Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B, Genieten ten top!

2C-B, Genieten ten top!

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

hier een kort reportje van afgelopen zondagmiddag. Zoals jullie je waarschijnlijk herinnernen was het zondag heerlijk weer...zonnetje, warm, onbewolkt, een heerlijke dag voor een 2C-B ervaring.
Ik heb al zo'n beetje een jaar lang 2C-B capsules a22mg in huis liggen waarvan ik het 2 keer eerder heb gebruikt maar nooit bij daglicht maar dat het zo anders zou uitpakken had ik niet verwacht(een dag en nacht verschil :wink: )

Ik nam de capsule rond 13uur oraal waarna ik lekker in onze tuin ben gaan liggen, het is een heerlijk afgesloten, groene tuin met veel verschillende bloemen en 2 grote dennen achterin. Ik ben lekker gaan lezen in een fotografie-magazine en ongeveer een uur later begon ik lichte verandering waar te nemen heel subtiel werden de kleuren intenser, groen was geen groen meer maar GROENGROEN! Het gazon leek op water te drijven zo golfde het echt geweldig om te zien :hearteyes: . Aan de beweging van alle struiken en bomen om me heen kon ik heel duidelijk de baan van de wind volgen alsof de wind bewust met de bomen aan het spelen was. Het was heerlijk om zo verwonderlijk en gefascineerd als een kind alles alles te obseveren en de schoonheid wat zo dicht om me heen was te zien :hearteyes:
Verder merkte ik dat ik het effect goed kon sturen, van heerlijk spacen met m'n ogen dicht tot heldere en leuke gesprekken met m'n vriendin. Zodra ik m'n gedachten hun gang liet gaan ging het bijna richting het absurde...veel fantaseren over wat ik zou kunnen tekenen of schilderen. Wat ik ook erg leuk vond om te zien waren de sterke karakters van onze 2 Jack Russels, wat een mimiek...echt super veel en subtiele uitdrukkingen, jammer dat je dat soort dingen nuchter minder gevoelig voor bent....het zou de communicatie onderling echt ten goede komen!

Nog 1 opvallend iets was dat wanneer in door de lens van m'n spiegelreflexcamera keek het beeld volledig normaal leek.
2C-B bij daglicht is zeker een aanrader hoewel het 's nachts ook z'n charmes heeft. Ik ga het zeker herhalen en wellicht de dosis iets verhogen! :)
Bedankt voor het lezen van mijn eerste reportje!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD is gewoon de shit, het Walhalla, noem het hoe je wilt. Als het maar positief is! :grin: :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt goed, binnekort ook maar eens proberen :)
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt leuk :mrgreen: misschien deze zomer toch maar eens proberen..... Maar wat vond je leuker, overdag of 's nachts? Of is het eigenlijk niet met elkaar te vergelijken?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk om eens over een ervaring met 2C-B te lezen ! :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. :grin:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ervaar dezelfde bodyload bij 2c-b als bij LSD. heb nog nooit paddo's gegeten dus kan daar niet over oordelen.

Ontopic: Leuk verhaal man, herken het zeer zeker. De geweldig mooie kleuren, de piep kleine echo die je denkt te horen in het geluid en de natuur die totaal in vrede lijkt te zijn.
Wat ik altijd geweldig vind onder de 2c-b is rondjes lopen door het huis en tuin, de wereld opnieuw verkennen. Wat ik trouwens ook heel tof vind aan 2c-b is dat mijn lichaam net elastiek is. Sta ik in de woonkamer en kijk ik naar mijn benen zie ik ze gewoon verschuiven en elastisch zijn. Probeer ik stil te staan door middel van de muur vast te pakken kom ik erachter dat het weinig zin heeft wat de muur is net zo elastisch als ik :tongueout:

Oja en wat je camera betreft, dat ervaar ik ook. Zit altijd met het mobieltje te pielen en dat viel mij ook al op dat het beeld daarop normaal is. Zo'n gelijke ervaring heb je als je met je hoofd heel snel van links naar rechts gaat. Dat kunnen je hersenen nog geen hallucinatie creëren en zie je alles redelijk normaal. sta je 1 seconden stil dan valt de hele wereld weer in een vloeibaar patroon.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Huggybear zei:
Klinkt leuk :mrgreen: misschien deze zomer toch maar eens proberen..... Maar wat vond je leuker, overdag of 's nachts? Of is het eigenlijk niet met elkaar te vergelijken?
Klik om te vergroten...

