Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie

Tolerantie

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey spongecola! Welkom terug. Dat is lang geleden!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom!
Dit is mijn realiteit.
Ik heb meerdere keeren geprobeert te holen.

Over op zijn minst 10 pogingen is het me 0x gelukt en er is toch echt wel meer dan een gram in gegaan over een uurtje.

Ik heb het opgegeven en sinds dien kan ik veel meer genieten van k.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik merk, ondanks dat ik over t algemeen vrijwel geen drugs meer gebruik. Dat de tolerantie voor ketamine alles behalve is gezakt. Ik heb. 2.5 jaar geleden dit wonder stofje goed misbruikt voor 1-2 maand lang, maar t lijkt alsof ik nog even veel kan hebben als toen. Half jaar gestopt, toen weer alleen op feestjes gaan gebruiken. Ondertussen is het meestal 1 keer in de maand of minder.
Ik besloot vanavond eens om een grammetje ket op te halen, poef hele zakje op🤦. Het doel was om te k holen, echter haalde ik dit niet. Heb. 800mg verspreid over 1 uur. Aan t einde van t uur de laatste 200mg opgesnoven met als doel om in de k hole te komen.
Tegenwoordig als ik ket gebruik is het voor de K-hole, wat raden jullie aan? Neusspray maken?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poeh met dat soort hoeveelheden kan het wel eens erg lang duren voordat je tolerantie weer weg is. Meen dat je sws heel snel tolerantie opbouwt met keta.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Hey spongecola! Welkom terug. Dat is lang geleden!
Klik om te vergroten...
Inderdaad, gebruik bijna geen drugs meer. Vandaar ook de afwezigheid! Heb een tripje naar t ziekenhuis gehad na een feestje, sinds dien ben ik flink geminderd met alles
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij heeft een neusspray maken vrij weinig nut, aangezien je per spuitje super weinig ketamine binnenkrijgt, of je moet echt 3 gram ketamine in zo'n spray doen en dan 30 keer achter elkaar spuiten, maar ik denk dat je dan naast in een k-hole ook in een ziekenhuis belandt door de hoeveelheid ketamine die je binnenkrijgt. Ik denk dat je geen andere keuze hebt dan gewoon nog langer wachten tot je tolerantie gedaald is als je per se ketamine wil gebruiken en niet methoxetamine. Misschien dat dat een goed alternatief is?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gij zal exht njet in een ziekenhuis belanded.
Golerancreie zal wrvoon zoegen dat diet niet geneuro
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Gij zal exht njet in een ziekenhuis belanded.
Golerancreie zal wrvoon zoegen dat diet niet geneuro
Klik om te vergroten...
De etizolam werkt wel aardig of niet?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Auto correct stond uit
Maar ja blacked out.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is er niet een limiet aan hoeveel ketamine je kan absorberen door je neus? Alvast dat las ik ergens voor ik het ging proberen. Weet niet of dat lariekoek was.
Misschien een andere consumptie methode proberen? Je kan het schijnbaar ook in je reet steken. hahaha. Misschien ga je dan wel harder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."