Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hillywood zei: Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je allemaal wilt bereiken. Klik om te vergroten... alles is al verneukt door de jaren. ik heb noit moeite voor iets gedaan. ik weet niets, voel me dom (heb hoog iq maar gebruik het niet). ik heb geen doel, ik weet niet wat ik wil. ik heb mezelf al lang geleden opgegeven. ps: ik ben ondertussen al 2 weken ook aan het basen. geraak daar ook niet meer van"
"zou ik beter doen. maar waarom ? waarom moet ik stoppen? niet dat ik veel uitmaak"
"JackS zei: ik gebruik ondertussen al 5gr coke op een dag Klik om te vergroten... Ik denk dat je behoorlijk genept wordt met de coke die je koopt. Als je een qualitatief goed product hebt, lijkt het mij onmogelijk om 5 gram op een dag te gebruiken. . Klik om te vergroten... 1 gr was in mn enkel snuiven 0.8gr en als je 24 uur(dag of 3-4) doorfeest, drinkt snuif je makklijk 5 gram (4gr dus erdoor) nu als je het goedje dan kuist. (weliswaar 1 volle gr) haal je er 0.8, 0.9 uit. wat in mijn ervaring dus wel goeie coke is.. celfor zei: Hallo melksje, Jij maakt veel uit! Ik lees dat je in Belgie woont (ik ook trouwens, hey!), je bent werkloos sinds februarie en de laatste drie maanden gebruik je dagelijks cocaine. Je hebt geld geerfd wat je de mogelijkheid geeft te doen wat je wil. Je gebruikt ondertussen 5gram coke per dag en hebt het gevoel dat je niet meer weet wie je bent. Je geeft aan dat je altijd naar drugs hebt gegrepen als (of omdat) je problemen hebt. Je weet niet hoe je hieruit moet geraken en je bent bang om de eerste stap te zetten. In je tweede post zeg je dat je al meermaals een reactie trachtte te schrijven maar dat je erg twijfelde en deze dus niet postte. Je hebt al heel wat geld uitgegeven aan coke, 20000€, en je bent inmiddels ook beginnen basen. Snuiven en alcohol helpen je om de drang naar basen te onderdrukken. Je vind het jammer dat je je reacties niet hebt gepost omdat daar gevoelige zaken instonden. Je kan je nu niet meer herinneren wat erin stond. Je zegt dat je grootste probleem is dat je nooit wat uit jezelf doet, je wil al heel je leven door iemand gered worden maar dat lukt nooit. Je vraagt je af waarom je steeds vlucht en de realiteit niet kan trotseren. Je hoopt dat de reacties op je post een paar dingen duidelijk maken voor jezelf. In je volgende post schrijf je dat alles al verknoeid is door de jaren. Je hebt nooit moeite voor iets gedaan, ondanks je hoge iq weet je niet veel en je voelt je dom. Je zegt dat je geen doel hebt, je weet niet wat je wil en je hebt jezelf al lang geleden opgegeven. Je laat weten dat je inmiddels twee weken aan het basen bent en je geraakt daar niet meer vanaf. In je post van 24/07 beaam je dat je beter een nieuwe start kan maken, je vraagt je echter af waarom, je vind dat je niet veel uitmaakt. Ok Melksje, heb ik jou situatie hiermee goed samengevat? Klik om te vergroten... het klopt perfect. update : ik vlucht steeds meer en meer. ik vrees voor volgende symptonen!! ik ben me ervan bewust dat de coke het doet (wat me wel realistischer houdt) maar dat lukt niet altijd.. 1ste doel: basen moet minderen, liter melk drinken achter mn base. zo weinig mogelijk basen! ik zal proberen terug meer te snuiven. meer in beweging te blijven. (had ik veeeeel beter onder controle. om jammergenoeg maar te zeggen super goed..) ik denk dat dit toch een 1ste stap is. ? nee ?"
"wie ben je celfor ?"
