Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk verslag, probeer het alleen in alinea's in te delen. Zo'n lap tekst valt bijna niet te lezen."
"Heeft mischien te maken met aanraking. meer een xtc effect zou je zeggen."
"Ik heb geen idee wat voor speed ik heb genomen maar ben nog steeds klaarwakker na 2 dagen."
"Daar zit ik op het moment mee. 3 dagen geleden heb ik een capsule (vitamine-c gedoe) gevult met circa 0.3g speed en om 10 uur die ochtend ingenomen. Sindsdien heb ik geen enkele neiging meer om te slapen of te eten. Voel verder geen euforisch of opgewekt gevoel, alleen een hogere hartslag. Mn dealer heeft me verteld dat het pure speed was (maar dat beweren ze allemaal ). De geur is overweldigend (ik naam aan dat jullie weten hoe speed ruikt), krijg een beetje braakneigingen zo sterk. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? niet slapen en niet moe worden van 1 dosering speed?"
"Chocola is een milde mao-remmer en wordt hier wel eens voor gebruikt. Voor speed en xtc (en andere oppeppende of verdovende middelen) geldt dat je die nooit met een mao-remmer moet combineren omdat dit gevaarlijk kan zijn. Het bloeddrukverhogende of bloeddrukverlagende effect van deze drugs wordt namelijk ernstig versterkt door het gebruik van mao-remmers. Klik om te vergroten... Waarschijnlijk voel je nog steeds het effect van de speed. Het is dan ook beter om niet proberen te slapen. (Waarom zou je uberhaupt slapen als je niet moe bent ) Dat verdovende effect in je keel is inderdaad wel een beetje vreemd. Heb je mischien veel gedronken of gerookt? Mischien wordt je wel verkouden. lol En die kater kan je nog krijgen. waarschijnlijk de dag erna (na een nachtje slapen). Maar dat is eigenlijk meer de "crash" van de speed."
"Je kent het wel ... Net een (aantal) lijn(tjes) speed gesnoven en je kan ECHT niet slapen. Ik ondervind dit probleem bijna elke keer Vandaar een topic om in te praten als je de hele nacht wakker moet doorbrengen. Vergeet niet; Je kan alleen niet slapen als je je er zorgen over maakt"
"Hehe waarom denk je dat amfetamines verboden zijn in de sportwereld? Maar speed nemen als beginnende sporter met een slechte conditie moet je niet vreemd opkijken als je ineens hartfalen krijgt na 30 minuten ongestopt hardlopen."
"Dus ik neem aan dat je ook de hele nacht wakker blijft?"
"Pasta kan ook goed drogen hoor, uitsmeren op een bordje en 15 minutjes onder een lamp houden. Maar dan verlies je wel zo'n 5/10% Het beste is de pep gewoon oraal te nemen (bommetje of in een capsule stoppen) P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is."
"4 nachten. black-out als gevolg."