Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@ Jumping Jack zei: Waar ik dat op baseer is als je aan de ghb bent en je neemt een baclofen dan vervult baclofen niet die behoefde, het lekkere gevoel dat je hebt van g dus dan zijn de meeste geneigd om toch weer te pakken. Als je niet aan de ghb bent maar je hebt wel trek dan kan baclofen wel helpen tegen de zucht. Maar dan moet je niet in die ghb roes zitten want dan is baclofen weer niet genoeg om de zucht aan te pakken. Phenibut is een ander verhaal 2 gram a 2.5 gram phenibut is geen grap. Het is zwaar spul en dat merk je. Daarmee zit je echt wel in een roes waardoor je de ghb makkelijker kan laten staan en als je weet dat als je phenibut hoog doseert dat je absoluut geen ghb er bij moet nemen dan is dat een betere oplossing. Mensen pakken 25mg baclofen en denken dan "ik neem wel een half buisje erbij" dat heb ik zo vaak gezien. Vandaar dat ik dit zeg. Ja natuurlijk is het een psychische verslaving. Maar als je na 2 uur helemaal naar word als je geen buisje pakt, terwijl je eigelijk wilt stoppen. Dan lukt dat niet. En met phenibut dus wel want na 2 uur na het innemen van Phenibut krijg je dat gevoel echt niet. En word je moe ipv dat je gaat trillen of geestelijk in de war raakt. Ja dat is dus een ding. Ik heb Phenibut wel genomen na 1 maand 24/7 ghb en heb het 7 dagen gebruikt phenibut (dat is ook totaal niet de bedoeling want dat kan ook weer een vervelende afkick opleveren) allleen was er niks aan de hand en ik was gewoon weer goed. Kon daarna weer gewoon slapen en alles. Ik heb laatst gereageerd op een post hier dat iemand na een jaar lang ghb gebruik met een paar dagen phenibut eraf was. Ik heb daar geen reactie op gehad. Omdat ik informatie aan het verzamelen hoe het precies werkt en of dat na een jaar lang gebruik zo makkelijk was om te stoppen met phenibut. Want een jaar is lang en ik wil ook graag weten wat de risicos zijn.. Je kan nu na 2 maanden gebruik overgaan op phenibut een paar dagen. Ik kan je geen advies geven hoe je het moet doen maar wel dat je een hoge dosis moet nemen. Wat dus belangerijk is wanneer je je laatste buisje neemt dat je meteen op dat moment je dosis phenibut neemt. Dan heeft het genoeg tijd om het gevoel over te nemen. Ik doe aan stapel effect zoals ze dat noemen bij phenibut. Dus bij mijn laatste buisje neem ik 2.5 gram dan na 2 uur voel je niet dat je weer g nodig hebt. Als ik me toch een beetje naar voel neem ik dan gelijk een gram erbij. Zo niet dan wacht ik en neem ik 6 uur later die gram. Phenibut piekt ongeveer na 6 uur maar het duurt dus 3 uur voor dat het volledig werkt. Daarom neem ik na 6 uur wannneer ik me gewoon goed voel die extra gram om iig die 6 uur later me nog steeds goed te voelen. Dan ga ik dus een paar uur later slapen en slaap ik meestal 12 uur achter elkaar (omdat je met ghb gebruik niet echt slaapt en met phenibut dus wel) vervolgens in de ochtend neem ik weer 2.5 gram en dan weer die 6 uur later en dat herhaal ik 3 dagen of dus soms wat langer. En soms doe ik 2x per dag die extra gram erbij.q Dit is gewoon mijn verhaal wat ik je vertel. Dit is niet iets wat bekent is wat hoort of een advies is. Het is meer een indicatie voor als je het wilt proberen dat je een idee hebt hoe iemand anders het doet. Ik heb mijn informatie vergaard via reddit. Daar staat echt zoveel geschreven en zo ben ik hier aan begonnen. Je kan jezelf daar ook in lezen, het is wel allemaal in het engels en dat moet je wel liggen. Iig ik heb het jaren lang met baclofen en diazepam gedaan en ik zeg je eerlijk baclofen is prima maar diazepam is echt een zware hap. Ik merkte dat ik wel eens stotterde na het nemen van diazepam en baclofen en dat me geheugen erg werd aangetast.. Meer als ghb. En nog veel meer zware bijwerkingen van diazepam. Daarnaast ging ik op bezoek bij een oude vriend. Een surinaamse jongen die helemaal geen verstand heeft van drugs. Maar we zaten te praten en toen zij hij tegen mij ineens... "Slik jij van die blauwe pilletjes? Van