Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helaas, wel. Inmiddels al drie keer op school, en twee keer door de blauwtjes. Laatsgenoemde was simpelweg; domheid. Naast het spoor bij het plaatselijke station een pitje draaien kan tegenwoordig ook al niet meer. Ach, weer een ervaring rijker!"
"De inhoud van het flesje ook niet,"
"Lana zei: Misterionatural zei: Jullie doen net alsof je tanden linea recta afbreken. Doe het op de juiste manier en het is ZO simpel Klik om te vergroten... Ja daag. Ga het risico toch echt niet lopen hoor. Ken er genoeg met stukken van hun tanden af. Klik om te vergroten... Biertjes openen met het gebit als oorzaak?"
"Raar, doe je toch iets verkeerd denk ik. Je moet de dop ook niet tussen je tanden zetten en trekken, maar net zoals met een aansteker je tanden als een soort van hefboom gebruiken.. dan heb je als het goed is geen last van getrokken/gebroken tanden. Flink oefenen, ik doe het nu ook alsof het niets is."
"Hehe, ook niet als ik je paar lesjes instrueer?"
"Lekker ben jij, zeg. Is het geen idee om ze SAMEN open te maken, en ze ook tesamen leeg drinken?"
"Meestal gewoon zware shag, zo af en toe Javaanse jongens driekwart."
"Heeeerlijk, dit soort topics. Een beetje ervaren blower weet dat je geheugen er dus never nooit op vooruit kan gaan. Rook je dagelijks een stick dan breken er langzaam deeltjes van je hersenen af. Het korte termijn geheugen word er alleen maar slechter op."
"Uiteraard met m'n tanden; eventjes bericht quoten. met mn tanden, maar dan ook alleen als er al heel erg veel bier doorheen is, anders doet t focking pijn De laatste keer dat ik t deed ging het ook helemaal fout en had k opeens een bloedbek, niet zo lekker En een aansteker, voor de rest altijd opener bij me, zit aan sleutelbos eh Klik om te vergroten... Zo'n smoel vol bloed klinkt niet echt smakelijk inderdaad. Je moet het ook precies op de correcte manier doen, anders gaat het mis. Persoonlijk open ik een biertje het liefst met een aansteker, maar als het MOET kan ik het wel met mijn tanden"
"Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook."