Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeten hoe maar nu nog doen!

Weten hoe maar nu nog doen!

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je je innerlijke demonen verslagen? ^^
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solosis zei:
Heel graag!! Ik doe m'n best maar de tijd is echt aangebroken en het duurt zolang voor ik kan gaan. Ik hoor graag tips alles is welkom! Het is alleen al fijn om met lotgenoten te praten xx
Klik om te vergroten...
Hey, ik ben zelf nu 200 dagen clean. Ik ga je wel even berichten
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Ik heb een hele boel gelezen over gebruik/misbruik van keta en kan me in vele verhalen vinden. Zelf gebruik ik nu zo'n 2-3 jaar keta waarvan de laatste 2 dagelijks 2 tot 3 gram. Mijn lichaam is een soort van op dus heb ik een intake gehad bij een verslavingskliniek en wacht op bericht voor opname. Ergens kan ik niet wachten en wil ik zsm. Gaan maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken om voor de rest van mijn leven geen ket meer te gebruiken! Puur omdat dat het enige "even nergens meer aan denken" middel is plus ben ik ook heel erg op mezelf en heb ik totaal geen zin in die groepssessies en een ander bed bijv. Maar het moet! Kan er zelf blijkbaar niet vanaf blijven. Ben niet echt een prater dus dacht ik begin maar te typen. Na de intake ben ik een soort van losgeslagen gek.. toch niks te doen nu met corona dus elk wijntje plus lijntje gaat er makkelijk in, terwijl ik dondersgoed weet hoe het wel moet maar nu nog doen.. nu ben ik dus(alweer) op het punt gekomen dat ik last krijg van k kramps, maagpijn, rugpijn maar toch stop ik niet voel me zo zwak en dom heeft iemand tips? Ik snap dat afleiding helpt maar ik heb de energie en de puf niet om zonder ket een soort van positief te denken ofzo? Weet niet hoe anders uit te leggen 😢 alvast bedankt
F
FreggleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er geen ervaring mee naar wil je veel sterkte wensen, knap dat je dit aangaat!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Spyro,

Jij kan waarschijnlijk wel wat raad geven denk ik?😊
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
TS is al eventjes niet online geweest... Mocht diegene nog online komen dan zal ik ff wat typen! πŸ™ŒπŸ»
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag fellows, ben inmiddels weer losgelaten uit de kliniek! Heeft me super goed gedaan dus voor de twijfelaars onder ons.. gaan!!
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
@Spyro,

Jij kan waarschijnlijk wel wat raad geven denk ik?😊
Klik om te vergroten...
Wat zou je willen weten πŸ™ƒ
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solosis zei:
Wat zou je willen weten πŸ™ƒ
Klik om te vergroten...

Willen weten ? Niks.
Denk dat @Spyro u misschien gewoon nog wat do and don'ts kan geven.
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel graag!! Ik doe m'n best maar de tijd is echt aangebroken en het duurt zolang voor ik kan gaan. Ik hoor graag tips alles is welkom! Het is alleen al fijn om met lotgenoten te praten xx
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solosis zei:
Dag fellows, ben inmiddels weer losgelaten uit de kliniek! Heeft me super goed gedaan dus voor de twijfelaars onder ons.. gaan!!
Klik om te vergroten...
Ja, dat wil ik ook wel weten. Is het gelukt, of eerder, zal het je lukken denk je?
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solosis en Spyro: echt goed werk dat jullie zijn afgekickt! Zat me af te vragen of ik dat hier zou posten, want ik kan me ook zo voorstellen dat het niet echt helpt om berichtjes te krijgen op een drugsforum als je er net van af bent... Maar ik vind jullie dus dapper.
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#13
geflipt zei:
Ja, dat wil ik ook wel weten. Is het gelukt, of eerder, zal het je lukken denk je?
Klik om te vergroten...
Hey het is elke dag een keuze om niet te gebruiken. Het is niet dat ik geen wijntje meer drink maar daar heb ik totaal geen moeite mee. Het leven in gebruik was zo donker ik zat in de put.. heb die wel moeten bereiken anders was ik nu niet zo positief als ik nu ben. Een leven zonder keta ziet er veel leuker uit.. dingen die ik meemaakte in gebruik weet ik niet meer een soort van zombie leven was dat..πŸ™„ moet je niet willen. Dus ja hier alles goed en bij jullie?
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#14
debkb zei:
Solosis en Spyro: echt goed werk dat jullie zijn afgekickt! Zat me af te vragen of ik dat hier zou posten, want ik kan me ook zo voorstellen dat het niet echt helpt om berichtjes te krijgen op een drugsforum als je er net van af bent... Maar ik vind jullie dus dapper.
Klik om te vergroten...
Je mag posten wat jij wilt... ik heb me tenslotte zelf aangemeld. Dankjewel! Had mezelf veel eerder moeten laten opnemen als ik er nu aan terug denk. Ben jij in gebruik?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solosis zei:
Dus ja hier alles goed en bij jullie?
Klik om te vergroten...
Goed zo! Dag per dag!

Zelf heb ik het moeilijk met stimulanten.
Binnenkort start mijn break.
Een tijdje niks van drugs, en daarna serieus minderen met stims...
Maar komt goed!

Succes!!
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, geen keta. En ook geen andere verslavingen (nou, misschien chips & wijn 🍷)

wil het wel een keer doen trouwens
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#17
debkb zei:
Nee, geen keta. En ook geen andere verslavingen (nou, misschien chips & wijn 🍷)

wil het wel een keer doen trouwens
Klik om te vergroten...
Beter niet doen je mist er niks aan
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jawel ik ben er nog steeds aan het wachten voor opname.. waarschijnlijk deze week hopelijkπŸ™πŸ½

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."