Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil effecten mephedrone snuiven of slikken?

Verschil effecten mephedrone snuiven of slikken?

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of zelfs waus :grin:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan iemand het verschil naast elkaar zetten tussen mephedrone snuiven of slikken?

Dus OF alleen snuiven OF alleen slikken graag :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het snuift heb je minder nodig, het komt sneller op en de effecten gaan sneller naar beneden.

Als je het afslikt heb je meer nodig, het duurt langer voordat het opkomt en het duurt langer voordat de effecten naar beneden gaan.

Een nadeel van snuiven is dat je je neus belast. Ook kun je de dag na het snuiven last hebben van wat bloed in je neus.

Als je het afslikt ga je je maag belasten. Met orale inname van mephedrone heb ik nog maar een ervaring, ik zou niet weten of je last van je maag kan krijgen ervan. Van het snuiven ben ik zeker, daar heb ik geruime ervaring mee.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van snuiven ben je meer wappie :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mephuser zei:
Van snuiven ben je meer wappie :)
Klik om te vergroten...

Wappie ? :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koekwaus :hearteyes:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazeker wappie :grin:

Heeeerlijk :)

Zeker beter dan oraal! Maar dat is mijn ervaring heh.. Iedereen beleeft et anders.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pascal FM zei:
Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik :)
Klik om te vergroten...

Oh, ik echt wel. Van 100 mg oraal voel ik niet veel. Van 100 mg nasaal sta ik enorm strak. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik :)
Klik om te vergroten...

Oh, ik echt wel. Van 100 mg oraal voel ik niet veel. Van 100 mg nasaal sta ik enorm strak. :)
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ie dat wel dosis onafhankelijk bedoelde:tongueout:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik :)
Klik om te vergroten...

Oh, ik echt wel. Van 100 mg oraal voel ik niet veel. Van 100 mg nasaal sta ik enorm strak. :)
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ie dat wel dosis onafhankelijk bedoelde:tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt :)
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat bedoel je met rebound ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pascal FM zei:
TrippyShit zei:
Ik denk dat ie dat wel dosis onafhankelijk bedoelde:tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt :)
Klik om te vergroten...

Ah. :)
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een orale dosis 4-MMC wordt geleidelijk afgegeven in het lichaam( aan het bloed), terwijl nasaal de 4-MMC rechtstreeks in contact komt met het slijmvlies in de neus (kort bij het hersenvlies), waardoor de opname en effecten sneller zullen opkomen. Maarja, dit is wel algemene kennis.
Wanneer je al eerder enige hartproblemen hebt ondervonden met uppers, zou ik je een hoge dosis 4-MMC nasaal 'afraden'; het zorgt namelijk voor een veel grotere versnelling van hartslag in een kortere periode dan bij de orale inname.

Zoals sublimo al eerder zei, er zal wel meer nodig zijn om oraal dezelfde effecten te ondervinden dan nasaal, wegens de prijsklasse van 4-MMC is dit niet zo een erge zaak.
Als je 50mg nasaal zou doen, neem dan ongeveer een 80mg oraal, en de effecten zullen, langzamer, maar niet minder fel merkbaar zijn. Sprekende uit ervaring.
Persoonlijk is m'n startdosis 100mg, nasaal! dus 100 oraal zou geen probleem voor je mogen zijn.

Veel plezier ! :wink:
M
MephBoyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aangezien je voor slikken een vrijwel dubbele dosis nodig hebt als snuiven, zal ik het ook daarop basseren.

Als ik 250mg in een capsule slik, krijg ik na een half uur een golf over men hoofd, alleen te beschrijven als ´ Wow daar is ie, en wat fijn. ´ En vervolgens heb ik nog zo´n 2 uur pret. Het is vrij pryschisch, tuurlijk ook fysiek, maar minder dan bij snuiven.

Als ik 125mg snuif, is het alsof ik een klap krijg met een hamer, gevolgd door oh mijn god wat fijn, oooohhhh zoo lekker, zegmaar. Hij komt heel hard, en heeeeel het lichaampje staat strak, helaas duurt dit maar pakweg 5 a 10 min, en je blijft je nog wel een 45/60min fijn voelen, maar dan zakt iej heel snel weg, en maak je vette kans op een rebound. Geef hier echter niet aan toe man, een rebound kun je tegenop snuiven wat je wil, een nieuwe klap krijg je niet, zit lekker je rebound van een minuut of 20/30 uit en neem dan nog zo´n lijn, dan herhaalt het sprookje zich.

Hopelijk kun je er wat mee.
M
MephBoyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik :)
Klik om te vergroten...

Oh, ik echt wel. Van 100 mg oraal voel ik niet veel. Van 100 mg nasaal sta ik enorm strak. :)
Klik om te vergroten...

Heel makkelijk te verklaren, als je slikt komt zo´n 40% van de mephedrone in je koppie aan, de rest gaat er al uit bij je lever etc. Bij snuiven ontwijk je een aantal filters waardoor je 70% opneemt en je kop in knalt, overigens werkt het veel sneller, maar hoop dak dat niet hoef te verklaren.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Comedown. Als het uitwerkt dus.
Een gevoel van leegte en verlangen om je weer net zo te voelen als 10 min terug.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
MephBoy zei:
Sublimo zei:
Pascal FM zei:
Ik ervaar behalve de duur geen verschil in effect of ik meph nu snuif of slik :)
Klik om te vergroten...

Oh, ik echt wel. Van 100 mg oraal voel ik niet veel. Van 100 mg nasaal sta ik enorm strak. :)
Klik om te vergroten...

Heel makkelijk te verklaren, als je slikt komt zo´n 40% van de mephedrone in je koppie aan, de rest gaat er al uit bij je lever etc. Bij snuiven ontwijk je een aantal filters waardoor je 70% opneemt en je kop in knalt, overigens werkt het veel sneller, maar hoop dak dat niet hoef te verklaren.
Klik om te vergroten...

Dat wist ik ook wel. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."