Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer lsd was niks aan!

eerste keer lsd was niks aan!

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
anthonyio95Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,
Ik heb van het weekend (vrijdag) voor het eerst LSD gedaan.
Er was echt gewoon geen KUT aan, ik samen met een vriend van mij zeiden allebei:
ken beter keta snuiven, want dat deden we al heel vaak, LSD is ons slecht bevallen en we snappen ook eigenlijk ook niet waarom een zogenaamde tripsitter verplicht was.
We begonnen met een halve zegel en na een uur een beetje vage dingen zien (niet echt halucineren) namen we er nog een zegel bij omdat we eigenlijk niet zoveel voelen,
het enige wat er gebeurden was dat we veel aan het lachen waren, en het leek net of alles ademde.
Meer gebeurden er eigenlijk niet!
Wij hadden hier veeeeeeel meer van verwacht, vooral na al die verhalen enzo,
ik vindt het ook niet echt super lekker,
we gingen onszelf zelfs helemaal gek maken en onze angsten opzoeken om iets vets te zien.

Mijn vraag:
hoort dit nou bij lsd? of waren dit blijkbaar dus gewoon niet zulke goede zegels?
En wij willen gewoon halucineren (geen bad trip) maar vette dingen zien.

Het enige wat we zagen waren dingen die een beetje verkleurde maar echt heeeeeel bruuuut was het echt niet!
nogmaals:
WAREN DIT DAN NIET ZULKE GOEDE ZEGELS?
1,5 zegel dan moet je toch echt wel DIK gaan halucineren?

Groetjes uit Gorinchem
Anthony
en wat moeten we ons nou toch voorstellen van lsd?
zoals wij het hebben ervaren vonden we er echt niks aan!
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt niet als LSD, zoals hierboven gezegt.
En om even op de post van hierboven te reageren..... wat vind jij van closed eye visuals... want ik vond het namelijk een beetje onderdrukkend.... maar leuk....en scary tesamen :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je de zegels wel laten testen? Er zijn aardig wat zegels met 'slechts' 50-70mics als je dan een halve neemt zal je niet echt wat merken inderdaad. Denk aan objecten die samensmelten, kleuren die in elkaar overlopen. Muziek / films die je op een heel ander niveau/bewustzijn kijkt/ervaart. En closed eye visuals soms, de tijd die ineens erg raar doet, maar de werking is bij vele net anders dan hoe het bij jou werkt.
Maar het klinkt alsof er of geen LSD op zat, of de dosis erg laag was. Volgende keer laten testen en beginnen met 75/100 mics ongeveer, dat is een mooie kennismaking.
Greets!
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt alsof je 2c-b hebt gehad ofzo
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben je gewoon op de bank blijven zitten met zn twee en dan maar wachten? Dat is niet de meest inspirerende omgeving :grin:

Ga naar buiten, stort je op muziek, kijk veel rond en zo. Ik herinner me nog een keer dat ik LSD nam, alleen op mijn 'kamer' en dat ik het pas merkte toen ik eens goed naar de TV keek. Eerst dacht ik dat er een grap werd uitgehaald. Alle gezichten leken zo uit 'spitting image' te zijn gelopen. UNREAL. Gewoon karikaturen. Iedereen. Maar net alsof het zo gemaakt was voor de uitzending. Verder zag alles er normaal uit...

Je ziet om je heen dat wat je verwacht als het heel vertrouwd is. Pas bij nieuwe dingen gaan je hersens 'aan het werk' om je 'HUMAN HOLODECK' te bouwen en daar is het waar de LSD je leuke dingen laat beleven!

:wave:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het klinkt inderdaad alsof je zegels erg laag gedoseerd waren, of iets anders bevatte dan LSD. Er is in mijn omgeving ook erg veel bende in omloop, even goed zoeken en geduld hebben levert je vaak vanzelf wat beters op.

Maar pas wanneer je je zegels laat testen weet je zeker waar je mee te maken hebt. Met die informatie kun je pas echt beginnen met reizen maken. :wink:

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes,
Dernael. :stoned:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is waarschijnlijk geen Lsd, als je goeie Acid hebt dan ga je van anderhalve zegel-2 zegels hard.
Maar ja, Acid vinden is best lastig, en goeie is nog een stuk lastiger :tongueout:

Greets,
Herbalisme
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
anthonyio95 zei:
Hallo allemaal,
Ik heb van het weekend (vrijdag) voor het eerst LSD gedaan.
Er was echt gewoon geen KUT aan, ik samen met een vriend van mij zeiden allebei:
ken beter keta snuiven, want dat deden we al heel vaak, LSD is ons slecht bevallen en we snappen ook eigenlijk ook niet waarom een zogenaamde tripsitter verplicht was.
We begonnen met een halve zegel en na een uur een beetje vage dingen zien (niet echt halucineren) namen we er nog een zegel bij omdat we eigenlijk niet zoveel voelen,
het enige wat er gebeurden was dat we veel aan het lachen waren, en het leek net of alles ademde.
Meer gebeurden er eigenlijk niet!
Wij hadden hier veeeeeeel meer van verwacht, vooral na al die verhalen enzo,
ik vindt het ook niet echt super lekker,
we gingen onszelf zelfs helemaal gek maken en onze angsten opzoeken om iets vets te zien.

Mijn vraag:
hoort dit nou bij lsd? of waren dit blijkbaar dus gewoon niet zulke goede zegels?
En wij willen gewoon halucineren (geen bad trip) maar vette dingen zien.

Het enige wat we zagen waren dingen die een beetje verkleurde maar echt heeeeeel bruuuut was het echt niet!
nogmaals:
WAREN DIT DAN NIET ZULKE GOEDE ZEGELS?
1,5 zegel dan moet je toch echt wel DIK gaan halucineren?

Groetjes uit Gorinchem
Anthony
en wat moeten we ons nou toch voorstellen van lsd?
zoals wij het hebben ervaren vonden we er echt niks aan!
Klik om te vergroten...

niet echt superlekker
vette dingen zien

je doet het voor de fun, voor de wauw,,
Niet om iets te leren , om te genieten van de LSD-peace-ervaring ook al is het maar 50 mics.
Meer trippen van minder LSD leer je later wel/
Een trip is een trip , ik waardeer ze zowiezo altijd en elke trip is mooi. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."