Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede forumleden, Ik heb een vraag!!!! Wie kan mij advies geven omtrent het afbouwen van GHB??? Heb echt jullie hulp nodig want zit met me handen in t haar. Sinds een maand of 6 zit ik 24/7 aan de GHB, ik wil ermee stoppen maar t lukt niet, als ik een paar uur geen buisje neem ga ik zweten, krijg hartkloppingen etc. Ik heb gisteren een halve liter gekocht met dee bedoeling om af te bouwen... Wie kan mij advies geven hoe ik dit het beste kan aanpakken??? Hoop echt dat jullie mij advies kunnen geven. Gr M V L"
"Hardstikke bedankt voor je reactie`s Ik heb contact gehad met novodic kentra ofzo die hebben helaas een lange wachtlijst... Maar ben er klaar voor, hoe eerdfer hoe beter me geest wil helemaal geen ghb meer maar me lichaam vraagt erom ze helpen je daar afbouwen zijn dan de afkickverschijnselen nog zo erg? groetjes MVL"
"Ik kan mogelijk meedoen aan het programma van bnn spuiten en slikken hoop dat dat wat word hun zouden een plek regelen bij novodic kentron ofzo kent iemand dat?"
"Ik had eerst ook het hele internet afgespeurd voor ik zelf thuis aan de gang ging met Baclofen. Ik merkte eigenlijk wel dat ik het niet echt op vooraf gezette tijden pakte, wanneer ik me echt slecht begon te voelen na een x aantal uur nam ik er weer 1of ik pakte een Diazepam. De tweede keer dat ik afkickte, vond ik het echt wel fijn dat ik het samen met me maat deed, je kan mekaar wel sterk houden. En als je echt goed verslaafd bent geweest, en weken , zoniet maanden lang om de 2 uur wakker bent geworden om weer wat te pakken om weer 2 uur verder te kunnen slapen, weet je hoe lekker de eerste nacht is dat je gewoon in 1keer doorslaapt. Ik ging s nachts ke bed in om 1 uur, ik had me spulletjes al naast me bed gezet om in te nemen als ik na een uurtje of 2 weer wakker zou worden. Dat was de 3e nacht. Ik werd wakker, zeik en zeiknat van het zweet, kijk op mijn telefoon was het 9:30 s morgens. Toen was ik al echt blij dat ik na maanden lang gewoon eindelijk weer een nacht had geslapen."
"Rebell zei: Daar gebruik ik dus Gabapentine voor. Dat werkt 7 of 8 uur lang en houd die dopamine tegen wanneer de GHB uitwerkt en die reserves los laat en je dus wakker schrikt. En die Gabapentine reguleert die dopamine ook weer voor later dus dan heb je die slaapproblemen ook opgelost. Klik om te vergroten... Ik dan, zal dat zo eens even gaan googelen. Is voor mij nieuw. Misschien dat ik er 1 van mijn maten mee kan helpen. Zit/zat in een vriendengroep waar echt iedereen aan de G zat. Hoop zitten er nog aan, of blijven hooguit een paar weken clean en gaan er dan weer aan. Ga het gelijk even googelen. Ik weet wel dat ik toen geluk heb gehad dat mijn maat van zijn huisarts een hoop diazepam en oxazepam kreeg, die gaf mijn huisarts me niet. Mijn huisarts schreef mij weer baclofen voor waarmee ik me maat kon helpen, dat was echt top."
"Rebell zei: Bij het begin van deze topic had ik iemand ook al de link gestuurd van een verhaal dat ik had uitgeschreven. De perfecte manier om af te kicken zonder complicaties. Dit is een manier die iemand mij heeft geleerd en die dat weer heeft geleerd van een verslavingsarts. Daarom dat ik zo gebruik nu 3 dagen lang. Als ik stop komen die afkick verschijnselen maar ik merk daar niks van door 3 medicijnen te gebruiken en kan dan gewoon werken en doen wat ik wil. Merk niks van die afkick meer terwijl die er wel aan komt ook na die 3 dagen. https://drugsforum.nl/threads/omgaan-met-ghb-na-verslaving-misbruik.64041/#post-1285407 Klik om te vergroten... Ik denk dat een afkick heel anders is als je na 3 dagen stopt, 3weken, 3 maanden of 3 jaar. Of is dat allemaal hetzelfde? Ik denk het niet."
"Maar hoeveel baclofen pakte jullie dan om af te kicken van de G? Ik deed het zo, ik deed 4,5 ml G nemen, toen ik merkte dat ik weer aan een dosis G Moest nemen, slikte ik 25 mg baclofen, dat hielp mij net echt, heb iker na ee half ur 12,5 mg bij gepakt. Toen ging het redelijk, eigenlijk was ik er na een dag of 3 á 4 vanaf. Maar heb in mijn vriendenkrong nog zoveel mensen die verslaafd zijn, en bij de meeste werkt de mehode niet die bij mij wel werkte. Die maat van mij had met baclofen ook nog last van een verschrikkelijke afkick. Die pakte het dubbele aantal baclofen van wat ik pakte, toennwas jet redelijk uit te houden voor hem."
"En hoe is je gesprek gegaan gisteren? Beetje duidelijkheid gekregen?"
"Het is wel fijn hier dat je op dit forum mensen treft die met hetzelfde kampen betreft de Probleem zirren."
"Ik kreeg een aantal maanden geleden en strip cenforce 200mg van een maat van me. Valt in dezelfde categorie als kamagra en viagra enzo. Kamagra en viagra heb ik jaren geleden wel eens voor de grap genomen, gewoon puur om te kijken wat het is en wat het doet. Was er niet van ojder de indruk. Nu heb ik afgelopen weekend zo'n cenforce ding op. Wooow, die dingen zijn echt top haha. Iemand hier ervaringen ermee?"