Nou...het is eigenlijk allebei erg leuk. 's nachts vindt ik het allemaal wat spannender, het is meer mysterieus en erg cartoon/strip-achtig. Ook lijkt het soms alsof ik door een kijkdoos kijk, bomen,stuiken,huizen,lantaarnpalen enz. lijken in het landschap/omgeving geplakt te zijn...het zou in wezen zo verplaatst kunnen worden. Beetje vaag...iedereen ervaart het natuurlijk anders :)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. :grin:
Klik om te vergroten...

Het enige nadeel(tje) waar ik zeker mee kon leven is dat ik na die tijd een lichte hoofdpijn had, de volgende dag voelde ik me piekfijn! :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pascal FM zei:
KoxBox zei:
Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. :grin:
Klik om te vergroten...

Het enige nadeel(tje) waar ik zeker mee kon leven is dat ik na die tijd een lichte hoofdpijn had, de volgende dag voelde ik me piekfijn! :)
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al vaker gehoord dat je er hoofdpijn van krijgt.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nasica zei:
KoxBox zei:
Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ervaar dezelfde bodyload bij 2c-b als bij LSD. heb nog nooit paddo's gegeten dus kan daar niet over oordelen.

Ontopic: Leuk verhaal man, herken het zeer zeker. De geweldig mooie kleuren, de piep kleine echo die je denkt te horen in het geluid en de natuur die totaal in vrede lijkt te zijn.
Wat ik altijd geweldig vind onder de 2c-b is rondjes lopen door het huis en tuin, de wereld opnieuw verkennen. Wat ik trouwens ook heel tof vind aan 2c-b is dat mijn lichaam net elastiek is. Sta ik in de woonkamer en kijk ik naar mijn benen zie ik ze gewoon verschuiven en elastisch zijn. Probeer ik stil te staan door middel van de muur vast te pakken kom ik erachter dat het weinig zin heeft wat de muur is net zo elastisch als ik :tongueout:

Oja en wat je camera betreft, dat ervaar ik ook. Zit altijd met het mobieltje te pielen en dat viel mij ook al op dat het beeld daarop normaal is. Zo'n gelijke ervaring heb je als je met je hoofd heel snel van links naar rechts gaat. Dat kunnen je hersenen nog geen hallucinatie creëren en zie je alles redelijk normaal. sta je 1 seconden stil dan valt de hele wereld weer in een vloeibaar patroon.
Klik om te vergroten...

Wat je beschrijft is idd erg herkenbaar op dat elastische gedeelte na (misschien met een hogere dosis dat ik het wel ervaar?!)
Maar in hoeverre is 2C-B met LSD te vergelijken? Heb namelijk nog 2 Alex Grey zegels liggen maar verder geen ervaring met LSD... :)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar vergelijkbaar met welke aspecten van 2C-B? Of helemaal niet?...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pascal FM zei:
Maar vergelijkbaar met welke aspecten van 2C-B? Of helemaal niet?...
Klik om te vergroten...
Daar ga ik anderen over laten oordelen, ik heb geen ervaring met 2c's. Waarschijnlijk is het niet echt te vergelijken. Zoals paddo's ook totaal niet te vergelijken zijn met LSD.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Pascal FM zei:
Maar vergelijkbaar met welke aspecten van 2C-B? Of helemaal niet?...
Klik om te vergroten...
Daar ga ik anderen over laten oordelen, ik heb geen ervaring met 2c's. Waarschijnlijk is het niet echt te vergelijken. Zoals paddo's ook totaal niet te vergelijken zijn met LSD.
Klik om te vergroten...

Vooruit koxbox :)
Het is niet te vergelijken. De visuals zijn anders, je gedachtegang is anders en het gevoel is anders. De bodyload (dus het gevoel wat je hebt als je aan het trippen bent in je lichaam) ervaar ik wel als het zelfde.

LSD =
Sterker
Andere visuals
Veel dieper in je ziel
Je gedachtegang is moeilijker te bevatten
Tijdsduur is 6 uur langer dan 2c-b

Het heeft beide leuke en minder leuke kanten. En als ik moest kiezen koos ik voor de LSD. Blader eens rond in het LSD topic, daar staan erg veel verhalen van mensen die het proberen te beschrijven, en ze komen redelijk goed in de buurt vind ik.
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pascal FM zei:
KoxBox zei:
Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. :grin:
Klik om te vergroten...

Het enige nadeel(tje) waar ik zeker mee kon leven is dat ik na die tijd een lichte hoofdpijn had, de volgende dag voelde ik me piekfijn! :)
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook met 2ci, na de trip pak ik een paracetamol en ga ik slapen.
als ik wakker word is ben ik weer fris en fruitig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."