#1
kun je het onder lamp enzo ook zien gewoon als ik recht in je gezicht aankijkja heb het al bekeken met een grote lamp, ik schaam me dood hoe erg het er uit ziet.. het is gewoon 1 groot open gat
kun je het onder lamp enzo ook zien gewoon als ik recht in je gezicht aankijkja heb het al bekeken met een grote lamp, ik schaam me dood hoe erg het er uit ziet.. het is gewoon 1 groot open gat
Ik ben er bijna 100% zeker van dat dit komt door te snuiven. Zeker als je elke dag gebruikt! Je neus kan nog niet herstellen en BAM daar is de volgende lading coke al weer. Dat stapelt zich op tot je uiteindelijk een gaatje in je tussenschot krijgt. Dat zwarte is waarschijnlijk gewoon heel donker bloed. Mijn vriend is 6j verslaafd geweest aan de coke en helaas heeft hij ook al een gat in zijn tussenschot. Hij heeft me verteld dat hij ook verschrikkelijk vieze dingen uit zijn neus heeft zien komen. Ik zou dus zeggen let op! Zoek hulp, bij naasten maar ook therapeutische hulp.Ik gebruik ongeveer 2 jaar coke
2 jaar te veel natuurlijk eerst sporadisch, maar met de tijd dagelijks.
als ik nu mijn neus snuit is het witgroen slijm, maar sinds donderdag ook zwart erbij .
Gisteren niets meer durven nemen zelfs, wel heel ellendig nu en neus, sinussen alles doet pijn
Komt dit door de coke of toch gewoon door het roken?
Hou dit vast!! 💪Gisteren niets meer durven nemen
ja klopt heb inderdaad een gaatje nu , wil zo graag stoppen , maar als ik stop doet ademen door mij n neus zo een pijn aan mijn sinussen en echt heel ellendig ervanIk ben er bijna 100% zeker van dat dit komt door te snuiven. Zeker als je elke dag gebruikt! Je neus kan nog niet herstellen en BAM daar is de volgende lading coke al weer. Dat stapelt zich op tot je uiteindelijk een gaatje in je tussenschot krijgt. Dat zwarte is waarschijnlijk gewoon heel donker bloed. Mijn vriend is 6j verslaafd geweest aan de coke en helaas heeft hij ook al een gat in zijn tussenschot. Hij heeft me verteld dat hij ook verschrikkelijk vieze dingen uit zijn neus heeft zien komen. Ik zou dus zeggen let op! Zoek hulp, bij naasten maar ook therapeutische hulp.
ja heb het al bekeken met een grote lamp, ik schaam me dood hoe erg het er uit ziet.. het is gewoon 1 groot open gatIs gestold bloed waarschijnlijk . De pijn komt ook pas als je tijdje niet meer snuift. Coke heeft een verdovende werking en wordt soms ook versneden met lidocaine bijvoorbeeld.
Ik trok toen een stuk uit mn neus en dat bleek het tussenschotje te zijn. Je hebt soms niet eens door hoe slecht je neus er aan toe is tot je stopt met gebruik. Ik heb dit als zeer pijnlijk ervaren vooral bij koud weer. Nu zit er een gat. Hier kun je prima mee leven maar als je er niets aan doet zal je neusbrug instorten met alle gevolgen van dien. Het is het allemaal niet waard.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."