Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine hoeveelheid maatstaaf.

Ketamine hoeveelheid maatstaaf.

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
barbieornot? zei:
1 halve liter ghb en 1 gram pep in 1 week, en je leeft nog? 🤪
Klik om te vergroten...
Precies dit dus.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
m.psychonautwiki.org

Dosage

Dosage refers to the size or amount of an administered psychoactive substance.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org


Dit is hoe 15-25-35-50-100-150-250-500mg ketamine eruitziet met een lineaal en een sigaret voor schaal.

Dit is bedoeld om te laten zien hoegroot een lijn ONGEVEER is.
Dit verschilt per stof en zelfs van batch tot batch.
Zelfs in de zelfde batch kan er een verschil zitten in het volume van het poeder afhangend van hoe goed het gecrushed is.

Gebruik dit niet als excuus om geen weegschaal aanteschaffen.
Gebruik dit zeker niet voor het eyeballen van stoffen actief in de mg range.

DIT IS NIET BEDOELD ALS VERVANGING VAN EEN WEEGSCHAAL.

Maar gezien er genoeg mensen zijn die koppig zijn en het vertikken er een te kopen (zoals ik) vind ik dat dit mogelijk meerwaarde kan hebben.

Ja drugs doen zonder weegschaal is stom.
Maar drugs doen zonder weegschaal en geen flauw idee hoe 100mg er mogelijk uitziet is nog stommer.

Lees aub de link die ik eerst heb gepost betreft de risico's van het zo afmeten van drugs.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je een overdose krijgen door snuiven? Ik had gelezen dat de membranen in je neus niet voldoende ketamine op kunnen nemen om er dood van te gaan.
En dat je like beide neusgaten 2 keer vlink moet vol snuiven in een reeks snuiven om echt een dikke K-hole in te rollen. Nu heb ik met keta nooit de grenzen opgezocht. Van 4 snuifjes voel ik me al zo leeg van binnen dat ik het vaak opgeef op dat punt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap dat dit op het randje zit kwa Harm reduction gezien iemand die dit ziet het eventueel zou kunnen zien als reden voor het niet aanschaffen van een weegschaal en daardoor in de problemen raakt ivm een te hoge dosering.

Maar dit soort informatie kan daarintegen met een beetje gezond verstand ook zeer makkelijk een situatie als hierboven genoemd verkomen als er geen mogelijkheid is om af te wegen (geen geld minderjarig en wonend bij ouders in de gevangenis go on.)

Als je deze afbeeldingen wil gebruiken voor het inschatten van de hoeveelheid drugs dan adviseer ik je ten sterkste ervanuit tegaan dat wat je voor je hebt meer is dan je denkt.

You can always take more but never less.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Nee, daarom heb ik dit account
Klik om te vergroten...
HAHA GHOST
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Kun je een overdose krijgen door snuiven? Ik had gelezen dat de membranen in je neus niet voldoende ketamine op kunnen nemen om er dood van te gaan.
En dat je like beide neusgaten 2 keer vlink moet vol snuiven in een reeks snuiven om echt een dikke K-hole in te rollen. Nu heb ik met keta nooit de grenzen opgezocht. Van 4 snuifjes voel ik me al zo leeg van binnen dat ik het vaak opgeef op dat punt.
Klik om te vergroten...
Ketamine is een vrij vergeven middel.
De dosering is hoog de dose response curve is niet al te stijl.
Fatale dosering is ook niet snel bereikt en Idd je neus kan maar zoveel drugs aan per keer dus een groot deel zal ook via je keel naar de maag gaan en daar opgenomen worden met een lagere biologische beschikbaarheid dan nasaal.

Vandaar dat het ook het beste is om frequent kleine lijnen te doen in beide neus gaten tegenover 250mg lijnen.

Iedere 10m 25-50mg. Per neusgat tot je bent waar je wilt zijn.

Verder gebruik ik ook saline neusspray tijdens een binge een aantal minuten voor een redose om te helpen met de absorbtie en het schoon houden van mijn sinussen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben verslaafd geweest aan Keta, waarbij ik in het begin goed vaag werd van 1 puntje is dat uitgelopen tot een gram of 6 per dag. Het werkt op een gegeven moment niet meer, je neus raakt verstopt, zelfs na het spoelen doet het niks meer en toch stug door blijven snuiven. Nu na een +- jaar later is mijn tolerantie nog steeds niet omlaag. Ik voel amper wat van een gram. Waar ik énorm van baal. Lijkt ook niet te herstellen...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
gram of 6 per dag.
Klik om te vergroten...

En je leeft nog?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me dat er op dat punt praktisch gezien keta crystalen in je nieren groeien Lmao.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
En je leeft nog?
Klik om te vergroten...
Nee, daarom heb ik dit account
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
barbieornot? zei:
Maar niet verslaafd.....
Klik om te vergroten...
Zolang je medicatie hebt ben je niet verslaafd toch 🤪
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Lijkt me dat er op dat punt praktisch gezien keta crystalen in je nieren groeien Lmao.
Klik om te vergroten...
Heb ook zeker veel last gehad ja, niet alleen met nieren.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
En je leeft nog?
Klik om te vergroten...
Als je me niet gelooft kun je dat beter zeggen ipv zo’n raar antwoord geven.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
En je leeft nog?
Klik om te vergroten...
Een halve liter ghb, 1 gram pep in 1 week tijd en je leeft nog? 🤪
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
En je leeft nog?
Klik om te vergroten...

Grappig genoeg ben ik hier getuige hiervan geweest, en kan ik 100% wel degelijk bevestiging geven dat dit waar is. :)
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Precies dit dus.
Klik om te vergroten...
Maar niet verslaafd.....
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Dan is het goed! 😌
Klik om te vergroten...

Dan is het goed je weet ik heb het beste met je voor!
Veel plezier vanavond! 💃🕺
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Grappig genoeg ben ik hier getuige hiervan geweest, en kan ik 100% wel degelijk bevestiging geven dat dit waar is. :)
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Zolang je medicatie hebt ben je niet verslaafd toch 🤪
Klik om te vergroten...
Oh ja, dat is waar!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Als je me niet gelooft kun je dat beter zeggen ipv zo’n raar antwoord geven.
Klik om te vergroten...

Daar bedoelde ik mee dat je gewoon nog leeft en er niks aan de hand is nu toch
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Daar bedoelde ik mee dat je gewoon nog leeft en er niks aan de hand is nu toch
Klik om te vergroten...
Dan is het goed! 😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."