Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind het niet heel bijzonder ofzo, daarnaast heel duur voor wat het doet. Maar als iemand me aanbiedt altijd prima, alleen koop ik het zelf nooit."
"Oprecht wel.. heb dit weekend van die likjes gehad.. nou na 1x was ik er wel klaar mee. Wat ontzettend goor. Dat over de bommetjes ga ik onthouden."
"Stratora zei: In het kader van een knal geest als Tommorowland,waar ik helaas dit jaar geen ticket voor had maar in 2024 24x 7 klaar ga zitten bij de ticket sale, de volgende vraag. Wat is de ervaring op een festival met en zonder drugs? Ik wil graag Xtc nemen op een festival en dat komt voor mij de beleving ten goede maar heb ook een feestje gehad (Intents) zonder Xtc maar aan de alcohol. Vanwege mijn 3 maanden pauze moest ik een keuze maken en koos ik dus voor een festival zonder Xtc maar met alcohol. Mijn ervaring: het was het net niet…. Of het op de een of andere manier net niet binnen kwam bij me en zeker als ik van die smiley faces zag die wel in de flow zaten….best jalours😉 Hoe dan ook, tis geen ramp maar ik vroeg me af hoe anderen daar in staan. Klik om te vergroten... Sinds ik weet hoe het is om te gebruiken op festivals.. kan ik eigenlijk niet meer zonder, want het geeft een compleet andere ervaring. Eentje die ik echt geweldig vind. Dus ik maak met mezelf gewoon de afspraak om niet té vaak te gaan en ook niet té veel te gebruiken. En dan blijft het leuk. Dat soort festivals op alleen alcohol.. tsja toch heel anders. Daarvoor zou ik eerder naar de Zwarte Cross gaan ofzo."
"Liquicity Festival afgelopen 21 juli. 3 dagen festival en ik was de dag ervoor al op de camping. Eerste avond niks gedaan, gewoon gezellig gezeten met de groep en wat biertjes/wijntjes, ook niet teveel. Eerste festivaldag speed en 3mmc, tweede XTC met 3mmc en derde weer XTC met 3mmc. Was echt een geweldige ervaring en volgend jaar weer! Aanrader voor iedereen van drum and bass houdt ^^. 1 september ga ik naar Blackout in Utrecht en 14 oktober naar Liquicity Rotterdam! Nu al zin in."
"Ik heb niet de ervaring om letterlijk alleen naar een festival te gaan. Alleen wel de ervaring dat ik eigenlijk de hele dag door iedereen van mijn groep kwijt was waardoor ik weer nieuwe vrienden heb gemaakt! En daar heb ik nog steeds regelmatig contact mee ."