"ik heb zeer veel last van zware hoest, krijg telkens veel as door. ik krijg niets meer doorgesnoven wat me zeer weinig goed effect heeft van de coke. en ik drink heel veel alchohlol celfor, om nog te antwoorden, ben ook verslaafd aan. ik bibber enorm als ik niet heb gedronken. en base altijd samen met snuiven. ik doe niets anders dan snuiven waar ik bijna geen effect meer van heb hoe gaat die oorden precies in het werk ?"
"ik neem al minder de laatste tijd, alles is weliswaar nog in ups en downs, iedereen in mijn omgeving weet van mijn gebruik: heb zelfs paar serieuze gesprekken met mensen gehad waar ik veel aan heb gehad. ik gebruik toch nog, dat ik mezelf wijsmaak dat ik was gestopt (5 dagen) weet ik dat ik het mezelf toch wijsmaak. het probleem is er nog altijd maar is terug wat afgenomen en weeral te verbergen. zou ik beter niet doen maar het is het enigste dat ik kan. ben nu ook op coke en vond de moed om deze site opnieuw te confronteren, effe update dus. conclusie: nog steeds fucked door de coke. wel beseft dat er veel mensen willen helpen. hoe je hun laat helpen nog een zoektocht"
"TheGhost zei: Ayahuasca, geloof me Ayahuasca dat zal je redden, je zei misschien ooit ik heb nu een wonder ofzo nodig (klinkt lekker film dramatisch). maar echt dat kan heel veel voor je doen. ghost Klik om te vergroten... kan je dat even vertalen voor me, ik weet niet wat dat betekent. ondertussen even updaten: ik heb al maandenhalf niet meer gebased (mijn grootste geluk was/is dat ik niet meer aan goeie kwaliteit coke geraak) het gaat al veel beter met me. ben enorm verminderd, ik krijg veel steun van iedereen rond me (of het nu gemeend is of niet.. het helpt!) ik kan jammergenoeg nog niet zeggen dat ik volledig gestopt ben, maar ik doe echt mn best. tfeit is dat ik er een zwakte voor heb en soms niet kan weerstaan. en ik zal zelfs meer zeggen: ik denk dat ik de beste keuze heb gemaakt met heel veel te verminderen in plaats van te stoppen. en de reden waarom ik dat denk is: als je achter zo een lange tijd stopt/even niet meer pakt (al is het maar 2 dagen) word je toch wat depresief. en ik kan dat bevestigen hoor! man o man, wat suckt het dan! ik wil wel in therapie gaan hoor maar ik wil geen anti-depresiva of kalmeringspillen. tlaatste wat ik nodig heb is nog een verslaving! en nog 1 iets: DANK aan de site en iedereen die me probeerde te helpen, ik heb veel had aan jullie!! al was het maar andere topics lezen en uit andere hun problemen leren. ik ben er nog niet van af maar ben er wel veel beter aan toe!! greetz from belgium, Melksje"
"ik zit al sinds september dagelijks aan de speed. nu dat is een probleem dat ik wel zal trotseren als ik daar klaar voor ben maar, ik heb van de dokter touxium antitussivum gekregen. (moeder had dit mee tegen een lelijke hoest die we alletwee hebben, kutvirus..) maar er zit hier wel 30mg dextromethorphan in. en ik heb nu soms zo van die hartsteken (niet gewoon wat kloppingen maar echt een steek die effe aanhoudt)en kvraag me af of het wel degelijk door die combinatie is. wat zijn de gevolgen van speed en dextro ?"
"zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen. ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book. ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld. zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren. stuur me dan een privé bericht."
"Re: extreme gebrikers, lees deze post raging_bull zei: Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money! Klik om te vergroten... waarom post je dit nu ? dat jij beter ermee zou omgaan vind ik echt tof voor jouw. mij help je er allesins niet mee. denk je dat ik nooit denk hoe graag ik opnieuw een jaar terug zou gaan. denk je dat ik de bedoeling had om het zo te laten lopen ? als je zelf eens depressief bent achter langdurig coke te nemen en dan te stoppen (of toch proberen) ga je het mss begrijpen. als je niets goed te zeggen heb, zeg dan helemaal niets."