#1
Heb je je innerlijke demonen verslagen? ^^
Hey, ik ben zelf nu 200 dagen clean. Ik ga je wel even berichtenHeel graag!! Ik doe m'n best maar de tijd is echt aangebroken en het duurt zolang voor ik kan gaan. Ik hoor graag tips alles is welkom! Het is alleen al fijn om met lotgenoten te praten xx
Wat zou je willen weten π
Wat zou je willen weten π
Ja, dat wil ik ook wel weten. Is het gelukt, of eerder, zal het je lukken denk je?Dag fellows, ben inmiddels weer losgelaten uit de kliniek! Heeft me super goed gedaan dus voor de twijfelaars onder ons.. gaan!!
Hey het is elke dag een keuze om niet te gebruiken. Het is niet dat ik geen wijntje meer drink maar daar heb ik totaal geen moeite mee. Het leven in gebruik was zo donker ik zat in de put.. heb die wel moeten bereiken anders was ik nu niet zo positief als ik nu ben. Een leven zonder keta ziet er veel leuker uit.. dingen die ik meemaakte in gebruik weet ik niet meer een soort van zombie leven was dat..π moet je niet willen. Dus ja hier alles goed en bij jullie?Ja, dat wil ik ook wel weten. Is het gelukt, of eerder, zal het je lukken denk je?
Je mag posten wat jij wilt... ik heb me tenslotte zelf aangemeld. Dankjewel! Had mezelf veel eerder moeten laten opnemen als ik er nu aan terug denk. Ben jij in gebruik?Solosis en Spyro: echt goed werk dat jullie zijn afgekickt! Zat me af te vragen of ik dat hier zou posten, want ik kan me ook zo voorstellen dat het niet echt helpt om berichtjes te krijgen op een drugsforum als je er net van af bent... Maar ik vind jullie dus dapper.
Goed zo! Dag per dag!Dus ja hier alles goed en bij jullie?
Beter niet doen je mist er niks aanNee, geen keta. En ook geen andere verslavingen (nou, misschien chips & wijn π·)
wil het wel een keer doen trouwens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."