Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Passoa"
"chocomelk"
"nu van een jupiler aant geniete best wel chill.."
"oasis, voor mij het best verfirssende drankje na een jointje"
"bud biertje amerikaans bier, kost 2 eur maar de smaak is wel ok"
"wietthee"
"Gemini zei: Vifit. Klik om te vergroten... wat is vifit? alcoholish? klinkt wel lekker :P"
"Stella Artois"
"jenevertje voor het slapengaan"
"glaasje citroenjenever weet nimeer welkmerk, twas best wel lekker Milos"