Ik wacht in spanning af!Ik ga er een report over schrijven.
Ik wacht in spanning af!Ik ga er een report over schrijven.
Leuk! Ik hoor graag hoe je het vond en of het de ervaring waard is.Ik ben voornemens om deze variant volgende week zaterdag op Dance Valley te proberen.
Is*Er was een gebruiker op Reddit genaamd Borax die deze combinatie heeft samengesteld aan de hand van receptor affiniteit. Ik heb hem zelf liggen met 4-FMA.
Bijzonder, heb hier ooit rapportje geschreven waarbij ik exact deze mix zelf had gemaakt (dus met 4-fma i.p.v. 2-fma) in precies deze verhoudingen.... Vond t waanzinnig. Heb 'm alleen nog niet als pellet kunnen vinden, enkel met 2-fma. Ik ga nu voor purple mandala (buisje met mix 5-mapb/4-fma) en doe er dan los de 5-meo-mipt of 4-ho-met bij.Nope nog nooit geprobeerd. Ben altijd een beetje voorzichtig met MDMA vervangers omdat dat een van de weinige drugs is waar ik echt de drie maanden pauze probeer aan te houden, dus als het dan tegenvalt moet ik weer een paar maanden wachten. Degene die ik in huis heb heeft in ieder geval 70mg 5-MAPB, 30mg 4-FMA en 2mg 5-MeO-MiPT. Van de zomer ga ik het denk ik wel proberen en misschien inderdaad wel waardig voor een reportje. Mocht jij het in de tussentijd een keer gebruiken hoor ik het ook graag![]()
Jij mixt er vrijwillig nog meer meuk bij? Sick.Bijzonder, heb hier ooit rapportje geschreven waarbij ik exact deze mix zelf had gemaakt (dus met 4-fma i.p.v. 2-fma) in precies deze verhoudingen.... Vond t waanzinnig. Heb 'm alleen nog niet als pellet kunnen vinden, enkel met 2-fma. Ik ga nu voor purple mandala (buisje met mix 5-mapb/4-fma) en doe er dan los de 5-meo-mipt of 4-ho-met bij.
Ik ga er een report over schrijven.Leuk! Ik hoor graag hoe je het vond en of het de ervaring waard is.
Ik heb het geprobeerd. Misselijk bij opkomst. Piek is even fijn. Licht trippend qua kleuren. Geen kater gehad na 2 pellets. Raad ik het aan? Nee. Niet de moeite waard.Van een vendor kreeg ik ooit een enkel pellet borax meegezonden. Is nog uit de tijd dat ik nog 2fdck bestelde.
Ik heb nu een idee wat het is, dank daarvoor!
Ik denk niet, dat ik het ga gebruiken omdat ik geen idee heb, wat de werking ervan is. En ik in wezen niet meer gebruik. Maar ja, het ligt hier nog steeds, net zoals 2 pellets 4 fmph.
Krijg je plafonddienst, bijvoorbeeld? Van die borax?
Is het een echte stimulant?
Wat is de werking ervan, wie heeft het al eens geprobeerd, is er een report over? ( Kan ik niet vinden)
En voorts, ik gebruik eigenlijk geen drugs meer, ik ben alleen nieuwsgierig...
JupJij mixt er vrijwillig nog meer meuk bij? Sick.
Ik ben voornemens om deze variant volgende week zaterdag op Dance Valley te proberen.Nope nog nooit geprobeerd. Ben altijd een beetje voorzichtig met MDMA vervangers omdat dat een van de weinige drugs is waar ik echt de drie maanden pauze probeer aan te houden, dus als het dan tegenvalt moet ik weer een paar maanden wachten. Degene die ik in huis heb heeft in ieder geval 70mg 5-MAPB, 30mg 4-FMA en 2mg 5-MeO-MiPT. Van de zomer ga ik het denk ik wel proberen en misschien inderdaad wel waardig voor een reportje. Mocht jij het in de tussentijd een keer gebruiken hoor ik het ook graag![]()

Ja, dat stond er nog bij. Borax, waarom eigenlijk die naam? Zie geen enkele overeenkomst met de stoffen die erin zitten?Ah de Borax,
Wat een leuk reportjeeeee! Bedankt🥰
Er was een gebruiker op Reddit genaamd Borax die deze combinatie heeft samengesteld aan de hand van receptor affiniteit. Ik heb hem zelf liggen met 4-FMA.Borax, waarom eigenlijk die naam? Zie geen enkele overeenkomst met de stoffen die erin zitten?
Interessant die combi met 4-fma!Er was een gebruiker op Reddit genaamd Borax die deze combinatie heeft samengesteld aan de hand van receptor affiniteit. Ik heb hem zelf liggen met 4-FMA.
Borax-combo. Volgensmij is Blue Bliss/Pink Star/Borax een naam voor één en hetzelfde ding. De combo kun je alleen samenstellen met verschillende gefluoreerden methamfetamines, zo wordt zowel 2-FMA als 4-FMA gebruikt. De naam veranderd daar niet door als ik het goed begrijpInteressant die combi met 4-fma!
Hoe heet dat dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."