Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszwarte slijmen door coke?

zwarte slijmen door coke?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Babybeer29 zei:
ja heb het al bekeken met een grote lamp, ik schaam me dood hoe erg het er uit ziet.. het is gewoon 1 groot open gat
Klik om te vergroten...
kun je het onder lamp enzo ook zien gewoon als ik recht in je gezicht aankijk
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe moeilijk ook, je zult om verdere schade te voorkomen, asap moeten stoppen met coke snuiven.
Anders gaat je hele neus naar de kloten en dat wil je toch niet?
Zoek help is mijn advies. In je eentje stoppen als je zovaak snuift, is buitengewoon moeilijk....ga naar je huisarts. Daar moet je beginnen met hulp regelen....
B
Babybeer29Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik ongeveer 2 jaar coke
2 jaar te veel natuurlijk eerst sporadisch, maar met de tijd dagelijks.
als ik nu mijn neus snuit is het witgroen slijm, maar sinds donderdag ook zwart erbij .
Gisteren niets meer durven nemen zelfs, wel heel ellendig nu en neus, sinussen alles doet pijn
Komt dit door de coke of toch gewoon door het roken?
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Babybeer29 zei:
Ik gebruik ongeveer 2 jaar coke
2 jaar te veel natuurlijk eerst sporadisch, maar met de tijd dagelijks.
als ik nu mijn neus snuit is het witgroen slijm, maar sinds donderdag ook zwart erbij .
Gisteren niets meer durven nemen zelfs, wel heel ellendig nu en neus, sinussen alles doet pijn
Komt dit door de coke of toch gewoon door het roken?
Klik om te vergroten...
Ik ben er bijna 100% zeker van dat dit komt door te snuiven. Zeker als je elke dag gebruikt! Je neus kan nog niet herstellen en BAM daar is de volgende lading coke al weer. Dat stapelt zich op tot je uiteindelijk een gaatje in je tussenschot krijgt. Dat zwarte is waarschijnlijk gewoon heel donker bloed. Mijn vriend is 6j verslaafd geweest aan de coke en helaas heeft hij ook al een gat in zijn tussenschot. Hij heeft me verteld dat hij ook verschrikkelijk vieze dingen uit zijn neus heeft zien komen. Ik zou dus zeggen let op! Zoek hulp, bij naasten maar ook therapeutische hulp.
M
MenaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is gestold bloed waarschijnlijk . De pijn komt ook pas als je tijdje niet meer snuift. Coke heeft een verdovende werking en wordt soms ook versneden met lidocaine bijvoorbeeld.
Ik trok toen een stuk uit mn neus en dat bleek het tussenschotje te zijn. Je hebt soms niet eens door hoe slecht je neus er aan toe is tot je stopt met gebruik. Ik heb dit als zeer pijnlijk ervaren vooral bij koud weer. Nu zit er een gat. Hier kun je prima mee leven maar als je er niets aan doet zal je neusbrug instorten met alle gevolgen van dien. Het is het allemaal niet waard.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Babybeer29 zei:
Gisteren niets meer durven nemen
Klik om te vergroten...
Hou dit vast!! 💪
B
Babybeer29Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Speedboot1993 zei:
Ik ben er bijna 100% zeker van dat dit komt door te snuiven. Zeker als je elke dag gebruikt! Je neus kan nog niet herstellen en BAM daar is de volgende lading coke al weer. Dat stapelt zich op tot je uiteindelijk een gaatje in je tussenschot krijgt. Dat zwarte is waarschijnlijk gewoon heel donker bloed. Mijn vriend is 6j verslaafd geweest aan de coke en helaas heeft hij ook al een gat in zijn tussenschot. Hij heeft me verteld dat hij ook verschrikkelijk vieze dingen uit zijn neus heeft zien komen. Ik zou dus zeggen let op! Zoek hulp, bij naasten maar ook therapeutische hulp.
Klik om te vergroten...
ja klopt heb inderdaad een gaatje nu , wil zo graag stoppen , maar als ik stop doet ademen door mij n neus zo een pijn aan mijn sinussen en echt heel ellendig ervan
donderdag naar de kno arts spannend
B
Babybeer29Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Menace zei:
Is gestold bloed waarschijnlijk . De pijn komt ook pas als je tijdje niet meer snuift. Coke heeft een verdovende werking en wordt soms ook versneden met lidocaine bijvoorbeeld.
Ik trok toen een stuk uit mn neus en dat bleek het tussenschotje te zijn. Je hebt soms niet eens door hoe slecht je neus er aan toe is tot je stopt met gebruik. Ik heb dit als zeer pijnlijk ervaren vooral bij koud weer. Nu zit er een gat. Hier kun je prima mee leven maar als je er niets aan doet zal je neusbrug instorten met alle gevolgen van dien. Het is het allemaal niet waard.
Klik om te vergroten...
ja heb het al bekeken met een grote lamp, ik schaam me dood hoe erg het er uit ziet.. het is gewoon 1 groot open gat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."