Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat ze op drugs inc zeiden dat als je het meer dan 2 jaar dagelijks gebruikt je blaas in principe aan flardengescheurd wordt ik weet niet of dat ook zo als als je het voor langere tijd gebruikt maar gezond kan het niet zijn want het is gewoon paarden verdoofmiddel misgien als je niet wilt stoppen doe dan zoals mij gewoon 3a4 keer per jaar dan kan het geen kwaad en heeft het geen verdere bijwerkingen voor je lichaam"
"ik heb het 2x gehad en is absoluut niet mijn drugs de eerste keer was leuk een lijn gesnoven en ik viel gewoon naar achter tegen de bank aan. ik zat half in een droomwereld waar ik mijzelf op de bank zag zitten. 2e keer dat ik het gebruikte was op een feestje. het begon met het gevoel dat ik heel dronken werd ma na een paar puntjes kon ik amper lopen. ik heb volgens mij nog 2x een lijn coke gehad die anders zou het slecht zijn afgelopen denk ik. dat is ook de enige x in mijn leven dat ze mij naar boven hebben moeten dragen. ik raak het nooit meer aan wat een ROTZOOI is dat"
"Ik was zelf altijd fan van keta met coke want je kan langer blijve doorsnuiven (neem aan dat je het niet spuit) maar als de coke op is uitgewerkt en de keta niet en je blijft doorsnuiven wordt je wel ram wazig wat zeker lachen is maar ook vervelend ivm k-hole als je t thuis doet geen probleem wel op feestjes want op een bepaald moment wist ik zelf altijd niet meer wat ik deed als de coke op was en de dag erna hoor je de verhalen waar je niet altijd blij van wordt"
"hier in limburg is nooit keta crisis geweest wij konden lekker doorsnuiven als we dat gewild hadden"
"50 euro voor 0,6g is belachelijk veel![/quote] Ja volgende keer zou het ook iets meer zijn zei hij. Maar kan goed zijn dat het dan idd niet zo een goeie was want heb hem niet getest, wat ik ook zeer fel had was dat mijn neusholte zeer fris was en mijn mond en tanden serieus verdoofd. Maar als het dan niet zo een goeie is maar ik zou toch 'het' effect van de coke is 1keer willen verkrijgen kan ik bijvoorbeeld wel gewoon ongv 0,4gr in een bommetje doen endan zou hij toch goed moeten aankomen niet?[/quote] ik zou als ik jou was het echt niet in een bommetje doen dan kan je beter daar 2 dikke lijnen van leggen voor ieder neusgat 1 en het is normaal dat je mond en tanden verdoofd raakt coke werkt het beste als je het snuift of inspuit maar dat raad ik je af want dat is ZIEK, gewoon snuiven zou ik doen als je het vaker doet gaat het je waarschijnlijk ook beter bevallen want je lichaam moet er zowiso nog aan wennen en nooit meer 0,6 aannemen in een seal dat is gewoon oplichterij"
"flakes is crap dat is gewoon coke met mdma cristallen kan je beter pilletje gooien of pure mdma pakken als je hard wil gaan"
"psych-out zei: MisterD zei: flakes is crap dat is gewoon coke met mdma cristallen kan je beter pilletje gooien of pure mdma pakken als je hard wil gaan Klik om te vergroten... ? van waar heb je die onzin? Klik om te vergroten... ervaring"
"ik denk dat jij met die diesel geur ammoniak bedoelde en dat moet ook en met die zoetachtige geur mannitol want dat is een natuurlijke zoetmaker de geur zegt meestal meer over waar het mee versneden is dan over de 'echte' coke die erin zit en je kan er niet aan zien of het goeie is of niet dat moet je proeven met je neusgaten"
"ja is wel chil maar bij mij was het zo dat de coke het keta gevoel uitstelde en toen de coke half uurtje op was ik nog amper kon lopen zo wazig was ik dat is ook de enige keer dat iemand me de voor deur heeft moeten openmaken omdat ik het zelf niet meer kon."
"mijn eerste keer echt coke snuiven was toen ik 15 was met carnaval, ik was uit met vrienden en mijn broer en wij lekker zuipen feesten smoken enz je weet wel hoe het met carnaval gaat ( en als je dat niet weet moet je maar een keer naar het zuiden van Nederland komen dan staat je een grote verrassing te wachten) dus wat later op de avond ik al best naar de kloten kom ik een vriend van mijn broer tegen dus ik ga een pilsje met die jongen drinken en en we hebben die op zegt hij tegen mij Doles loop eens mee. wij lopen de zaal uit en gaan ergens een steegje in en draaien een jointje wij lekker aan het roken. pakt hij een sealtje en vraagt aan mij of ik dat wel eens heb gehad ik had het wel vaker gezien bij vrienden en ook wel eens een puntje gehad maar nog nooit echt het goeie euforische gevoel dus ik zeg ja ken het wel, pakt hij zoon doosje voor sigaretten met een spiegeltje erin legt hij 2 fijne lijnen pakt er een en geeft mij het briefje en ik pak de lijn. zoon gevoel had ik nog nooit gehad voelde met letterlijk tony en kon de hele wereld aan daarna zelf nog een gram gehaald en de hele avond boemwazig rond gelopen. nou bijna 5 jaar later heb ik van alles uitgeprobeerd maar blijft coke de drugs voor mij. Cocaine make's my brain go insaine"