Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Svali zei: Denk niet dat veel mensen je nog kennen hier, maar welkom terug. Hoe gaat het? Klik om te vergroten... Ik heb NUTSSS daarom ook losgelaten, die fase is voorbij en heeft me een completer mens gemaakt. Het gaat goed met me, dank je! Veel gebeurd, veel kwijtgeraakt maar daarmee ook veel gewonnen door te weten wat er overblijft. Ik zelf dus. 100 % en niets minder. Stil hier hè? Wat is er met het forum gebeurd?"
"Aangezien ik hier vooral anderen wil steunen/helpen blijf ik lekker hier voorlopig! Kennen wij elkaar trouwens? ..."
"trippelh zei: damn schik hiervan en juist dat het rechtsysteem hier niet eens opkomt voor zo iemand want juist hij heeft toch wel dwang nodig nu . laten we hopen dat het systeem voor hem gaat werken Klik om te vergroten... Ik heb het 'systeem' nu op alle mogelijke manieren moeten doorlopen en helaas is het overal hetzelfde probleem: als het er op aan komt, dan sta je er ALLEEN voor. Waar je ook bent binnen het 'systeem'. Het zijn niet de mensen, het is het systeem, concludeerde De Dijk al eerder daarom. Probleem is dat het systeem de mensen geen ruimte geeft om het systeem te veranderen. Logisch dat is een soort paradox. Ik heb de oplossing. Daar ben ik afgelopen jaren als kluizenaar mee bezig geweest, met enorm veel hulp van de vrienden die overal om me heen zijn. Aan mij ligt het niet is mijn conclusie en zodra één van die vrienden zich daar ook in kan vinden voor hem/haar dan zijn we al met zijn tweeën! It takes two to tango, maar om iets te kunnen bereiken moet je met z'n drieën zijn. Ik heb goede hoop op een betere vrijheid en een beter systeem maar CHI bepaalt wanneer we dat met zijn allen gaan merken."
"Flameon zei: Exceptional Insight zei: maar hoe kan hij in godsnaam gewonnen hebben!? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Door gelijk te hebben... en zelf mijn gelijk te halen... na 12 weken broodnuchter tevergeefs te hebben gewacht op de eerste dokter of verpleegkundige die me als gelijke zou zien. Gelukkig was er alleen een hoorzitting met de rechter nodig en gelukkig kon ik zelf het woord doen. Lord help the poor and the needed, gevangen in de valkuil van de zorgsamenleving... Helaas is die hulp net zo reëel als de mercedes benz van Janis Joplin vooralsnog. Maar ik ben er. Ain't it good to know?"
"Exceptional Insight zei: Maar met zulke waanbeelden! Dan kun je jezelf nog zo goed verzorgen, één blik op z'n blog zou genoeg moeten zijn. Klik om te vergroten... en wie is het gegeven om te oordelen als het gaat om vrijheid van meningsuiting en ART1, ieder mens is evenveel waard als ieder ander mens zonder aanziens des persoons. Je hebt het recht in nederland om knettergek te zijn of wat dan ook. Dat is vrijheid. Zodra je je medemensen schade toebrengt, dan komt de wet om de hoek kijken want dat mag niet! Maar dat weten we wel. Daar hebben we geen wetboeken voor nodig, om geen krimineel te zijn! Maar kijk vooral ook eens naar mijn nieuwe blogs: http://marcelkreeft.wordpress.com http://wdytya.wordpress.com http://psychoterreur.wordpress.com http://waarisserkeroemen.wordpress.com"
"d1g1tal1s zei: Welcome back!!!! Klik om te vergroten... Dankje! Wat is het rrrrustig geworden hier trouwens..."
"Apexx zei: Vraag week 27: Is jouw drugsdip heftiger dan een alcoholkater? Klik om te vergroten... Is het niet handiger om een wekelijkse POLL te maken dan? Anders kun je net zo goed gewoon de forumberichten doorlezen, die vragen worden doorlopend her en der aangekaart. Ik kende APEXX (nog) niet, ik ga het eens doornemen, succes met je magazine!"
"Nu ik alweer een jaar of vier, vijf zowat als kluizenaar leef merk ik dat alles op papier, tv, pc of op straat in geen enkele vergelijking staat tot het 'gevoel' dat een 'echte' vrouw, die 100% bij jou is en die daarmee de mooiste mens ter wereld is zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen anders dan er te zijn, je geeft. Dat krijg je dus van dat kluizenaarsgedoe. Laat het een waarschuwing zijn voor anderen!"
"Ben je gewoon op de bank blijven zitten met zn twee en dan maar wachten? Dat is niet de meest inspirerende omgeving Ga naar buiten, stort je op muziek, kijk veel rond en zo. Ik herinner me nog een keer dat ik LSD nam, alleen op mijn 'kamer' en dat ik het pas merkte toen ik eens goed naar de TV keek. Eerst dacht ik dat er een grap werd uitgehaald. Alle gezichten leken zo uit 'spitting image' te zijn gelopen. UNREAL. Gewoon karikaturen. Iedereen. Maar net alsof het zo gemaakt was voor de uitzending. Verder zag alles er normaal uit... Je ziet om je heen dat wat je verwacht als het heel vertrouwd is. Pas bij nieuwe dingen gaan je hersens 'aan het werk' om je 'HUMAN HOLODECK' te bouwen en daar is het waar de LSD je leuke dingen laat beleven!"
"Re: AD/HD en verslaving kaitrac zei: een verslaafde ritalin concerta of dexamfetamine geven is het domste wat er is. Klik om te vergroten... Nee, dat is de enige normale manier om het met medicijnen te behandelen en te voorkomen dat mensen gaan zelfmediceren met amfetamines en cocaïne. Maar het is een partij moeilijk om een juiste dosering ritalin oid voorgeschreven te krijgen... Als je -net als ik- dankzij drugsgebruik ontdekt dat je AD(H)D hebt en dat er medicijnen zijn die je daarmee kunnen helpen, dan keert de hele medische wereld zich tegen je en wordt de oplossing ineens het probleem. Ik denk dat Concerta en Ritalin ook van veel nut kunnen zijn om een cocaïne of andere verslaving te doorbreken bijvoorbeeld en ook als hulpmiddel bij obesitas en depressiviteit. Drugs zijn in principe gewoon medicijnen of medicinale stoffen die op illegale wijze worden verkregen. Dat illegale is het probleem, serieus nemen van de medemens en dat die zelf wel kan bepalen of deze beter functioneert met of zonder dat is de oplossing. Alcohol is vrij verkrijgbaar maar loopt iedereen daarom stomdronken rond? Maak alcohol illegaal en je creëert dezelfde problemen als nu met drugs. Het gemak waarmee er anti-psychotica, valiums en andere enge dingen worden voorgeschreven die enkel symptoombestrijding zijn en geen oorzaken kan wegnemen is verontrustend."