Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opa zei: OPIUM! Pure, onvervalste, oldschool opium... Maar zie er maar eens aan te komen.. Klik om te vergroten... Gewoon gedroogd melksap van de Papaver Somniferum? Bij sommige boeketten (bloemen) zitten wel'ns een aantal van die zaaddoosjes. Of daar nou veel in zit weet ik niet... Als je de zaden ervan in je tuintje plant en heel veel geduld hebt, heb je nog meer. De plant zelf is legaal. Alleen 't verzamelen van het melksap mag niet, volgens de wet, dus voor een Papaver S. in je tuin heb je geen politie aan de deur ofzo. :P"
"J89 zei: de volgende dag toen we allebei kapotgaar waren lagen we beetje films te kijken en joints te roken en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen. na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p) hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen Klik om te vergroten... Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek."
"Misschien serotoninesyndroom? Heb al vaker gehoord en gelezen dat je daarvan ook van die schokjes door je hoofd kunt krijgen."
"Angramar Temenos zei: Mhmm, je zoekt een middel dat geen drugs is waarvan je gaat spacen. Ik heb wel iets voor je... Wat dacht je van een ruimteschip? Klik om te vergroten... Commerciële vluchten in de ruimte bestaan al wel. Je moet wel een tijdje sparen, tenzij je een zakenmagnaat in de familie hebt."
"Maar een gewone orale pil in je reet... werkt dat? Een zetpil smelt tenminste nog in je reet, een orale pil niet. Die kan z'n werkzame stof dan toch nooit goed afgeven?"
"Carlitos zei: Nou na 1 diazepam kom ik niet in slaap na speedgebruik laat staan 14 uur. Ik heb dan wel geen 'blauwe' diazepam (la roche?) Maar witte,en op die stripjes staat ook diazepam volgens mij. Zou toch geen verschil tussen zitten ? Klik om te vergroten... Dan heb je gewoon generieke. Dat maakt geen fuck uit."
"Spor zei: En even voor de duidelijkheid, denk dat de meesta mensen aan de flunitrazepam al genoeg hebben. Dit zijn namelijk the famous "roopies" beter bekend als Rohypnol (als ze van La roche zijn) Dit is een van de zwaarste inslaapmiddelen onder de benzo's. Als ik me niet vergis zelfs de enige die op Lijst 1 van de Opiumwet staan. Klik om te vergroten... Uit verveling las ik nog eens een eindje terug in dit topic en nu zie ik opeens deze opmerking staan. In eerste instantie zou je inderdaad denken dat flunitrazepam de zwaarste benzo is, maar dat is niet zo: dat is nimetazepam (niet op de markt in West-Europa) en als tweede temazepam. Als je de drugswetten van verschillende landen met elkaar gaat vergelijken, dan zul je zien dat in een groot aantal landen op temazepam een strenger beleid staat dan op flunitrazepam, niet alleen op de liquid cap-versie van temazepam die een extra grote kans op misbruik heeft omdat velen het spuiten, maar gewoon temazepam in alle vormen. Daarnaast heb ik al vaak van forumers met ervaring met flunitrazepam gelezen dat ze het 'overrated' vinden. No offence verder, ik wou het even kwijt. En nito98, ik heb zelf nog geen ervaring met temazepam, maar naar wat ik gelezen heb is 20-40 mg temazepam al wel genoeg?"
"nito98 zei: Ben anders nog steeds wakker en heb nu ook nog 100mg oxazepam erbij gepakt maar niks.......volgens mij had ik geen speed maar dat meth ofzo moet haast wel anders was ik al lang knock out geweest Klik om te vergroten... Dus in totaal 80 mg temazepam en 50 + 100 = 150 mg oxazepam en er gebeurt niks? Dan klopt er toch iets niet..."
"nito98 zei: Nee zal het ff goed uitleggen... Was gisteren rond twee uur in de middag begonnen met snuiven... om een uur of vier sóchtends laatste lijntje gehad. Toen heb ik om 6 uur 40 mg temazepam gepakt .... iets naar 8 uur nog een keer 40 mg temazepam en nog niet echt kunnen slapen wel wazig in mijn hoofd. Ik naar bed met mijn laptop en nog niks slapen he. Heb ik 100 mg oxazepam erbij gepakt maar nog steeds niet kunnen slapen. rond 12 uur heb ik dan nog een keer 40 mg temazepam gepakt want dacht dat de eerste lichting wel uitgewerkt was en toen ben ik eindelijk in slaap gevallen tot net. Klik om te vergroten... Oh... OK. Dan is het best mogelijk dat je wakker blijft ja, als je van jezelf misschien ook nog vrij goed tegen benzo's kan. Ik gebruik ze enkel recreatief en heb toch wel 50 mg oxazepam of 10 mg lorazepam nodig om echt iets te voelen wat de moeite waard is. Als jij dat ook hebt en je hebt er nog speed bij, dan kom je wel op de hoeveelheden waar jij 't over hebt uit ja."
"plantenbak zei: zoveel, waarschijnlijk zelfs een paar waarvan ik het bestaan niet van af weet :P de eerste 2 nieuwe zijn iig LSD en 2CB Klik om te vergroten... Ik ook ontzettend veel. Mijn probleem is alleen dat ik niet echt connecties heb waardoor ik eraan kan komen. MDMA, speed, GHB, LSD... allemaal heel standaard, maar ik ben 't nog nooit tegengekomen, dus 't staat allemaal nog steeds op m'n to do-lijstje."