Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"250mg oraal nemen is een normale dosis om lekker van te gaan, het is maar net hoe je tolerantie ligt hoeveel je kan hebben. Als je voor de eerste keer meph neemt en dit dan als 250mg oraal inneemt krijg je dingen als huilen van geluk en je absoluut niet kunnen beheersen, kortom, ontzettend vet. Als gevorderd gebruiker is dit helaas weg maar voel je hem alsnog wel lekker hard hoor. Maar geen vreemde verschijningen meer als huilen van geluk etc. Het beste is met 125mg per keer nassaal nemen, vind ik persoonlijk, en dan om het anderhalf uur, geloof me, dan heb je een mooie avond, als je een half grammetje hebt."
"De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel. Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt."
"Meerdere malen gedaan, zorgen dat je genoeg hebt, dan heb je een geweldige nacht. Maar meestal ga ik als we dan uiteindelijk kappen toch ff paar uurtjes pitten, is veel beter tegen je rebound, voel je je daarna ook niet kut en futloos enzo, slechts wat brak en beetje moe. Kortom, geweldig."
"Sublimo zei: MephBoy zei: De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel. Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt. Klik om te vergroten... Nee, dat moet je dus echt niet doen. Klik om te vergroten... Vent, wel dus, het is misschien niet heel gezond voor je, maar werkt absoluut geweldig, en dan slaap je ook nog lekker achteraf. Maar als we willen zeuren over wat wel of niet gezond is kunnen we dit topic wel meteen sluiten hehehe. Vandaag nog meph gehad, heerlijk hoor."
"Aangezien je voor slikken een vrijwel dubbele dosis nodig hebt als snuiven, zal ik het ook daarop basseren. Als ik 250mg in een capsule slik, krijg ik na een half uur een golf over men hoofd, alleen te beschrijven als ´ Wow daar is ie, en wat fijn. ´ En vervolgens heb ik nog zo´n 2 uur pret. Het is vrij pryschisch, tuurlijk ook fysiek, maar minder dan bij snuiven. Als ik 125mg snuif, is het alsof ik een klap krijg met een hamer, gevolgd door oh mijn god wat fijn, oooohhhh zoo lekker, zegmaar. Hij komt heel hard, en heeeeel het lichaampje staat strak, helaas duurt dit maar pakweg 5 a 10 min, en je blijft je nog wel een 45/60min fijn voelen, maar dan zakt iej heel snel weg, en maak je vette kans op een rebound. Geef hier echter niet aan toe man, een rebound kun je tegenop snuiven wat je wil, een nieuwe klap krijg je niet, zit lekker je rebound van een minuut of 20/30 uit en neem dan nog zo´n lijn, dan herhaalt het sprookje zich. Hopelijk kun je er wat mee."
"Sublimo zei: Pascal FM zei: Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik Klik om te vergroten... Oh, ik echt wel. Van 100 mg oraal voel ik niet veel. Van 100 mg nasaal sta ik enorm strak. Klik om te vergroten... Heel makkelijk te verklaren, als je slikt komt zo´n 40% van de mephedrone in je koppie aan, de rest gaat er al uit bij je lever etc. Bij snuiven ontwijk je een aantal filters waardoor je 70% opneemt en je kop in knalt, overigens werkt het veel sneller, maar hoop dak dat niet hoef te verklaren."
"Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt met water al helemaal, los maar eens een capsule op in water, ben je 15 min bezig haha. Uiteraard, heb ik omdat ook ik er scheitnaar van werd een remedie gevonden, en deze heet simpelweg Rennie. Dit zijn maagzuurtabletten waar je op kauwt en doorslikt, op het moment dat het gaat branden, neem je er zo 1tje, en binnen een minuutje is je brandje weg en voel je je heerlijk. Succes!"