#1
Ik heb zojuist een halfe gram cocaine gehaalt ( me 1e x ) Toen ik het sealtje thuis open maakte zag het er heel glimmend uit dus ik probeer het eruit te halen ging het met een hele vlok/klonk toen ik dat met een scheermes in poeder probeerde te hakken lukte het niet. Het bleef plakken en ik kreeg het niet voormekaar dus ik uiteindelijk toch iets wat op een lijntje leek gesnoven (klein beetje maar ) Na 4 minuten voelde ik me neus en alles binnen in niet meer. Helemaal verdoofd, dat trok na 10 minuten weer weg verder heb ik weinig gevoelt. Weet iemand waar ik mee te maken heb ?