Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toevallig vorige week gedaan; best een leuke ervaring; wou het toch eens gedaan hebben op een feestje het is wel best lastig om in die, in mijn geval, nogal vervormde muziek het ritme terug te vinden het was leuk en ik heb er van genoten maar om nou te zeggen dat ik het vaker ga doen, nee... misschien als ik ooit eindelijk eens beland op een GOA feestje"
"afaik kan LSD wel degelijk getest worden bij de testservice, iig in Amsterdam"
"als het goed is morgen mijn bestelling van azarius binnen, ben benieuwd... al zal ik het waarschijnlijk niet meteen morgen doen"
"ik heb een gram 5x extract en dat opgedeeld in 20 ongeveer gelijke delen... waarvan ik nu 2 zonder succes heb opgerookt met een pijpje; aansteken gaat makkelijk maar het inhaleren is een heel ander verhaal :P ik heb de grootste moeite om het binnen te houden en hoewel het opzich wel lukt heb ik toch het idee dat het meer in mijn mond/keel blijft hangen dan het inderdaad me longen bereikt (heb immers niks gevoeld) terwijl ik het zo lang mogelijk binnen probeer te houden zie ik de salvia verder verbranden in het pijpje... tegen de tijd dat ik toe ben aan een volgende haal is er alleen nog maar as :P gewoon met salvia blijven proberen (sommige mensen moeten er immers aan wennen)? of misschien pijp leren roken eerst met wiet/hasj? een waterpijp maken/kopen? andere tips zijn ook welkom"
"jup... bovendien kan je van paddo's ook flashback's krijgen... en die flashbacks komen meestal (?) voor als mensen blowen (zelf nooit gehad) dus ja... shihuandgi, wat is schadelijk? als je drugs gaat gebruiken weet je gewoon dat er risico's aan vast zitten... als je slim bent probeer je die risico's te beperken"
"combinatie van alles ja risico's kan je natuurlijk wel beperken door - niet al teveel te gebruiken - goed eten voor en vooral ook na gebruik (je moet je lichaams reserves weer bijvullen zeg maar) - goed uitrusten voor en vooral na gebruik speed heb je echt zo weinig van nodig... vind het nog knap dat mensen een heel pakje (of soms nog wel meer) wegkrijgen op een avond... ik heb aan 2-3 sleutelpuntjes in me drinken genoeg (al is deze speed wel getest op 58%)"
"ben benieuwd.. solo-trip? thuis? of? ik heb tot nu toe steeds snachts getript... wat erg goed werkt natuurlijk, maar ben toch ook wel benieuwd hoe het is om overdag te trippen..."
"Sommige van jullie zullen ze wel kennen, van die psychedelische doeken voor aan de muur... zet je er een blacklight op dan springt 'ie er al heel erg mooi uit... heb je lsd/paddos op, dan komt 'ie pas helemaal tot leven. Hier eentje die ik laatst gekocht heb: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Nou lijkt het mij erg leuk ook zelf zoiets te maken... wel wat creativiteit vereist maar toch.. lijkt me het proberen waard; te beginnen met een ontwerp op A4 Zijn er toevallig mensen die hier al ervaring mee hebben? Of die misschien goede adressen hebben waar je zulke doeken kan kopen?"
"vooral die laatste vind ik erg vet, lijkt me erg vet om op te trippen die van mij heb ik trouwens in Amsterdam gekocht bij Fullmoon (Nieuwendijk 42 - vlak bij CS); best prijzig voor 30 euro, maar ik had het er voor over @ Frisko: ik heb zeker interesse!"
"ik zit met ongeveer dezelfde gedachtes... het waren opzich wel mooie ervaringen maar ik heb niet echt dingen gezien die er niet waren... 'gewoon' wat ademende muren, figuurtjes op de muur, etc... maar geen energie stromingen... of het kunnen zien van muziek bijv. (al zag ik met gesloten ogen wel patronen voorbij komen en veranderen van kleur op de muziek, weet niet of dat er onder valt?)... voor de rest was het vooral een hele andere en aparte manier van denken (over mijzelf, de wereld, het leven, etc.); ook erg leuk en leerzaam maar ik ben echt nieuwsgierig in een wat heftigere ervaring ik heb het idee dat ik me altijd wel zou kunnen realiseren dat iets niet echt is; ik zie bijvoorbeeld dingen vervormen enzo maar ik kan me niet realiseren dat ik echt ga denken en geloven dat er ineens slangen over de grond kruipen... of dat bomen door het bos lopen... Bal0n, misschien kan je wat ervaringen delen over een trip op 2 zegels?"