die benzo's?" Dat vroeg hij.. Hij wist geeneens dat het Diazepam heet. Maar hij kende meer mensen in het verleden en hij zei dat ik er slecht uit zag en sloom praat en dat hij het vermoeden had dat ik dat slikte.. Daar schrok ik wel van! Ook gewoon precies Diazepam dat hij herkende en niet een ander medicijn of iets. Onderschat Diazepam niet. En sinds ik phenibut gebruik om af te bouwen na mijn g gebruik merk ik dat het harstike fijn spul is en geen zware bijwerkingen heeft (als je het natuurlijk verstandig en goed gebruikt) Ik gebruiken b.v. 5 dagen g en dan 3 dagen phenibut en daarna voel ik me gewoon zoals altijd. Ik slaap goed! Zie er gewoon goed uit. Voor MIJ is het iig ideaal spul want ik ben een groot fan van ghb. Als je vragen hebt kan je me altijd berichten. Want zoals ik al zei dit is mijn verhaal, dit is geen wetenschap voor dat mensen er opmerkingen over hebben.. Maar dit is wel iets wat ik doe en met succes. Klik om te vergroten... jumping jack ik heb een probleem. 23 december heb ik 3 dagen aan de phenibut gezeten zomaar. zonder anderen middelen. toen ben ik helaas op 28 december begonnen met ghb 24/7 tot vandaag 12/01 ik heb gisteren 2 gram phenibut genomen en G ook blijven nemen en vandaag 3,5 gram en ook g blijven nemen. omdat ik tot de schrik kwam ik niet genoeg phenibut had om de klap op te vangen. kreeg paniek. ik zit nu op 4ml om 1.30 uur. ik wil eigenlijk maandag 15-01 2 dagen phenibut gebruiken ? is dat nog veilig. en hoeveel gram zou je me aanraden. ik ben bang dat ik overga op phenibut verslaving. ik ga naar kliniek in zuid afrika maar wil daar niet met GHB afkick zitten. wat kan je me adviseren, btw ik gebruikte ook coke en diazepam soms niet elke dag."
"ik heb helaas de laaste 2 dagen 2 tot 3 gram phenibut gebruikt. en ook helaas diazepam 15 miligram. en ghb ik ben gewoon bank ik niet meer wakker word wat ik lees. hoe kan ik dit onder controle houden gewoon wakker blijven ?"
"ik probeer altijd 2 weken tussen mijn gebruikt van phenibut te houden. ik zit nu 15 dragen vol aan de ghb en sos 5-7 ml per ander half uur. ik ben vaak overgestapt op phenibut 3 dagen. was ik er gewoon vanaf nu wilde ik stoppen, nam ik phenibut kwam ik er achter niet genoeg heb. dus G en phenibut gemengd met diazepam voor te slapen.. niet heel handig nu krijg ik maandag phenibut binnen. wil ik eigenlijk 2 dagen hogendosering en weer hopen er mee klaar te zijn"
"Ja ik heb 3,5 gram genomen en 2 diazepam 10m ik hoop dat ik een schema kan krijgen hoe met die phenibut van de G af kan komen. Bacloven kan ik morgen ook aan komen van me huis dokter"
"Beste kerel. Wat een respect voor wat jij heb gedaan. ik gebruik nu anderhalf jaar ghb alleen in de weekenden.nooit problemen gehad maar sinds 2 maanden het uit is mijn relatie. Heb ik periode gehad van 9 dagen 24/7 ghb gebruik. Toen kreeg ik afkick Verschijnselen Toen in paniek mijn maat op gebeld die zelf verslaafd is en die kwam met phenibut en en diazepam. Binnen 3 dagen was ik er af. ben toen 2;5 week goed gegaan. Sporten gezond eten. Toen dacht ik wel weer aan de Alchol te kunnen te gaan. Dat ging volledig mis. nu 18 dagen volop aan de ghb gezet 24/7 rond de ¾ ml rond 1,5 uur 2 uur. heb in 3 dagen 8 gram phenibut geslikt van 30 mei tot 1 juni het gaat tot nu toe goed nog geen een afkick verschijnselen gehad. Ik ben alleen super bang dat ik nooit meer zal slapen. Kom niet in slaap zonder slaap pillen. Wat is jouw kijk op deze zaak? Denk je dat ik met deze hoeveel heden veel hersen schaden heb opgelopen ? Of zit ik me zelf meer gek te maken? heel erg bedankt voor je reactie"
