Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de afgelopen dagen ook seroquel ingenomen van 100mg. Ik heb echt super lekker geslapen en super goed gedroomd. Overigens vind ik de beste medicijn die ik ooit heb ingenomen, beter dan XTC of wat dan ook. Alleen jammer dat het moeilijk verkrijgbaar is anders had ik er een heel doosje van gekocht. Groetjes."
"Desperados"
"Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine..."
"Noorder zei: Een pers is een pers... of die nou piecemaker of gewoon pers heet. Als je een pers gebruikt voor datgene wat jij wilt doen, dan zal dit ook kunnen met een piecemaker. Even de fabrikant mailen? Klik om te vergroten... Een pers is niet zomaar een pers een goede pers kost al gauw €1000"
"Eventjes in de magnetron, dat doet ook wonderen. Niet te lang 15 seconden is meer dan voldoende.."
"Lekker euforisch, je bent supergeil en je voelt je onoverwinnelijk ook barst je van de energie. En je voelt je net alsof je lichaam niet kan uitputten. Overigens het roken is veel lekkerder dan het snuiven, maar dit soort zaken moet je slecht zelden doen dus eens in de maanden. Mensen die psychisch zwak in hun schoenen staan of relationele problemen hebben kunnen dit soort zaken beter maar niet doen. Overigens moet je nooit snuiven met junkie-vrienden (dagelijkse gebruikers) tenminste dat doe ik nooit."
"Een avondje gratis snuiven wat best relax is met een paar kameraden waarvan een kameraad van best wel groot in die business zit. Ik had zo'n vier gram pure cocaine gesnoven over een lengte van 2 dagen. We hadden geen mengstoffen bij ons dus we dachten we doen het zo maar, veel gedronken maar de alcohol voelde ik helemaal niet. Ik was voor twee dagen wakker, vervolgens nam ik een pil ( Seroquel 100mg) in op aanraden van een kameraad. Die dag heb ik echt super goed geslapen en zelfs hele mooie dromen gehad. Gelukkig heb ik van de kater niks gemerkt. De combinatie van Cocaine en Seroquel gaat dus uitstekend, wel moet ik er bij vertellen dat het voor iedere persoon een andere werking kan hebben."
"Wiet en dan praat ik over Haze..."