#1
Wat een onzin!
Methadon is niet schadelijk,je kunt er 100 mee worden dus waarom zou jij moeten bepalen of ik daarmee stop of niet?
Iedereen heeft bepaalde verslavingen,van klein tot groot,daarbij is een dagelijkse doses meet zeer onschuldig,de lust tot heroine is weg[maar komt terug als je stopt met meet],ik leef weer normaal,ik drink absoluut geen alcohol,sport,werk,rij motor en een dure sportwagen:een totale tegenstelling met toen ik nog afbouwde en andere drugs gebruikte;toen had ik geen rooie cent en een hoop ellende.
Ik slik niet zoals een miljoen huisvrouwen benzodiazepinen[valium,librium,etc.] wat een veel ergere gewoonte is.
Ik slik s'ochtends m'n slokje [ééns in de 3 maanden een nw. recept] en leef normaal en gezond als iedereen.
Mensen die zelf geen ervaring hebben of zich elk weekend lam zuipen gaan dan dingen roepen die allang achterhaald zijn;dergelijke mensen roepen ook
top ze in werkkampen.
Ik vind:als je niet weet waar je het over hebt ga dan geen ondoordachte dingen roepen,no offence.
Voor mij is dit de oplossing gebleken;al 10 jaar ''clean''[=alleen methadon en 's avonds een jointje],na 13jaar zwaar gespoten te hebben.
Dit werkt niet voor iedereen uiteraard,je kan niet iedereen over één kam scheren en juist daarom kun je niet algemeniseren en zeggen ''iedereen moet dit of iedereen moet dat''.
Wat jij mij aan zou willen doen is bijna onmenselijk:me mijn nu goede leven afnemen.
Veel opiaatverslaafden hebben een diamorfineklier die niet goed functioneert,heroinegebruik is dan ook vaak een vorm van zelfmedicatie;mijn lichaam maakt die stof niet zelf genoeg aan,dus moet ik het van buiten toevoegen dmv een slokje meet in dit geval.
Volgens artsen is dit wegnemen hetzelfde als een suikerpatient geen insuline meer geven.
Voor dat je iets gaat roepen je eerst inlezen in het betreffende onderwerp svp! en nogmaals;no offence![niet beledigend,persoonlijk of naar bedoeld;dit is voor mij een belangrijk issue].
Methadon is niet schadelijk,je kunt er 100 mee worden dus waarom zou jij moeten bepalen of ik daarmee stop of niet?
Iedereen heeft bepaalde verslavingen,van klein tot groot,daarbij is een dagelijkse doses meet zeer onschuldig,de lust tot heroine is weg[maar komt terug als je stopt met meet],ik leef weer normaal,ik drink absoluut geen alcohol,sport,werk,rij motor en een dure sportwagen:een totale tegenstelling met toen ik nog afbouwde en andere drugs gebruikte;toen had ik geen rooie cent en een hoop ellende.
Ik slik niet zoals een miljoen huisvrouwen benzodiazepinen[valium,librium,etc.] wat een veel ergere gewoonte is.
Ik slik s'ochtends m'n slokje [ééns in de 3 maanden een nw. recept] en leef normaal en gezond als iedereen.
Mensen die zelf geen ervaring hebben of zich elk weekend lam zuipen gaan dan dingen roepen die allang achterhaald zijn;dergelijke mensen roepen ook
Ik vind:als je niet weet waar je het over hebt ga dan geen ondoordachte dingen roepen,no offence.
Voor mij is dit de oplossing gebleken;al 10 jaar ''clean''[=alleen methadon en 's avonds een jointje],na 13jaar zwaar gespoten te hebben.
Dit werkt niet voor iedereen uiteraard,je kan niet iedereen over één kam scheren en juist daarom kun je niet algemeniseren en zeggen ''iedereen moet dit of iedereen moet dat''.
Wat jij mij aan zou willen doen is bijna onmenselijk:me mijn nu goede leven afnemen.
Veel opiaatverslaafden hebben een diamorfineklier die niet goed functioneert,heroinegebruik is dan ook vaak een vorm van zelfmedicatie;mijn lichaam maakt die stof niet zelf genoeg aan,dus moet ik het van buiten toevoegen dmv een slokje meet in dit geval.
Volgens artsen is dit wegnemen hetzelfde als een suikerpatient geen insuline meer geven.
Voor dat je iets gaat roepen je eerst inlezen in het betreffende onderwerp svp! en nogmaals;no offence![niet beledigend,persoonlijk of naar bedoeld;dit is voor mij een belangrijk issue].
