Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, maar niet in de auto (gezien mijn leeftijd en nog geen rijbewijshebbende) maar wel op de fiets."
"nog leuke ideeën? Wij gaan vaak Kingsen maar ik heb sinds kort een soort draaibord waar je 8 keuzes hebt. 4 daarvan zijn Take a shot. Verder zit er dan nog tussen Spin again Take a shot and spin again Skip a turn Take 2 shots het spel heet 'The last man standing' heel erg leuk"
"Ivoos zei: Gemini zei: Ivoos zei: Ik ben fundamenteel tegen zulke spelletjes, het moedigt bingedrinking aan. Klik om te vergroten... Bingedrinking? Wat is dat? Net zoiets als comazuipen? Klik om te vergroten... Yep. Nuja, ik ben niet tegen spelletjes met bier en zo, kan wel es leuk zijn, maar met sterke drank ben ik er tegen. De meeste mensen die zulke dingen doen zijn nog jong en hebben geen idee wat hun grenzen zijn en als ze dan met zo'n spelletje veel te snel veel te veel alcohol binnen hebben gaat het fout. Ik heb het ook wel es gedaan met jenever, maar ben dan op tijd gestopt omdat ik wist hoeveel ik kon hebben, maar ik ken genoeg mensen van een jaar of 14-15 die gewoon door doen tot de zoveelste fles op is en niet willen stoppen omdat ze denken dat het stoer is. Klik om te vergroten... Sterke drank gebruiken we echt vrij weinig. Meer de verveling. :P (Binge Drinking Disorder(BDD) = overmatig drinken. Je hebt ook een eetstoornis die Binge Eating Disorder (BED) heet. Dat is een soort boulimia maar dan zonder overgeven )"
"martini met een andere sterke drank. ik voel het in ieder geval heel erg snel. Op vakantie hadden we ook een of ander soort drankje dat La Bomba heette, iets typisch van onze camping. - Je neemt een hoog shotglaasje. zoiets. - Je neemt 1/3 quaranteytres oftewel 43. - Je neemt 1/3 Orangeau oftewel sinaasappellikeur. - Je neemt 1/3 Pippermenta Sorel oftewel peperemuntlikeur. - Zet het geheel in brand en doe je hand op de opening, laat het nu goed vacuum zuigen. Als het vacuum zuigt schud je ermee terwijl het shotglaasje aan je hand zit. Nu pak je een rietje en steek je die net onder je hand in het glaasje maar niet in de drank! Nu moet je de alcoholdamp opzuigen en daarna het shotglaasje z.s.m. legen in je keel, direct daarna weer je hand erop en weer zuigen."
"iets te moeilijk nederlands voor zo een banaal stukje maar toch leuk Geen stijl vind ik alleen helemaal niets"
"Er zijn ook smartshops die zich niet aan het verbod gaan houden.."
"Na 2 uur is je maag leeg hoor.. Als ik jou was zou ik 2,5 uur van te voren er gewoon nog een tosti inmikken.."
"Ik ga er werken dus allemaal je lunch bij La Place halen!"
"Robin S vs Steve Angello & Laidback Luke - Show me love vs Be (hardwell bootleg)"
"begin anders alleen over het blowen.. je ouders zijn vroeger waarschijnlijk ook geen brave kindertjes geweest dus weten ze heel goed waarmee ze mee te maken hebben,"