"Jumping Jack zei: Mensen zijn enorm bang voor GHB en dat is logisch. Toen er in het verleden werd ondekt dat GHB werd gebruikt als een rapedrugs. Zijn alle instellingen en websites ons extra gaan waarschuwen voor GHB op het nieuws en overal, waarbij GHB een stigma heeft gekregen waar het niet meer vanaf komt. Waar de leuke kanten van GHB werden ondergesneeuwd door de nagatieve kanten. De verslaving is erg en zo kunnen we wel doorgaan. Maar elke verslaving is erg! En elke verslaving heeft zijn eigen nadelen die een mens langzaam verwoesten. Er zijn mensen die grammen 3-mmc naar binnen werken en speed gebruiken alsof het de normaalste zaak is in wereld. RC zijn nog nooit zo populair geweest als nu. En deze mensen kunnen nog steeds bang zijn voor GHB maar aan de andere kant stoppen ze alles in hun neus wat ze op zo een RC website vinden. Dat is dus onterecht en een beetje normaal GHB gebruik is vaak vele malen minder schadelijk dan veel andere drugs. Dat ondervind ik en vele andere gebruikers die al een langere tijd veel drugs hebben gebruikt. En nu tevreden zijn met hun GHB gebruiken. Phenibut heeft het zelfde. Het is spul dat ook verslavend werkt, dus een waarschuwing is terecht. Maar niet in de maten hoe dat nu word gedaan. Ik als GHB gebruiker ontweek Phenibut OOK net als iedereen omdat dus... Ik gooide mezelf liever plat met Diazepam dan dat ik ooit Phenibut ging gebruiken terwijl ik helemaal geen ervaring ermee had en blindelings op de gevaren af ging die je alleen maar leest. En nooit eens de goede kant ervan, tot op dit forum las wat de voordelen waren. Phenibut is dus de manier hoe je een verslaving van GHB kan afbouwen met geen enkele probleem. Sterker nog het helpt je meteen je slaapstoornis doorbreken. Het helpt je meteen om de 2 uur circulatie van GHB te verbreken. En ik zie dat mensen die een weekje aan de GHB zijn helpt en mensen die zelfs maanden aan de GHB waren. Maar de stigma die er heerst, dat begon bij de GHB en weer overslaat op Phenibut omdat het een gelijke werking heeft, is onterecht. Elke drugs heeft zijn voordelen en nadelen (bijna allemaal dan) en GHB kan je veel goede dingen brengen net als Phenibut en een leuke drugs zijn. De enige key is, met de meeste drugs, ga er normaal mee om en onder die categorie vallen deze 2 ook. Als je dagen lang door gaat op een drugs dan ontwikkel je een probleem en dat maakt niet uit welke drugs dat is. Klik om te vergroten... Lieve jumping Jack. ben heel blij met jou bericht. Want dit geeft mij enorm rust. Ik lees veel forums af dat een dag te veel phenibut levens bedreigend is en de afkick daarvan niet is te overzien en je over wil gaan op zelf moord. ik ben 2 keer eerder van de ghb afgekomen door middel phenibut. maar ben gewoon heel gestrest persoon en kan slecht een goed schema voor me zelf maken. Ik was ongeveer 17 dagen bezig 0,8 liter weg gewerkt. gestopt op 4ml 30 juli 3:00 snachts 1 gram 17:00 1 gram 21:00. 1,5 Totaal 3,5 gram 31 juli 5:00 2 gram 21:30 2 gram 1 augustus 12:00 1,5 gram phenibut 18:00 nog nemen 1,5 gram deze wil ik nog nemen en dan stoppen. Het zijn niet groten hoeveel heden maar ik voel me prima. Denk je dat ik over de grens ben gegaan? Heel graag jou mening zou me veel rust geven"
"heb je voor mij een schema dat ik weet hoeveel phenibut ik moet nemen? Ik zit op 3/5 4 ml per 1,5 -2 uur ik zit nu te te kutten met dit 30 Zaterdag 3:00 Snachts 1 gram phenibut 30 juli 3:00 snachts 1 gram 17:00 1 gram 21:00. 1,5 Totaal 3,5 gram Maar ook nog G tussen door omdat ik beginnen te trillen."
"Ik wil nu nog die laatste 2 dagen alleen phenibut nemen . maar hoeveel en wanneer moet ik het nemen. Ben echt in paniek"
"Ik heb een probleem. Ik heb geen GhB meer en zit op 5ml in om de 2 uur. Ik heb wel phenibut in huis gehaald diazepam. wat zijn de gevaren om te stoppen op een hogen dosis. ik wil het Max 3 dagen gebruiken. heb iemand als je blieft Tips"
"Zeehond zei: Geen ervaring hier, maar goed dat je dit deelt. Genoeg lotgenoten hier, fijn dat je vrouw het weet. Hoop dat je leuke afleiding met je gezin vindt, koester dat 😍 Klik om te vergroten... Hey zeehond, wat een verhaal. we zitten een beetje in zelfde wereledje. erg herkenbaar. maar even over je GHB als je daar mee wilt stoppen, heb je aan phenibut echt genoeg man. zo ben ik al 15 keer gestopt. je zou nog een slaap pillen bij kunnen pakken maar niet al die andere middelen geloof me en probeer het gewoon is."