ironisch, ik wist ook wel dat ik stom bezig was :wink:
Klik om te vergroten...

Oh, irony, thou art a heartless bitch. Niet gezien :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."