#1
Hallo allemaal,
Ik heb van het weekend (vrijdag) voor het eerst LSD gedaan.
Er was echt gewoon geen KUT aan, ik samen met een vriend van mij zeiden allebei:
ken beter keta snuiven, want dat deden we al heel vaak, LSD is ons slecht bevallen en we snappen ook eigenlijk ook niet waarom een zogenaamde tripsitter verplicht was.
We begonnen met een halve zegel en na een uur een beetje vage dingen zien (niet echt halucineren) namen we er nog een zegel bij omdat we eigenlijk niet zoveel voelen,
het enige wat er gebeurden was dat we veel aan het lachen waren, en het leek net of alles ademde.
Meer gebeurden er eigenlijk niet!
Wij hadden hier veeeeeeel meer van verwacht, vooral na al die verhalen enzo,
ik vindt het ook niet echt super lekker,
we gingen onszelf zelfs helemaal gek maken en onze angsten opzoeken om iets vets te zien.
Mijn vraag:
hoort dit nou bij lsd? of waren dit blijkbaar dus gewoon niet zulke goede zegels?
En wij willen gewoon halucineren (geen bad trip) maar vette dingen zien.
Het enige wat we zagen waren dingen die een beetje verkleurde maar echt heeeeeel bruuuut was het echt niet!
nogmaals:
WAREN DIT DAN NIET ZULKE GOEDE ZEGELS?
1,5 zegel dan moet je toch echt wel DIK gaan halucineren?
Groetjes uit Gorinchem
Anthony
en wat moeten we ons nou toch voorstellen van lsd?
zoals wij het hebben ervaren vonden we er echt niks aan!
Ik heb van het weekend (vrijdag) voor het eerst LSD gedaan.
Er was echt gewoon geen KUT aan, ik samen met een vriend van mij zeiden allebei:
ken beter keta snuiven, want dat deden we al heel vaak, LSD is ons slecht bevallen en we snappen ook eigenlijk ook niet waarom een zogenaamde tripsitter verplicht was.
We begonnen met een halve zegel en na een uur een beetje vage dingen zien (niet echt halucineren) namen we er nog een zegel bij omdat we eigenlijk niet zoveel voelen,
het enige wat er gebeurden was dat we veel aan het lachen waren, en het leek net of alles ademde.
Meer gebeurden er eigenlijk niet!
Wij hadden hier veeeeeeel meer van verwacht, vooral na al die verhalen enzo,
ik vindt het ook niet echt super lekker,
we gingen onszelf zelfs helemaal gek maken en onze angsten opzoeken om iets vets te zien.
Mijn vraag:
hoort dit nou bij lsd? of waren dit blijkbaar dus gewoon niet zulke goede zegels?
En wij willen gewoon halucineren (geen bad trip) maar vette dingen zien.
Het enige wat we zagen waren dingen die een beetje verkleurde maar echt heeeeeel bruuuut was het echt niet!
nogmaals:
WAREN DIT DAN NIET ZULKE GOEDE ZEGELS?
1,5 zegel dan moet je toch echt wel DIK gaan halucineren?
Groetjes uit Gorinchem
Anthony
en wat moeten we ons nou toch voorstellen van lsd?
zoals wij het hebben ervaren vonden we er echt niks aan!

