Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb een keertje paddo's bestelt bij Azarius Ging prima, dacht dat je ze nog ongeveer een week kon bewaren, als ze bezorgt waren. (in de koelkast) Weet het niet zeker."
"Kan het ook met gewone half volle melk? Moet ik er dan een klontje boter bij doen (gewoon die boter die je ook op je brood smeert)? Ik wil het zometeen gaan proberen. Gewoon de melk laten koken?"
"Had de hele test ingevuld, toen las ik ineens dat je tussen de 18 en 25 jaar oud moest zijn... Jammer"
"Ben een paar keer heel erg misselijk geweest, van te veel alcohol en wiet. Ik drink nooit zo veel, dus ik kan niet zo super veel hebben. (2-3 biertjes kan nog wel, maar niet veel meer icm wiet) Kotsen van de alcohol is echt klote, blijft maar doorgaan tot alles uit je gal is..."
"SpacingBen zei: en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak? Klinkt belachelijk maar toch Klik om te vergroten... Dan vind ik het nog lekker om hem over mijn longen te roken."
"qinn zei: qinn zei: Nicotine + Thc + Caffeine + Alcohol Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Nicotine, Thc, Caffeine, Alcohol"
"qinn zei: nicotine + Thc zoals gewoonlijk... Klik om te vergroten..."
"matthijs zei: Aan wiet ben je eerder verslaafd, aan alcohol ben je zwaarder verslaafd. Hoewel ik het ook wel met Jeller eens ben dat je wietverslavingen niet moet onderschatten... Klik om te vergroten... Denk dat het allemaal wel meevalt als je de wiet puur rookt, bijv met een vaporizer. Lijkt me toch wel de minst schadelijke manier om wiet te gebruiken. Ken niemand die verslaafd is aan spacecake oid hoor."
"matthijs zei: Ik ben echt wel verslaafd geweest aan wiet...kreeg angstaanvallen als ik een dagje iet geblowd had. Misschien heb jij het nooit gehad of iemand gekend die dat had maar ik verzeker je...het is absoluut niet relaxed. Klik om te vergroten... Ook als je wel gewoon rookte?"