#1
hallo,
is hier iemand op dit forum van belgië die mij zaadjes kan verkopen?
liefst white widow of notherm light. voor een schappelijke prijs.
ik heb al prijzen gekregen van 50€ voor 10 zaadjes (geen feminised).
liefst geen stekjes want dei overleven de treinrit niet.
grtz
is hier iemand op dit forum van belgië die mij zaadjes kan verkopen?
liefst white widow of notherm light. voor een schappelijke prijs.
ik heb al prijzen gekregen van 50€ voor 10 zaadjes (geen feminised).
liefst geen stekjes want dei overleven de treinrit niet.
grtz