Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lang weekend gehad, van donderdag t.e.m vandaag, voor 300 euro drugs er door gejast om te beginnen grote zak wiet met wat hasj, paddo's, xtc, speed en daarna nog wat wiet gaan halen en nu nog een nachtje wakker blijven en van de opkomende zon en de vogeltjes genieten"
"vrijdag: lsd + mdma + veel jointjes zaterdag: speed + veel jointjes zondag: nog niets maar de dag is nog niet gedaan"
"behalve als je kickt op rotte tanden OT: wiet, ghb, speed en nog eens wiet"
"kussen met een druggebruiker overleef je nooit, en het is ook best om alle andere lichamelijk contact te vermijden."
"1. LSD 2. DMT 3. wiet/hasj (enkel omdat het een gewoonte is geworden) salvia zou er zéker in gestaan hebben als het 5 uur in plaats van 5 minuuten zou duren"
"H2O"
"tramadol, zometeen eten, dan een jointje roken (daarna wss nog eens eten) en dan eindelijk nog eens een keertje slapen"
"mdma 750mg en is nu op dit eigenste moment aan het opkomen, zaalig effe iedereen jaloers maken"
"dropping the acid"
"Temptation zei: waarom sommige mensen hun lijst zo verticaal moeten uitsmeren snap ik zelf niet goed. lijkt het dan meer? ben je dan stoerder? meeste mensen hebben geleerd om van links naar rechts te lezen dus als je ze naast elkaar zet, gaat niemand die kan lezen wat gemist hebben... en ter info : ik ben zelf een TOXICO (niet medicijnverslaafd) eerste klas, maar vind de meeste dingen niet de moeite waard om het te noemen omdat het voor mij gewoon is. Klik om te vergroten... Wat doe je in VREDESNAAM in dit topic dan? Andere mensen die wel degelijk participeren even liggen afkraken omdat ze hun opsomming verticaal(jeetje ) neerzetten, maar zelf geen zinnig antwoord op het onderwerp van het topic kunnen/willen neerzetten omdat het voor jou "niet de moeite waard is om het te noemen omdat het voor jou gewoon is"."