#1
Heb echt gestoorde levensverhalen van iemand aan basen ze baan is kwijtgeraakt en een flinke schuld heeft overgehouden hoef het dus ook niet te proberen maar hoe is het, hoe lang duurt het en wat voel/zie je?
Daan
Daan

vork zei:schop![]()
gelijk heb je! je slaagt de nagel op de kop. voor mij was het ook een korte en zeker een roes zonder inbreng en inhoud , ik voelde me apathisch , vettige amonniak smaak , actieve geest, sloom lichaam, staren, ongemakkelijk... dus kortom,de moeite niet waart en te duurDiogenes zei:Ik vind het zo stom je longen zwaar te gaan verneuken door zoiets. Het is een korte lege roes voor mij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."