Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Keta + XTC vind ik persoonlijk erg fijn"
"gestopt met coke voor mij en m'n vriendin.... toekomst is toch wel belangrijk voor me, en daar past coke niet bij. ben ook vaker chagerijnig e.d. daarmee.... mis het ook niet echt om eerlijk te zijn. met mensen coke snuiven, veel lullen en doen. en dan komt het moment dat het op is, en zegt niemand meer wat."
"marlena26 zei: Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken Klik om te vergroten... jup hier ook (toen ik nog weleens pep gebruikte)"
"Pascal FM zei: KoxBox zei: Ik wil het toch ook wel eens proberen moet ik zeggen. Het klinkt altijd alsof het alle voordelen van LSD/paddo's/... heeft maar geen enkel nadeel. Klik om te vergroten... Het enige nadeel(tje) waar ik zeker mee kon leven is dat ik na die tijd een lichte hoofdpijn had, de volgende dag voelde ik me piekfijn! Klik om te vergroten... dat heb ik ook met 2ci, na de trip pak ik een paracetamol en ga ik slapen. als ik wakker word is ben ik weer fris en fruitig"
"bier en 2 pilletjes (groen olifantje & oranje Q)"
"wel 3 hele biertjes"
"Re: Het Whiskey draadje Highland park 15yo"
"ik ga ook naar takketek. is prima te doen daar"
"2cb tripje doen, als het lekker werkt gewoon 1 of 2 puntjes pakken. das genieten!"
"het lijkt mij ook geen goed plan om coke te gebruiken als je manisch depresief bent. of zeg ik nu iets heel geks?!"