#1
Precies dit dus.1 halve liter ghb en 1 gram pep in 1 week, en je leeft nog? 🤪
Precies dit dus.1 halve liter ghb en 1 gram pep in 1 week, en je leeft nog? 🤪
HAHA GHOSTNee, daarom heb ik dit account
Ketamine is een vrij vergeven middel.Kun je een overdose krijgen door snuiven? Ik had gelezen dat de membranen in je neus niet voldoende ketamine op kunnen nemen om er dood van te gaan.
En dat je like beide neusgaten 2 keer vlink moet vol snuiven in een reeks snuiven om echt een dikke K-hole in te rollen. Nu heb ik met keta nooit de grenzen opgezocht. Van 4 snuifjes voel ik me al zo leeg van binnen dat ik het vaak opgeef op dat punt.
gram of 6 per dag.
Nee, daarom heb ik dit accountEn je leeft nog?
Zolang je medicatie hebt ben je niet verslaafd toch 🤪Maar niet verslaafd.....
Heb ook zeker veel last gehad ja, niet alleen met nieren.Lijkt me dat er op dat punt praktisch gezien keta crystalen in je nieren groeien Lmao.
Als je me niet gelooft kun je dat beter zeggen ipv zo’n raar antwoord geven.En je leeft nog?
Een halve liter ghb, 1 gram pep in 1 week tijd en je leeft nog? 🤪En je leeft nog?
En je leeft nog?
Maar niet verslaafd.....Precies dit dus.
Dan is het goed! 😌
Grappig genoeg ben ik hier getuige hiervan geweest, en kan ik 100% wel degelijk bevestiging geven dat dit waar is.![]()
Oh ja, dat is waar!Zolang je medicatie hebt ben je niet verslaafd toch 🤪
Als je me niet gelooft kun je dat beter zeggen ipv zo’n raar antwoord geven.
Dan is het goed! 😌Daar bedoelde ik mee dat je gewoon nog leeft en er niks aan de hand is nu toch
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."