Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerhalen schrijven als je keihard gaat

Verhalen schrijven als je keihard gaat

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
peterdielangeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb in t verleden met vrienden avonden gehad dat vrijwel iedereen hard ging op xtc of mdma. Hier heb ik nog 3 a4,tjes aan overgehouden.
Ik begon de situatie te beschrijven, daarna ging iemand anders verder met t verhaal.
Het is een leuk verhaal wat nergens op slaat, maar ben blij dat ik t nog heb.

Ik dacht, mischien zijn er wel meer mensen die zo;n soort verhaal hebben geschreven, mischien kunnen we er wat mee doen. Laten bundelen ofzo, annniem uiteraard.

Ons verhaal bevatte platte plankberen die achter hans worst aanzatten, en kikkers die zaten te froggeren.

:stoned:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me een leuk idee, ga het vrijdag uitproberen (:
p
peterdielangeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou graag van meerdere mensen verhalen willen horen,(als je t al verhalen kan noemen) als je al 1 gram mdma achter je kiezen hebt.
Ik heb t nu niet bij de hand maar er zat naast hans worst ook nog een geel kuikentje met een nazi helm op in t verhaal. De kinderen van de sterren in de hemel en grepen waterbubbels.......jep ga zo nog maar even door.

Vroeg me af of ik en mijn buddies de enige waren die t moment probeerden vast te leggen.

:stoned:
a
argibaltLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me een vet plan, ik en wat vrienden worden ook overdreven creatief als we wat op hebben.
En lijkt me chill om dat te kunnen delen :wink:
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal eens 'n stukje tekst plaatsen wat ik 'ns opgeschreven heb tijdens 'n MDMA space.

"Het werkt heerlijk, een soort van mediteren. Kalmte, rust, innerlijke vrede. Alles is goed, leuk en mooi. Ik leef in het nu, toekomst en verleden lijken samen te smelten tot een rustgevend geheel. Ik word één met de kleuren en geluiden om me heen."

"De euforie komt in vlagen. Erg lekker zo. Als het constant was geweest zou de realiteit worden weggezapped."

Ik weet niet meer hoe ik er op kwam, wel dat ik m'n ogen dicht had, plotseling weer open deed en hardop zei:
"Een stoel met lichters." :tearsofjoy:

:wave:
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat wij vaker deden als we hard gingen is het niet opschrijven maar een tel neerleggen en opnemen niet filmen maar als je dan de dag erna hoort wat voor onzin je hebt liggen uitkramen denk je ik moet ophouden met die onzin maar het weekend erna doe je het weer ma is wel lachen werkt misgien wel beter dan schrijven want dan mis je toch veel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."