Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: Dione zei: En te klein is al helemaal lelijk. Super veel vrouwen dragen kleding die veel te klein is onder het mom van "als ik er in kom dan is het de goede maat". Terwijl je eigen kledingmaat altijd veel mooier staat. Klik om te vergroten... Haha, maar bij mannen is het omgekeerd vind ik. Ben er wel deels van afgestapt, maar van die broeken die net passen enzo vind ik vetter dan een broek waar je de helft van de onderbroek ziet!? Wtf.. :P Maar heb het dan vooral over wat ik zelf niet zou aantrekken, haha. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Dit principe eigenlijk Vind ik wel vet! Behalve de kapsels. Tondeuse erop +10mm denk ik nu. Te kort is ook niet relaxt. Klik om te vergroten... Hehehe, mijn jas lijkt op die van de rechter. Was dat nou Elvis of Carty, weet t ff niet. Verder draag ik veel overhemden, v-neck en ronde nek truien, polo's, levi's, adidasjes en New Balance. Qua kapsel lijk ik ook wel aardig, alleen dan minder bloempot en geen wedge. Gewoon opzij met een beetje over m'n voorhoofd. btw, ik draag echt nooit t-shirts."
"W.F.L. zei: Matheson zei: Een meisje moet er voor mij classy uitzien. Dus bij voorkeur geen vuilniszakjassen met bontkraag. Klik om te vergroten... Matheson zei: Rokjes, hakken etc vind ik helemaal geweldig. Maar een simpele spijkerbroek met iets simpels erboven kan ook gewoon geil zijn. Liever echt meisjesachtig, dus. Klik om te vergroten... Haha, bij mij is het net omgekeerd eigenlijk. Ik vind een vrouw in een spijkerbroek met iets simpels veel mooier juist. Minder opzichtig en veel natuurlijker ook. :P Van die hele vrouwelijke dingen bedank ik liever voor. Maar het moet wel passen allemaal toch. Klik om te vergroten... Bij mij ligt het er net aan, eigenlijk. Het kan allebei erg mooi zijn, of juist niets aan zijn. Het ligt er ook maar net aan wat voor rokje enzo he. Tegen skanks zeg ik sowieso nee."
"Niet omhoog krijgen? MDMA + dansen/knuffelen met meisje= PAS OP VOOR DE BONERRRRRR."
"Manonnie zei: Helemaal kut. Ik zuip me wel eerst de tyfus, dan is het wel goddelijk Klik om te vergroten... Allebei erg lekker, zou ik zeggen. Stonede seks is meer dat de aanrakingen zo ontzettend heerlijk zijn, intens en bij alcohol vind ik het zo lekker omdat het zo ongeremd is. soms ook heel slordig, maar dat kan dan ook leuk zijn."
"Deze staafdiagram is natuurlijk geen argument om te zeggen dat iets 'schadelijker' is."
"Bij mijn vriendin is dit laatst ook enkele keren gebeurd. Wel in vrij korte tijd achter elkaar. En ja, tuurlijk word ik nieuwsgierig als er ergens 'voor de dames' staat."
"Ik weet wel dat ik veels te veel op internet zit. Gewoon te vaak sommige dingen 'nog even checken' terwijl het geen nut heeft, en ik m'n tijd veel beter kan besteden. Daarbij kan ik me dan ook supergoed vermaken op internet..."
"Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb komen soms de gekste smoesjes in m'n hoofd op: -'Die 5 euro geef ik anders toch aan onnodig eten of bier uit' -'Als ik 4,80 los in m'n portomonnee heb mag ik een pakje kopen en natuurlijk de alom bekende: 'ik ben nog jong, ik moet genieten'."
"Exceptional Insight zei: Matheson zei: Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb komen soms de gekste smoesjes in m'n hoofd op: -'Die 5 euro geef ik anders toch aan onnodig eten of bier uit' -'Als ik 4,80 los in m'n portomonnee heb mag ik een pakje kopen en natuurlijk de alom bekende: 'ik ben nog jong, ik moet genieten'. Klik om te vergroten... Ik vind dit ook wel een beste: Matheson zei: Hoewel ik mijn nicotineverslaving aardig in de hand heb Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik begrijp dat dat nogal grappig tegenover elkaar klinkt. Maar ik beschouw roken nog als iets 'speciaals' wat ik niet elke dag doe, ook niet elke week. En zo wil ik dat houden. Dus daarom ga ik er ook redelijk neurotisch mee om. Ik weet dat ik verslaafd ben, maar zelfs als er zo een belachelijke smoes in me opkomt kan ik mezelf er vaak nog van weerhouden peuken te kopen."
"Ik ben te toegewijd."